Park Jimin elindeki topu yaklaşık bir buçuk saattir yaptığı gibi duvara doğru fırlattı. Duvardan seken top tekrar avcuna doğru gelirken tek eliyle yakalamış ve topa bakarak iç çektikten sonra tekrar duvara fırlatmıştı.
"Kesinlikle depresyon."
Kül rengi koltuklarda dip dibe oturmuş Jungkook ve Taehyung, ayaklarının dibinde oturan Hoseok'a kısaca bakmış ve tekrardan gözlerini turuncu saçlı arkadaşlarına çevirmişlerdi.
Hoseok endişesini doruklarda yaşarken Jungkook sadece neden böyle yaptığını kendi içinde sorguluyor, Taehyung ise gözlerini az önce hacklediği kelime oyununun ekranından ayırmıyordu. Şerefsiz Hayvan sorusuna cevap olarak Min Yoongi'nin adını yazıp oyunun yazılımına kaydetmişti.
"Jiminie~"
Hoseok en sonunda yerden doğrularak turuncu saçlı çocuğun yanına gitmiş ve sevecen olduğunu düşündüğü bir ifadeyle çocuğun saçlarını okşamıştı.
"O hıyarın banka hesabında küçük bir göçük meydana getirmemizi ister misin Jimin-ah? Hyungun senin için bunu seve seve yapacaktır~"
Jungkook ve Taehyung bakıştılar.
"Canım çekti."
"Benim de."
Jimin elindeki topu kendisinin dahi beklemediği bir anda Jungkook ve Taehyung'un arasına atınca üçü de gözlerini büyüterek ona bakmışlardı.
"Yah bana bak Mochirella! Saat on ikiyi geçtikten sonra hayırsız prensin teki seni terk etmiş gibi niye depresyona giriyorsun da bize sataşıyorsun?! Tanrı aşkına biz sana hiçbir şey yapmadık!"
Taehyung isyan edercesine konuşurken elleriyle saçlarını çekiştirmişti. Şu an her şeyi boş vererek kazandıkları parayla kendilerine yeni şeyler almaları gerekiyordu, depresyon emareleri göstermeleri değil.
"O zaman dışarı çıkın ve gezip tozun, rahatlarsınız."
Jungkook meselenin hallolacağını önceden hissetmiş ve kenardan kitabını alarak okumaya başlarken Hoseok kaşlarını çatarak Jungkook'u ensesinden tutup kaldırmış, peşlerinden sürüklemişti.
"Hayırsız seni, geçen hafta Jimin'den gidip kaliteli iyi bir şarap almasını isterken Mochi's Nochu diye etrafta gezmesini biliyordun ama."
Jungkook her ne kadar oflasa da hyungunun haklı olduğunu bildiği için sesini çıkartmadan boynu bükük bir halde onlara katılmıştı.
-
"Yah yah beni dinle, bak bu en iyisi!"
Hoseok gür bir kahkaha atarak elindeki bardağı kafasına dikti. Evden çıktıktan sonra hep beraber elit bir bara gidip eğlenmek istemişlerdi ve şu an bu kararlarından zerre pişman değillerdi.
"Mochi kılıklıya bak asıl sen. En çok eğlenen o."
Taehyung az ileride bir çocukla çılgınlar gibi dans eden Jimin'i gösterdiğinde bu sefer üçü de kahkaha atmışlardı.
Hoseok yeniden doldurttuğu içki bardağını dudaklarına götürecekken duraksadı ve dudaklarını büzerek yanındaki ikiliye baktı.
"Ama hiç aksiyon olmadan eğlencesi çıkmıyor ki."
Taehyung ve Jungkook kuşkuyla hyunglarına baktılar. "Aklından ne geçiyor hyung?"
"Kalbimi kırıyorsunuz ama. Ne zaman benim sinsi planlar yaptığımı gördünüz ki?"
"Her zaman."
"Her zaman."
Üçü de gülerek bardaklarını tokuşturdular. Hoseok dilini dudağının üzerinde gezdirerek kafasını onu merakla izleyen ikiliye yaklaştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
illegal | yoonmin
Fiksi PenggemarPark Jimin ülkenin en iyi hackerlarından oluşan prestijli bir çetenin üyesiydi.