Park Jimin bu hayatta kendisine küçük muamelesi edilmesine alışıktı ama 21 yıllık hayatında ilk defa böylesine bir velet konumuna konulmuştu ve işin kötü tarafı ise kendisine velet diyen kişi kendisinden sadece bir santim daha uzundu.
"Min Yoongi. 9 Mart 1993. Daegu doğumlu. 1,74 boyunda. 57 kilo. Boş konuşmayı bırak ve peşimden gel."
Pekala, Park Jimin'in planlarında saygısızlık etmek yoktu ama karşısındaki mint renginde saçlara sahip olan çocuk sinirlerini fena halde bozmuştu.
Min Yoongi'nin surat ifadesi dağılırken, Kim Namjoon dudaklarını ısırarak kahkahalarını gizlemeye çalışıyordu. Yoongi hyungu kesinlikle laf yemişti, bu yüzden büyük bir keyifle turuncu saçlı çocuğun arkasından ilerledi. Bu turuncuyu şimdiden çok sevmişti.
Min Yoongi hala kaskatı kesilmiş bir şekilde kapının önünde beklerken Kim Seokjin küçük olanın kolundan çekerek içeriye sürüklemeye başladı. Bir laf yedi diye salak gibi davranması Yoongi'ye göre bir tavır değildi.
"Sen kimsin?"
Park Jimin onları geniş salondan geçirip karanlık koridorda yürüttüğü sırada aklına gelmişti bu soru Min Yoongi'nin.
Jimin hafifçe kıkırdadı ve ellerini eşofmanının cebine soktu. "Sanalda Ukiyo derler. Burada ise sadece Jimin. Park Jimin."
Yoongi duraksadı. "Onlardansın."
Namjoon hyungunun kulağına eğilerek fısıldamaya başladı. "Hyung sana bahsettiğim fena kalçaları olan bu işte. Resmen turuncu afet."
Yoongi'nin bakışları önünden yürüyen turuncu saçlı çocuğun kalçalarına çok kısa bir kaydı. Gözlerini anında kaçırırken kabullenmek istemese bile Kim Namjoon'un nadiren haklı olduğu zamanlardan birindeydi.
Jimin onları evin yukarı çıkan geniş merdivenlerine kıyasla daha gözden uzakta duran ve bodrum tarzı bir yere inen merdivenlere yönlendirdi.
Adım attıklarında ara sıra gıcırdayan merdivenlerden inerken etrafın karanlık olması üçünü de germişti. Jimin merdivenlerin sonundaki kapının önünde durdu ve turuncu saçlarını karıştırarak onlara döndü. Gözleri parıldıyordu ve yüzünde hafif bir gülümseme vardı.
"Beyler, Illegal'e hoşgeldiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
illegal | yoonmin
FanficPark Jimin ülkenin en iyi hackerlarından oluşan prestijli bir çetenin üyesiydi.