5{} Årstiderne & Smugkiggende blikke

761 26 43
                                    

Som jeg træder ud i forårslyset kan jeg mærke at det bliver varmere. Varmere og varmere for hver dag vi nærmer os sommeren. Jeg hader sommer. Bare tanken om den sommer giver mig kuldegysninger hele vejen ned af rygraden. En anden grund til at jeg hader sommer er at alle er så glade. Folk går rundt, smiler og spiser deres is som om ingenting er galt, men alt er galt.

I dag er det 15 grader. Mange ville se det som en god ting at der bliver varmere, men det betyder også at folk begynder at kigge underligt, når jeg bliver ved med at gå i hoodies og store jakker. Det her er jo tiden, hvor folk begynder at slippe de varme jakker og bare går i cowboyjakker og læderjakker. Før var der for koldt til det, men nu er der den rigtige temperatur. Som i nok kan høre, så kan jeg bedst lig vinter og efterår. De kolde sæsoner.

Jeg går med musik i ørene, hen til det hus som jeg burde kalde hjem, men hvordan kan det hus være mit hjem? Den bygning jeg kun bor hver dag i, fordi jeg ikke selv kan eje et hus. Hvis det stod til mig, så havde jeg flyttet for længst. Jeg kigger rundt omkring. Mine øjne fanges pludselig på en skikkelse, der ser meget bekendt ud. Jeg kniber øjnene sammen. Det er Nathan! Hvad fuck har jeg gjort dig Gud?

Jeg kigger lige ud. Håber på at han ik kigger herhen. Jeg kigger ned i jorden, og ser en skygge komme tættere. Forhelvede, hvorfor skal den alien også komme her hen. Jeg lader som om jeg ikke har set ham eller hans skygge. Noget får fat i min høretelefon og trækker den ud. Jeg ved allerede, hvem der har trukket den ud, men jeg kigger alligevel. Hvor vover han!

Jeg tror, at han ser, hvor pissed jeg er, for han tager hænderne i vejret som forsvar. Han afbrød lige Justin fucking Bieber! Det burde ik være lovligt at stoppe Justin Bieber's sange. Nathan skal i fængslet. Jeg snærrer af Nathan, og river irriteret min anden høretelefon ting til mig.

Sangen skifter og I Want You fra MØ kommer på. Jeg skruer højere op, så jeg ik kan høre Nathan, som prøver at få kontakt til mig. Jeg nynner stille med. Jeg elsker virkelig den her sang. "Av!" Råber jeg da Nathan hiver mine høretelefoner ud igen. Det føles som om, han lige har revet mine trommehinder ud! Han er virkelig en prut.

Nathan siger med en rolig stemme: " Vi skal samme vej, bare snak med mig i det mindste." Stalker!!! Han kigger på mig med de fantastiske brune øjne. Føj, det er klamt, så lækker han er. Jeg sukker højlydt. Jeg slipper vist ikke for ham lige foreløbigt. "Fint," siger jeg, men han er stille "Så er det ligesom også meningen at du skal snakke." Forsætter jeg, fordi han snakker ik.

"Hvad hørte du?" Spørg han akavet og kigger diskret på mig.  Han prøver virkelig på at få det til at se ud som om han ik kigger på mig, men han er busted. "En sang der hedder I Want You af MØ." Svarer jeg akavet tilbage. Jeg prøver at være afslappet, men fordi at han hele tiden kigger på mig i smug, så føler jeg, at jeg skal have ret ryg, hovedet højt og alt det pis, for bare at se nogenlunde acceptabel ud. Hvilket jeg aldrig gør.

Jeg er nået hen til mit hjem. Jeg vinker og siger vi ses til Nathan. Jeg er på vej ind i helvede version 0.2.

Undskyld at jeg har været så inaktiv (Hvis det er et ord?) 

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Undskyld at jeg har været så inaktiv (Hvis det er et ord?) 

Har haft overdrevet mange lektier for! Og magter jeg det? 

Nej, nej det gør jeg nemlig ik! Har skulle skrive 10 sider om

Walt disney i historie, og jeg er ekstrem perfektionist, 

når det gælder opgaver og sådan, så har stresset ekstremt meget, 

men efter onsdag, så vil jeg være mere aktiv, for der er 

min fremlæggelse ENDELIG overstået!


XOXO

Udgivet d. 9 febuar 2019

My Dad's Secret | ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang