🌧️🌧️🌧️
Sessiz bir çığ gibi büyüyordu aramızda. Kulağımızdaki rüzgar bir melodi gibi içimizdeki düşüncelere eşlik ediyordu. Birini silip atmak kolay aslında. Ama onunla birlikte anılarını da çöpe atmak kolay değildi. Jeon Jungkook silemeyeceğim kadar özel anıların sahibiydi ve biz en çok sevdiğimiz insanlara kırılırdık.
Hayatımın her döneminde yanımdaydı. Dünyanın en umursamaz insanı gibi gözükse de canımı sıkan her olayda eli ayağına dolanırdı.Beni mutlu etmek için normalde yapmayacağı şeyleri yapmaktan çekinmezdi. Ortaokulda ona olan hislerimi fark ettiğimde, kendime yedirememiştim. Arkadaşımdı. Ama bir anda farklı olsun istemiştim.Sadece arkadaşım olması yeterli gelmemişti.
Jungkook okulumuzda kızlar tarafından çekici bir elma görevi görürdü. Ağaca uzanmak ve o elmayı almak ise imkansızdı. Herkesle iyi anlaşır,sempatik tavırlarıyla insanların odağına kendisine çekerdi. Ama bu kadardı işte. Belli bir noktaya geldikten sonra ağaca yasladığınız merdivenizin son basamağında elmadan ne kadar uzakta olduğunu fark ederdiniz.
Elmalı soda artık gözümde o kadar da içilebilir durmadığından son birkaç yurdumu israf etmekten çekinmedim.
"Ona olan davranışlarım mı onu yaptığı davranışa itti?" demiştim.İçimdeki tüm yumak yumak olmuş hislere bir yumak daha karıştırmaktan çekinmemişti Jimin.
"Hayır tabii ki. Sadece bazen görmek istediklerimizi görüyoruz." demişti iç çekmeden önce.
"Yani ben kaç yıllık arkadaşımı tanımıyorum öyle mi?"
Haru bu nasıl soru böyle? Tanımış gibi duruyorsun sence.Demek ki Jimin haklı. Bir şeyleri eksik bırakmışsın arkadaşlığında.
Yüzünde kendinden emin ama buruk bir tebessüm belirmişti."Tanıyorsun. Görüyorsun.Ama yok saymayı seçiyorsun. Ortaokulda ne zaman ona olan hislerini fark ettin,bir duvar çektin aranıza. Eskisi gibi onunla sohbet etmek için evine gitmedin. Onunla ayrı takılmamak için bahaneler uydurdun.Uzak tuttun.Kalbine aldığın kadar kendinden uzak tuttun Haru. Peki o zamanlar sana delice aşık olan Jungkook ,ki hala delice aşık, neler hissetmiştir sence? Sen ondan 2 yıldır değil çok uzun zamandır ayrısın zaten. Eskiden, ne kadar bundan gurur duymasam da, sizi kıskanırdım. Sanki ayrı bir dünyaya sahiptiniz. Göz göze gelince bile farklı bir elektrik doğardı içinizde. Senin canın sıkkınsa Tae'den önce Jungkook farkında varırdı.Onun canı sıkkın olduğu zaman ise ilk sen anlardın. Hani ben sarılmayı çok severim ya ben sarıldığımda değil de birbirinize ettiğiniz iki çift söz sizi o can sıkıntısından alıkoyardı. Sürekli didişir ve sen ona ondan nefret ettiğini söylerdin. Jungkook ne kadar doğru olmadığını bilse de gözlerindeki kırgınlığı ise sen görmezdin işte. Çünkü bunu görmek istemezdin.Sana olan kırgınlığın da öfkesini de ve en çokta aşkını yok saydın.Şimdi şaşkın şaşkın yüzüme bakıyorsun.Bir anda ağır geldi biliyorum ama Haru, canı yanan sadece sen değilsin. "
" Senden istediğim tek şey arkadaşlığınızın hatrına onunla konuşman.Çocukluk arkadaşınla konuşman ve bunu bizim için değil. Buna değer olduğu için yapmanı istiyorum. "
⛅⛅⛅
Pazartesine kadar Hooded bitmiş olacak, bir sıkıntı çıkmazsa. 💜