Medya:Ölüm fermanı... 😍
🌧️🌧️🌧️
"Haru bunu yapabilir miyiz bilmiyorum" dedi Taehyung endişeyle bana bakarken.
"Yapabiliriz.Bizim yaptıklarımızın yanında bu ne ki?!" dedim bağırarak.
Tabi sonra gecenin 2'si olduğun hatırlayınca hemen sesimi kıstım. Annem bu saatte ayakta olduğumuzı yine öğrenirse bu sefer mutfağı kilitleyebilirdi.
Bu da Tae ile kaçamaklarımızın son bulması anlamına gelirdi.
Bu yüzden daha dikkatli konuşmaya başladım. Tae ise korku dolu gözlerle pizzadan hamburgerimize bakıyordu.
Oysa sadece yemek videoları izliyorlarduk daha sonrası ise...
Kötü günler için buz dolabında sakladığımız pizzayı gözümüz yaşlı çıkarmamız ve ocakta hamburger etlerini kızartmamız.
"Tae geçen sefer bir kova ramen yemiştik hatırla ve güçlen." dedim.
Tae parlayan gözleriyle bana döndü. Şimdi hedefe tamemen odaklanmıştı.
En sonunda birbirimize kararlı bakışlarla bakerken sessiz ama güçlü bir tonda aynı anda konuştuk.
"İkiz gücü!"dedik ve pizzadan hamburgerimizi gömmeye başladık.
Gerisi karanlık... Çünkü masada uyumuş ve sabahın getireceklerinden habersiz fazla tok ve mutluyuz.
☁️☁️☁️
" Siz niye böylesiniz ya!Oysa ne hayallerim vardı ikiz çocuklarımın olacağını öğrendiğimde"
Bla bla bla...
Genç yaşında anne olmuştu annemiz ve anlaşılan gerçek bir bebekle evcilik oynamaya kendini fazla kaptırmıştı. Daha doğrusu gerçek bebeklerle..
Geçen yıla kadar resmen bizi aynı giyinmeye zorluyordu. Yoksa elimizdeki teknolojik aletlere el koyuyordu.
Biz oyun oynamak istiyorduk. O ders çalışmamızı.. Biz mantıksız davranmaktan zevk alıyorduk o ise sıkıcı, örnek, sıradan ikizler olmamızı istiyordu. Bizim bir sürü hayalimiz vardı. Fakat onun istediği hayallerlerden çok uzaktı.
Bizim hava atmak için üstümüzü, giydirip çıkarttığı yaşları geçtiğimiz kabul edemiyordu.
Biz de onun istediklerini kabul edemiyorduk.
Ama şu an sinirden köpürürken bunu yapmamız lazımdı. Tae'ye göz ucuyla baktığımda göz göze geldik. Başımı sallayınca başını salladı ve ilk ben başladım.
Saçımı kulağımın arkasında ittim ve dudaklarımı büzdüm.
"Özür dilerim annecim. Hala gencim biliyorsun.Fazla tecrübesizim..." dedim sesimi incelterek.
Yüzüme dik dik bakmaya devam ederken başımı hafif eğerek pişman olmuş imajımı güçlendirmeye çalıştım.
İşe yaramaya başlamış olmalıydı ki annem biraz daha yatışmış bir şekilde ayakta canımızı alacak gibi durmaktan vazgeçip karşımıza oturmuştu.
Adım 1:Özür dile ✔️
Adım 2:Kendini acındır✔️
Tae yüzünü buruşturken annemin ona bakmasıyla anında dudaklarını büzüp oturduğu yerde iki büklüm oldu.
Kabul. Benden iyi rol yapıyordu.
Sözü devralması için elimle işaret çaktım.
İşaretimle birlikte gözlerini bir kez yumdu.