Jungkook:
Haru'nun son yazdığı şeyle şaşkınlıktan ne yapacağımı şaşırmıştım. Onun en sevmediği insan bendim ve nasıl onunla aynı odada?
Onunla konuştuğum telefonu bırakıp yatağımdan uçarak masamdaki telefonumu elime aldım.
Taehyung'u ararken tırnaklarımı ağzıma götürmüştüm.
"Bebeğimmm!"
Çaktırma. Çaktırma. Çaktırma.
"Birazdan evden çıkacağım, bir şey lazım mı diye aradım." dedim ses tonumu sabit tutmaya çalışarak.
Ulan nasıl sakin olayım ki ben şimdi. Haru ne yazmıştı öyle. Onunla aynı odada kalmak mı?
Buna kalbim dayanmazdı.Bu sefer duygularımı belli etmemem Haru'nun bana aşık olması kadar imkansızdı.
Ahh...
" Jk!"
"Hı?" dedim kafamdaki tehlikeli düşüncelerden çıkarak.
"Manyak mısın çocuk sen? Niye cevap vermiyorsun?" dedi sinirle.
Derin bir nefes aldım ve konuştum.
"Kusura bakma. Tamam neyse. Sen ne diyordun?"
Tae güldü. "Salaksınız ya. Hanginize uğraşacağımı şaşırdım."
Kendi çok normaldi sanki. Yine de ona laf sokmak için fazla endişeliyim. Kalbim için.
"Yok bir şey lazım değil. Haydi gel çabuk. Annemle Haru çoktan masaya tabakları koymaya başladılar."
Haru ile akşam yemeğimiz. Teknik olarak Tae ve anneleri de olsa da.Heyecan yapmadan duramıyordum.
"Tamam birazdan oradayım."
"He tamam kapat kapat. Haru gerizekalısı tabağı düşürdü.Evet sana gerizekalı dedim. Hı hı aynen."
Haru ile kavgaya başladıklarını anladığım için görüşürüz dedim ve telefonu kapattım. Gülümsedim. Babamın eve gelecek olması canımı bu kadar sıkarken bir anda kendimi gülümserken buluyordum.
Dolabımdan bir Kapşonlu çıkardım ve gülümsemem suratımda asılı kalırken tşörtümü değiştirdim.
Sonra endişelenme gerek konu bir anda dank etti. Ben Tae'nin ağzından laf almak için aramamış mıydım?
Ahh Haru. Benim gibi birini nasıl bir hale düşürdüğünü bilsen bir asır bana gülersin öyle değil mi?
☁️☁️☁️
Onların evine gitmeden önce markete girip Haru'nun en sevdiği şekerlemelerden almıştım. Küçükken sürekli ona almam için beni markete sürüklerdi. Hatta liseye başladığımız gün iddia sonrası ona bir kutu bu şekerlemelerden almıştım. İddiayı bilerek kaybettiğimi söylememe gerek yok sanırım ya da bilmiyorsanız söyledim bile.
Evin kapısına vardığımda son kez derin bir nefes aldım ve yüzüme hayali maskemi geçirmeye çalıştım.
Kapıyı Taehyung açmıştı. Gülümseyerek kolumdan çekince sendeleyerek içeri girdim.
Ayakkabıları çıkarıp dışarı koyduktan sonra kolunu omzuma atarak beni içeri çekiştirdi.
Bu haline gülerken bağırdı.
"Bebeğim de geldiğine göre kraliçenin hazırladığı yemeğe başlayabiliriz hatunlarım." dedi masaya otururken Haru'nun aksine mutluydu.
Haru zoraki bir hoşgeldin dedikten sonra masaya oturmuş ve yemeğe başlamıştı.