Jeg går stille, men nervøst ind mod skolen. Jeg har min sorte hætte trukket op over hovedet. Det sidste jeg behøver lige nu er at nogle skal kommentere på de sorte render, jeg har under øjnene. Og slet ikke barbierne. Jeg kan bare ikke få det ud af hovedet, hvad min far har gjort. Bare det at han kunne finde på det er helt utroligt, og jeg mener ik utroligt på den gode måde. Jeg har altid vist, at han engang drak sig stiv hver aften, men at gøre sådan noget. Det er bare over grænsen. Også selvom man er stiv.
Min hætte er trukket så langt ned over øjnene at jeg knap nok kan se hvor jeg går, men det har aldrig gjort nogen skade indtil nu. Jeg falder over noget, nok en persons fod. Jeg rammer hårdt, så hårdt at man nok kunne høre klasket fra min hud, der kommer i kontakt med det beskidte skole gulv helt over på den anden side af kloden.
Jeg hører nogle grine, mens jeg diskret vrider mig i smerte. Min arm ramte først, så det er vel naturligt, at jeg har ondt i den. Jeg tog jeg af fra faldet med armen. Jeg hører hæle komme tættere på. Barbierne er på vej. Barbierne er pigerne der styrer skolen. Alle drenge ville dø for at være sammen med dem, men i mine øjne er de bare billige.
Min hætte er faldet tilbage sådan at det ikke dækker mit ansigt. Jeg skynder mig så hurtigt som jeg nu kan at tage den over hovedet igen. Men desværre ikke hurtigt nok. Barbierne er allerede kommet over til mig. Jeg venter bare på deres kommentarer, så jeg kan komme videre med mit liv. Barbierne er Chloe, lederen af det hele, med blond hår, blå øjne, og så er der Audrey og Alexa. Audrey og Alexa er Chloe's minions. Følger efter hende overalt. Jeg ville få klaus af det.
"Se dig for, Kimberly." Siger Chloe med den mest bitchy stemme som jeg nogensinde har hørt. Jeg kommer op på knæ, men holder mig stadig om armen. Jeg kigger rundt, alle er stoppet op, for at se hvad der skete med stakkels Kimberly.
Chloe 'sparker' stille i siden på mig, sådan at jeg falder til den ene side. Hendes hæl rammer mig lige i siden. Et par tårer samler sig i min øjenkrog, men jeg tørrer dem hurtigt og diskret væk. De skal ik se mig græde."Hey, i kan squ da bare gå uden om!" Råber en eller anden. Jeg kigger hen mod stemmen, og ser en jeg aldrig har set før. Han ser ny ud. Han små lunter her hen. Han giver barbierne et blik, som jeg ik kan se, fordi at jeg jo er bag ham. Hans ryg er pæn. En muskuløs ryg.
Jeg rejser mig hurtigt bare for at indse at alt indholdet i min taske er ude på hele gangen, så nu kan alle se hvad der er min taske. Er det en tampon? Fuck! Jeg skynder mig hen til den. Jeg plejer ellers altid at have mine bind og tamponer i en mini toilettaske. Jeg spejder hurtigt med øjnene efter den. Åhh nej, sportsidioterne har samlet den op. De åbner den, og laver uhhh lyde.
Ham den nye lækre kigger hen på sportsidioterne. Ku det blive pinligere det her? Den nye fyr, som vist er, Superman spænder i hele kroppen.Så er den her historie skudt i gang og jeg
glæder mig så sindssygt meget.
Spørgsmål: Hvad syntes i indtil videre?XOXO
Udgivet d. 20 januar 2019
BINABASA MO ANG
My Dad's Secret | ✔️
Teen Fiction//UDDRAG// Et bang lyder, der han smadrer hånden ind i de gule mursten. Blodet drypper langsomt ned fra hans hånd. Blodet efterlader et mærke på muren som han slår igen. Og igen. Og igen. Og det forsætter. Det giver mig et chok for hvert slag, han s...