🌧️🌧️🌧️
"Haru,iyi misin? "
Haru elindeki çikolatalı sütü masaya sertçe vurdu.Herkes bu hallerine alışık olduğu için garipsemeyerek konuşmasını beklediler.
"İyi değilim. Gerizekalının biri sinirlerimi alt üst etti."
Jin masadaki çikolatalı sütü kapmak için bir hareket yaparken ondan önce davranan Jungkook ile elini geri çekmek zorunda kaldı. Jungkook'a göz devirirken, yine Jungkook'un yarıladığı krakerini yemeye devam etti. Bir yandan da kulağı Haru'daydı. Açıkçası kolay sinirlen bir yapısı vardı. Bu yüzden o kadar şaşılacak bir durum değil diye düşünüyordu Jin.
Yine de kız kardeşi gibi gördüğü miniğini dinledi.
Bu arada Jungkook sütü yarılamıştı ama yine de Haru'nun dikkatini çekememişti.
Demek ki o kadar sinirli diye düşündü.
Haru elindeki telefona bakarken Hoseok ilgiyle Haru'ya ilgiyle sordu.
"Kim Haru?
Herkesin sormak istediği soru Hoseok'tan çıkınca masadaki Jimin, Jin de merakla Haru'nun cevabını beklediler.
Tabii Jungkook bu sırada ilgiyle Haru'yu izliyordu. Onun merak ettiği şey Haru'nun tepkileriydi çünkü.
Haru sinirle elini saçından geçirdi ve Jungkook dahil olmak üzere hepsine kısa bir göz gezdirten sonra cevap verdi.
"Sıçtığımın kapşonlusuna sahip kapşonlunun biri"
Jimin, Jin ve Hoseok şaşkınca Haru'ya bakarken Jungkook sadece Haru'nun arkasına odaklanmıştı.
Çünkü Kim Taehyung çatık kaşları ve sinirli yüz hatlarıyla hiç hoş görünmüyordu.
Taehyung'un gözleri Jungkook'un gözlerine bakarken ağzından çıkan soru ile Jungkook sertçe yutkunmuştu.
"Kapşonlu kim Haru?"
🌤️🌤️🌤️
Kim acaba Taehyung? 😂
Umarım beğenir ve yorumlarınızı benden esirgemezsiniz.💜