🌧️🌧️🌧️
Odadan çıkınca bizimkileri masanın etrafında görünce şaşırdım.
Hepsi bir anda bana doğru dönüp gülümsediğinde ve ben annemin doğum günü özel pankeklerini görünce gülümsedim.
Bugün doğum günümüzdü.
Hoseok heyecanla kolumdan tutup masaya doğru sürükledi beni.
"Hadi doğum günü kızı. Doğum gününde okula geç kaldığın için azarlanmak istemezsin değil mi?"
"Tamam tamam!"
Dedim ve sandalyemi çekip oturdum. Keyifli sohbetimiz eşliğinde pankeklerini gömdük.
Kapşonlunun mesajını düşününce gözlerimi kırpıştırdım.
Umarım beğenirsin?
Hızımı artırarak pankeki ağzıma attım. Hemen okula gitmek istiyordum!
Bir pankek daha ağzıma attığımda Jungkook ile göz göze gelme gafletine düştüm.
Yüzündeki tebessüm silinirken şaşırdım ama bunu belli etmemek için portakal suyumu elime alıp içmeye başladım.
Jeon Jungkook'u görmezden gelmek nefes almak kadar istemsiz bir şeyken benim için, bu ara neden bu sekteye uğruyordu anlam veremiyordum.
Ayrıca o yüzündeki tebessüme pankekime batırdığım çatalı saplamak istiyordum.
☁️☁️☁️
Okula geldiğimizden beri dolabıma, sıranın altına bakmıştım ama hediyem yoktu.
Eee beğeneceğim şey neredeydi ki?
"Bebeğim!"
Jimin arkamdan gelip sarıldığında bir an korkmuştum çünkü onun sırasının altına da bakıyordum.
Belki karıştırmıştır çocuk ne var? İnsanlık hali yani.
Öff.
Ne yapıyorum Tanrı aşkına ben.
Jimin'in kollarının arasında çıkarak sinirle sırama oturdum.
Haru bakıyorum iyice havaya girdin güzelim hayırdır?
İç ses?
Ne zamandır benim içi sesim var ya?
Şu andan itibaren. Ayrıca beni yaratan sensin gerizekalı mısın?
Gerizekalıyım. Bir sen eksiktin lan.
He he.
"Ne mırıldanıp duruyorsun bakayım sen? Yine sana geldiler he"
Jimin'in sesiyle kendime geldim. Bana gülerek bakıyordu. Sırama oturmuş dibime gelmişti ben ise fark etmemiştim resmen.
Alttan bacağımı cimciklediğimde acıyla inledim.
"Sikerim böyle işi he!"
Bir anda bağırmamla Jimin irkilirken "Yuh Haru."dedi eliyle ağzıma vurarak.
Başımı çekerken" Hediyem."dedim.
Jimin gülerek" Ne ne? "
" Of bir sal beni ya. "dedim ittirerek onu.
Gülerek ellerimi durdurdu ve saçlarımı okşadı.
" Bebeğim sorun ne? "
Saçlarımla okşanması anında beni yumuş yumuş yaparken absürt davranışlarıma son verdim ve dizine başımı koydum. Hala sıramın üzerindeydi ve bütün sınıfın bize baktığını biliyordum.