▶️5

1.2K 88 212
                                    

🌧️🌧️🌧️

"Kapşonlu kim Haru?"

Haru irkilerek arkasını dönerken ikizinin bakışlarıyla Jungkook gibi yutkunmadan edemedi. Bu hayatta dünyanın en sıcak kalpli ikizine sahip olduğuna bahse girebilirdi. Aynı zamanda dünyanın en kıskanç ikizi kategorisinde de ölümüne bahse girerdi.

Kendi arkadaş kitlesi haricinde ikizi için tüm erkekler tehlike arz ediyordu. Öyle ki hepsi sanki ona meraklıydı da kaçırıp gelinlik giydirip bir kenara atmayı bekliyordu. Abartmıyordu.Haru'nun o kadar üstüne düşüyordu ki aklından geçen bunlardı.

Haru böyle düşüncelere dalmışken Kim Taehyung sinirle kendisine  bakıyordu.Kendisinden bir şey saklaması sinirlerini bozmuştu.İkiz yeminlerine hakaret olduğunu düşünüyordu.

Haru'nun karşısına geçti ve oturdu. Haru'dan Jungkook'a geçen çikolatalı süt bu sefer Taehyung'un elindeydi.

Taehyung son bir yudum kalmış çikolatalı sütü pipetinden sertçe içine çekip masaya vurdu. Tabi ne kadar ses çıktı orası tartışılır.

Bu hareketine Jimin az kalsın gülecekti ki Hoseok yardımına yetişti ve elini Jimin'in dudaklarına koydu.Sinirli bir Taehyung'u daha da sinirlendirmeye gelmezdi.

Haru ise ne yapacağını daha doğrusu ne yalan söyleyeceğini düşünmeye başlamıştı.

Ama ikizi maalesef sabırlı biri olmaktan çok uzaktı.

"Sana bir soru sordum Haru?" dedi tıslayarak.

Jıngkook ilgisiz görünmeye çalışarak Haru ile konuşmadığı telefonuyla oyun oynuyordu. Tabi dakikada +940481 kere yeniliyordu orası ayrı.

Haru bu arada ikizinin sabrının taşmak üzere olduğunu hissedip içinden kapşonlu manyağa söverken karşıdan gelen sınıflarındaki sarışın kızla gözlerini sonuna kadar açmıştı.

Diğerleri de böylece Haru'nun baktığı yere dönmüştü. Jungkook direk planını anlarken gözlerini bir iki saniye yumup gülümsedi. Çünkü baktığı kız kapşonlu giyiyordu.

Haru:"İşte o. Kapşonlu yani." dedi kendinden emin sesiyle.

Taehyung kaşlarını çatarak kardeşine bakarken bir anda yumuşamasıyla herkes rahatlamıştı.

Şüphesiz en çok Jungkook.

Haru zil sesini duyar duymaz sandalyesinden kalktı ve neden sinirlendiğini sormayı bile unutan kıskanç ikizine sarıldı.

Taehyung da elini saçlarına getirip şefkatle okşamıştı.

Haru Tae'den ayrıldı.

"Sorgulamam da bittiğine göre ben kaçtım!"dedi ve kapıdan çıkan kız arkadaşlarına yetişti.

Çünkü biraz daha orada kalırsa yanaklarının kızaracağını biliyordu. Yalan söylerken sorun yoktu da bir süre sonra bu yalan yanaklarına etki yapmaya başlıyordu ve bu cidden sinirbozucuydu.

Haru arkasından bağıran Jimin'e bile aldırış etmeden kız arkadaşının koluna girip onu da hızla yürütmeye devam etti.

"Haru! Jungkook ve beni de beklesene!"

☁️☁️☁️

"Pişşşt"

Haru kendisini cimcikleyerek fısıldayan Jimin'e dönüp kaşlarını çattı.

Kapşonlu¹•JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin