18{} Ækle smage & Hårde slag

490 17 27
                                    

Jeg træder ud på fortovet, der er flere gader væk fra, hvor festen holdes. Desværre. Det betyder jeg er nødt til at lavet noget! Det er jo absurd, men Connor ville ikke have, at folk begyndte at hælde sprut udover hans BMW. Det er vist sket en gang eller to før. Uheldigt.

Vi begynder stille at gå. Mig, Nathan, Owen, Connor og selvfølgelig Lia. Hvorfor er Marco her ik? Han burde komme mere ud. Han er aldrig sammen med nogle. Som i aldrig.

Følelsen af bassen dunkende i jorden bliver stærkere og stærkere for hvert skridt jeg tager. Musikken bliver højere, samt mit smil vender mere og mere opad. Jeg glæder mig. Glæder mig til at glemme alt og bare have det sjovt. Slippe det hele løs bare en aften. Lade alle tanker og bekymringer flyve væk. Væk fra mit hoved, væk fra mig.

Vi træder ind af døren, men bliver overrumplet af nogle, der er i gang med at tage tøjet af hinanden. De render snavende ud i haven -  stadig med hænderne på hinanden. Der er nok ikke flere soveværelser tilbage. Og klokken er ikke engang 22. Jeg griner og følger efter de andre, der fortsætter ind i stuen, der er blevet lavet til et dansegulv. Møblerne er blevet trukket ud til siden. Vi sætter os i en ledig sofa, men Connor går ud i køkkenet. De andre begynder at snakke, så godt som man nu kan gennem den høje musik. Jeg prøver at koncentrere mig om samtalen, men Owens brændende blik på Nathans hånd, der ligger på mit lår fjerner alt min koncentration. Hvad er hans problem? Connor kommer hen med nogle plastikkrus. Hvordan kan han have dem alle på engang? Han deler dem ud, men der er ingen tilbage til ham. Enten drikker han ikke eller så er det fordi, han skal køre os hjem. Nok den sidste. Det ville undre mig, hvis han ikke gjorde.

"Nyder i festen?" Spørg en Chloe, der kommer gående imod os. Stemningen bliver hurtigt presset. Selvom musikken er høj, så formår hendes klikkende hæle stadig at træde igennem det hele. Jeg tager en slurk og vrænger ansigtet. Det smager surt, og jeg hader det allerede. Chloe sætter sig imellem mig og Nathan? Hvem fuck tror hun, at hun er? Nårh ja, en falsk kælling. Hmpf. Jeg bunder min drink, der smager mindre ækelt nu. Hvis hun skal være i nærheden af mig uden, at jeg ender med at rive hovedet af hende i aften, så må jeg hellere få noget indenbors.

"Ja, den er god." Svarer Owen med et smil på læben. Det er det første jeg har set i dag siden i morges. Hmpf. Sangen skifter i baggrunden. "Vil du med ud at danse, Nathan? Jeg elsker den her sang!" Sexual. Nu hader jeg ihvertfald den sang. Hun rejser sig og rækker hånden ud mod Nathan, der rykker sig tættere på mig. Igen er Owens øjne på os. Nathan tager betryggende min hånd. "Jeg er ikke rigtig i dansehumør, desværre." Chloe fnyser da hun ser mit smil brede sig. Jeg ved ikke om det er fordi, han faktisk ikke er i dansehumør, eller om det er fordi, han ikke gider danse med hende. Uanset hvad, så er jeg glad for, at han danser ikke med hende lige nu. "Du skylder mig en dans en anden gang." Og så er hun væk. Endelig. Stemningen bliver mindre trykket. Jeg ånder lettet, men lydløst ud. Det var dejligt at få hende væk.

"Du ser forresten godt ud." Hvisker Nathan stille i mit øre. Godt jeg sidder ned, ellers ville jeg have faldet pladask. Owen sidder med en flaske et eller andet i hånden, jeg gætter på det er vodka. Jeg prøver at tyde det, der står der på. Whidka? "Må jeg få noget?" Jeg kører en tot bag øret og modtager flasken med den anden. Tager en slurk og spørger om Nathan skal have noget. "Nej, jeg er ikke til whisky, men tak." Jeg kigger på skriften igen, men der står altså whidka! "Se det er lavet af John Walnon! Sejt..." Jeg nikker anerkende på hovedet med fingeren mod den lungtne flaske. Jeg tager endnu en slurk. Det her er godt! Sådan ekstremt godt! Jeg sætter flasken mod læberne endnu engang, men Owen tager den ud af hånden på mig. Hvor vover han?! Han giver den videre til Lia, der tager en slurk, Hvorfor må hun, når jeg ikke må? Det er ikke fair!

Jeg koncentrere mig om den rungende bass i luften. Gulvet dunker også. Jeg rejser mig. Det er som en rutschebane. Wauw. Er det en enhjørning? Det er Francisco Lachowski! Omg, han svæver på en lyserød sky! Cool. Det vil jeg også! Jeg prøver at gå efter enhjørningen, men falder ned i sofaen. Oven på Nathans skød. Vi får øjenkontakt og smiler til hinanden. Jeg rykker ned ved siden af ham og lægger hovedet på hans skulder. Sangen skifter. OMG OMG OMG! Det er Lights Down Low! Det er min yndlings sang!

"Det her er min yndlings sang!" Afbryder jeg deres snak. "Så må vi hellere danse til den," Nathan rejser sig og rækker hans store maskuline hånd ned mod mig. Jeg tager med glæde imod den og følger efter ham. Vi stiller os ud mellem alle de andre dansende teenagere. Teenagere med alle for mange hormoner, der flyver i luften. Kroppe, der gnubbes mod hinanden og hormoner er ikke en god ide, men alligevel står jeg her og danser tæt med Nathan. Dejlige Nathan. Han vender mig om, så vi står ansigt mod ansigt. Hans smukke ansigt, med de skinnende brune øjne, skarpe jawline og symmetriske, men alligevel asymmetriske øjenbryn.

Han er smuk.

Hans hånd hviler mod min lænd. Den bliver der. Rører sig ikke en flænge. Han smiler et hvidt smil, der hurtigt bliver pink af lysene. Jeg læner mig stille ind til ham. Lytter til sangen. Føler hans hjerterytme, der går unormalt hurtigt. Er det mig, der har den effekt på ham? Min pegefinger glider ned af hans hårde bryst. Rytmen stiger. Jeg elsker det her. At danse tæt med Nathan og musikken, der overdøver alt andet. Jeg kigger op på Nathan igennem mine øjenvipper. Han tager om min hage med sin pegefinger og tommeltot. Varmen i rummet stiger som vi kommer tættere og tættere på hinanden. Nu sker det endelig.  Jeg kigger ned på hans læber. Jeg lukker øjnene med hænderne om hans nakke. Jeg mærker et ryk, så jeg bliver flået ud af hans greb. Mine øjne lægger sig på Owen, der slår løs på Nathan?

 Mine øjne lægger sig på Owen, der slår løs på Nathan?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.



Jeg elsker cliffhangers....

Da jeg er startet i 7. klasse (gjorde jeg i august) har jeg fået alt for mange lektier + vores skole har fået tilladelse til at give 7. klasserne karaktere, så jeg undskylder for ikke at poste, men sket er sket:1

Jeg var til Ariana Grande koncert i tirsdags, ik? Det var fantastisk!!! Jeg er stadig mega hype over, at det rent faktisk er sket, min hjerne har ikke helt forstået det endnu.

Spørgsmål: Hvem er din ynglings sanger/band?
Skal du snart til koncert med nogle? Hvis ja, hvem?
Kan du lig Ariana Grande?
Har du mange lektier for?

XOXO
Udgivet d. 3. oktober 2019

My Dad's Secret | ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora