21{} Tømmermænd og McDonald's

410 18 8
                                    

Jeg vågner af en alt for varm dyne, der omslutter min krop. Jeg trækker den flygtigt til side, men bliver stoppet af en smerte i ryggen. Hvorfor ligger jeg på gulvet? Vent, hvor er jeg? Jeg kigger langsomt rundt. Av, mit hoved. Jeg tager mig til mit hoved, mens jeg prøver at ligge helt stille. Mit hoved dunker derud af. En underlig følelse kilder op igennem min hals. Hvor er der en skraldespand? DER! Jeg kravler hurtigt derhen og lader en klam masse - også kendt som bræk - skubbe sig ud af min mavesæk og ned i skraldespanden. Det er ækelt. Smagen af en toast og et eller andet flyder igennem min mund. Men smagen er helt bestemt ikke god. Også selvom der er toast i smagen.

Det banker højlydt på døren. "Godmorgen sovetryne," Siger Nathan alt for højt. Jeg kigger hen på ham. Han kommer nærmere med et glas vand og nogle piller. "Kan du snakke lidt lavere?" Han nikker: "De hjælper mod hovedpinen." Han peger på pillerne, der nu er i min hånd. Jeg ligger de hvide piller på tungen og sluger dem uden vand. Bagefter nipper jeg til vandet.

"Såe," Begynder Nathan i et dybt toneleje "jeg tænkte på om vi skulle tage på Mcd? Det er den bedste kur på tømmermænd, hvilket du tydeligvis har." Han smågriner alt for højt. Jeg nikker, men fortryder det øjeblikkeligt. Jeg skal have tøj på. Det er vigtigt. Jeg vil ikke vise mig nøgen på McDonald's.

"Hvad skal jeg tage på?" Siger jeg, mens jeg kigger ned af mig selv. Jeg sidder i Nathans trøje. Den dufter af ham. Alt inde på hans værelse dufter af ham.

"Du kan låne et par joggers af mig. Tror måske jeg har et par, der er for små." Siger han og stikker hænderne ind i skabet for at lede. Jeg kigger langsomt rundt. Det er så personligt. Der er indrammede billeder mange steder og nogle stykker papir med memes, der hænger på væggene. Det ligner han selv har printet dem ud. Måske endda selv lavet dem. Det er fascinerende, at der er så mange forskellige.

"Av." Piber jeg, da han smider nogle joggers i hovedet på mig. Jeg tager dem ud foran mig. De er grå med sorte snore, der kan holde dem oppe. Heldigvis.

"Jeg går nedenunder," Han går mod døren, men vender sig tilbage, der han skal til at trække ned i håndtaget. "du kommer bare, når du er klar." Han smiler til mig, hvilket jeg gengælder på et splitsekund. Hvorfor skal han være så sød?

Jeg rejser mig op. Måske lidt for hurtigt. Fuck. Hold det inde Kimberly. Hold brækket inde. Jeg synker dybt. Jeg orker ikke at brække mig. Bukserne bliver let trukket op over mine hofter. De er alt for lange. Hvordan kan man have lange ben? Jeg binder de sorte snører fast rundt om livet, - men alligevel føles det som om, at de snart falder ned - og bukker dem op i bunden. Det ville ikke se for kønt ud, hvis jeg kom gående ind på McDonald's og faldt i mine egne bukser. Eller det er det jo egentlig ikke, men det vil folk nok tro? Fordi hvorfor ville jeg have dem på, hvis det ikke var mine?

Jeg slår mig selv ud af min tankestrøm. Hvad med sko? Jeg er vel ikke tvunget til at have mine stilletter fra i går på? Nej Kimberly. Fuck sko, de er dumme og næsten ubrugelige. Det er sokker dog ikke. Måske skulle jeg bare tage Nathans, jeg har jo allerede hans tøj på, så hvorfor ikke tage mere af det på? Mine nøgne fødder svajer lydløst hen over gulvet mod skabet. Hvor er hans sokker? Min arm forsvinder langsomt ind imellem alt tøjet. Jeg tager min arm ud igen. LORT, LORT, LORT, LORT! Alt på den hylde er lige røget ud. Jeg samler det med hurtige bevægelser op. Hvad er det? En lille, hvid tube. Jeg vender den rundt i mine hænder. Apotekets glidecreme, vandbaseret. Ew, ew, ew. Lidt for personligt. Hvad hvis jeg finder flere hemmelige sex ting i min jagt efter sokker? Nope Kimberly, den chance tager vi ikke. Sokker er alligevel også ubrugelige. Man har ikke brug for sokker.

***

"Hvorfor er du så stille?" Nok fordi jeg fandt din glidecreme, der jeg ledte efter et par sokker. "Tømmermænd." Mit blik hviler på bygningen med den gyldne måge, McDonald's. Eller som jeg ville kalde det; det bedste sted på kloden. Der er noget seriøst galt, hvis man ikke kan lig McDonald's. Jeg kigger ned mod de sko Nathan lånte mig. Han sagde, at det var hans mors røde og hvide crocs, men jeg mistænker dem for at være hans. Jeg nægter at tro, hans mors fødder er en størrelse 43.

"Hvad vil du have?" Jeg kigger op fra crocsene. Mine øjne ligger sig på de forskellige ting på skærmen.

"En chicken nugget box og softice." Jeg smiler et sødt smil. Han nikker smilende. Jeg går ned mod et bord, mens Nathan venter på vores mad. Min mave siger noget, der mest af alt minder om hvalros lyde. Jeg tror, den er sulten, men hvad ved jeg?

Nathan sætter en bakke fyldt med mad på bordet. "Velbekomme." Han smiler, mens han skubber mine nuggets og softice mod mig. Jeg tager en nugget og dypper den i softice'en. I ren og skær nydelse undslipper et suk min mund. Det her er seriøst det bedste nogensinde. Jeg kigger mod Nathan, der har munden på vidt gab. Så underligt er det da ikke? Jeg fake hoster, hvilket resultere i, at han lukker munden og ryster på hovedet. Han spiser sine Big Macs og drikker sin smoothie i komplet stilhed.

***

Da vi er færdige med maden kører vi - mod min vilje - hjem til mig. Jeg vil hellere tilbringe resten af dagen i hans selskab hjemme hos ham. Han følger mig hele vejen op til døren. "Det har været hyggeligt i dag." Jeg nikker, mens han tager min hånd op til munden og blidt kysser den. "Vi burde gøre det igen?" IHHHHHHH!

"Måske uden tømmermændene?" Spørg jeg grinende. "Det ville være bedre, hvis mit hoved ikke var ved at eksplodere hvert sekund."

"Det lyder som en plan." Han nikker smilende med sit søde, tandpasta smil. "Bare ring og sig hvornår," Han går baglæns, mens han slipper min hånd "bare spørg Lia om mit nummer." Også sidder han i bilen, vinkende og glad.

" Også sidder han i bilen, vinkende og glad

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Næste kapitel er DRAMAAAAAA. 

Jeg opdaterede i går, og jeg opdaterer også nu? Hvad sker der?

Jo altså, jeg har skrevet 2 HELE KAPITLER i dag (1146 ord I ALT), så jeg har lovet mig selv at ligge et ud. Det er jo lige som aftalen, jeg har lavet med mig selv. Hvis du skriver et kap, så ligger du et ud.

AHAHAH

Spørgsmål: Er det okay, at jeg opdatere, når jeg skriver et kapitel?
Hvis du får adventsgaver, hvad fik du så i dag?

XOXO
Udgivet d. 8 december 2019

My Dad's Secret | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin