8{} Sleeping Beauty & Ønskekys

603 27 47
                                    

(OWENS SYNSVINKEL)

Løvernes konge er endelig færdig. Det var Kimberly, der valgte. Jeg fortryder virkelig, at jeg lod hende vælge, men det gjorde hende glad, og det er jo det vigtigste.

Jeg skal, til at rejse mig op, men indser, at jeg har et Kimberly hoved på skulderen. Jeg tror, hun sover. Jeg slukker tv'et uden at røre for meget på mig. Jeg finder min mobil og går ind på snap og tager et billede af hende. Fuck hun er smuk. Det er ikke fair det her.

Jeg kan høre hendes vejrtrækning. Varme strømmer ud fra hende og jeg begynder helt at kunne lig hende på ny. Jeg har aldrig været så tæt på hende. Altså jeg har prøvet at blive venner med hende, men hun var afvisende. Det var så også i 7. klasse. Der er gået lidt tid siden da, men jeg regnede ligesom bare med, at hun ik gad mig, havde noget imod mig.

Jeg kigger på billedet, jeg tog og skriver: "Sleeping beauty!" Og sender den til Connor, Lia og Marco, men jeg gemmer den også. Jeg håber inderligt, at der kommer flere af den slags billeder. Jeg lægger min mobil væk og nusser hende i håret. Lader mig selv dufte til hende. Er det kokos og mandler? Wauw. Bare wauw. Hun dufter godt.

*Bliiiiiing* Jeg tager mobilen op med et sæt og slår den på lydløs med det samme. Hun skulle helst ikke vågne. Det er Connor, der har sendt en snap. Jeg åbner den. Det er en video af ham der wiggler med øjenbrynene, mens han siger: "Nogen har vist fået dame på." Ik endnu, men snart forhåbentlig er den første tanke, som slår mig. Jeg svarer ikke, men lader den stå åben.

Jeg kommer aldrig til at kunne sove på den her sofa. Den bliver for ubehagelig, fordi det er sådan noget underligt læder. Jeg tager chancen og rykker mig væk fra skønheden og løfter hende op. Sørger for at gå så hurtigt som muligt, men også uden at ryste for meget. Vi skal bare lige op på mit værelse. Der er ikke så langt igen.

Jeg tager dynen lidt væk og lægger hende ned, mens jeg beundrer hende. Hun ser så fredfyldt ud. Som om ingen kunne gøre hende fortræd i dette øjeblik. Jeg ligger dynen over hende, men hun tager fat i min arm. "Please ik gå." Siger hun så lavt og søvnigt, at jeg knap nok kan høre det. Jeg nikker og ligger mig under dynen. Hun lægger straks sit hoved på mit bryst og mit hjerte gør bare endnu mere ondt. Jeg ville ønske, at jeg kunne kysse hende.

Ved godt at det her ikke blev ekstremt langt, meeeeeeeeeen syntes at vi skulle have det her fra Owen's synsvinkel

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ved godt at det her ikke blev ekstremt langt, meeeeeeeeeen syntes at vi skulle have det her fra Owen's synsvinkel. Jeg ved ik hvorfor, men jeg hader  det her kapitel. Nok fordi jeg shipper Nathan og Kimberly og ik Owen og Kimberly. Nå men, jeg vil gerne sige undskyld 1000000000000000000000 gange, for ikke at have opdateret sidste lørdag, men sådan noget sker en gang imellem og man må leve med det.

Spørgsmål: Ynglings film?

XOXO

Udgivet d. 9 marts 2019

My Dad's Secret | ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora