15{} Afvisninger & Blodige hænder

507 25 25
                                    

I dag er det fredag, men ikke hvilken som helst fredag. I dag skal mig og de andre nemlig til fest. Min første rigtige fest for at være helt præcis. Og jeg glæder mig som sindssyg. Mig og Lia har planlagt at tage hjem til hende efter skole og gøre os klar der. Hun siger jeg gerne må låne en kjole af hende, hvilket er meget heldigt, for jeg tror ikke, at jeg ejer en kjole. Mest fordi jeg hader mine ben, men det er irrelevant. Det der er relevant er, at Nathan og jeg næsten k y s s e d e igår. Håber bare jeg kan få færdiggjort det i aften.

Med ivrige skridt går jeg mod skolen. De er ivrige af en grund; jeg skal snart se Nathan, men mine ivrige skridt stoppes af en hånd på min arm. En hånd der tilhører Owen. Mig og Owen er ok igen. Vi fik det løst. Han undskyldte og mere kan jeg ikke forlange. Jeg har lagt det bag mig, men glemt er det helt klart ikke.

"Kan jeg snakke med dig hurtigt?" Hans stemme er urolig. Som om han vil sige noget vigtig. "Selvfølgelig." Jeg nikker og følger efter ham hen til bag cykelskuret. Her lugter af pot. Det er her alle ryger, hvis man ikke vil blive taget.

Han tager en dyb indånding og som i det han puster ud snakker han: "Vil du med til galla med mig?" Han kigger nervøst på mig, så skyldfølelsen skyller ind over mig. Hvorfor ved jeg ikke. Jeg ved bare, at jeg allerede har sagt ja til Nathan. Fuuuck... Hvordan afviser jeg ham?

"Øhmm," Hans nervøse blik, giver mig lyst til at sige ja, men jeg har allerede sagt ja til Nathan.

"Det kan jeg ikke. Jeg har allerede sagt ja til Nathan." Han spænder i kæben, så hans jawline bliver helt tydelig. Mums. NEJ! Ikke mums, det er ikke mums Kimberly. Owen. Er. Ikke. Mums. Er det forstået Kimberly? Javel miss. Fuck jeg snakker med mig selv. Jeg er sindssyg. Se, hvad det gør ved mig, at jeg står så tidligt op hver dag. Skole tider er ikke sunde.

"For fucking helvede Lia!" Råber han og afbryder min tankestrøm. Et bang lyder, der han smadrer hånden ind i de gule mursten. Blodet drypper langsomt ned fra hans hånd. Blodet efterlader et mærke på muren som han slår igen. Og igen. Og igen. Og det forsætter. Det giver mig et chok for hvert slag, han slår. Mon han forestiller sig at muren er Lia eller Nathan? Jeg er forvirret. Hvorfor har Lia noget at gøre med, at jeg afviste Owen? Min hjerne eksplodere snart, så alt hjernemassen kan flyde ud over det hele. Nu mangler vi bare nogle zombier til at æde det meget lidt hjernemasse, som der ikke længere er i mit hoved, men som er eksploderet hen til Kina. Skolen er ikke engang begyndt og min hjerne kører på højtryk. Nok fordi jeg forvirrer mig selv ved at tænke på eksploderende hjerner. Det ville egentlig være et godt plot twist til en film. Pigens hjernemasse eksplodere og zombierne graver sig op fra undergrunden. Jeg burde blive filmdirektør.

Tunge skridt høres som Owen går med ryggen væk og et rystende hoved mens han efterlader mig forvirret og alene tilbage med lugten af pot, der omringer mig. Måske lyder det godt at drikke sig i hegnet og glemme alt. Selvom det bare er i dag, at alt vil forsvinde under fødderne på mig, så jeg kan flyve hen i et univers med enhjørninger og unge - og single - Francisco Lachowski'er.

 Selvom det bare er i dag, at alt vil forsvinde under fødderne på mig, så jeg kan flyve hen i et univers med enhjørninger og unge - og single - Francisco Lachowski'er

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Har prøvet at få mere humor ind i historien. Det fungere vist fint hehe..

Men, hvad er det mon Lia har lavet? Muhahahahah, ej lol det var kikset.

OGGGGGG jeg vil gerne sige tak for 1,5k og 160 votes. JEG ER SÅ FUCKING TAKNEMLIG! Hvis jeg kunne kramme hver og en af jer, så havde jeg gjort det! Jeg er så fucking stolt af mig selv, for at have nået så langt (selvom det ikke er særlig meget i forhold til andre Wattpad forfatter). Og for sidste gang; 

TAK!

Spørgsmål: Hvornår får/fik du sommerferie? MIG: Jeg får først på fucking fredag!

Hvad er din mening om Owen? Lia? Nathan? Kimberly?

Hvad er dit yndlings dyr?

XOXO

Udgivet d. 23 juni 2019

My Dad's Secret | ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora