21| "İstesem de unutamam seni hyung."

10.4K 1K 686
                                    

"Uyan hyungie~"

"Hyungie kalkmalısın~"

Min Yoongi inleyerek gözlerini kırpıştırdı. Yutkunmaya çalıştı lakin ağzı kurumuştu. Gözlerini kısarak başında dikilmeye devam eden Kim Namjoon'a baktı. Gözlerini açık tutmakta zorlanıyordu, acıyorlardı.

"Yine ne var?"

Namjoon gülümsedi. "Kalkmalısın hyungnim. Bak, güneş çoktan yükseldi bile!"

"Evime nasıl girdin?"

Namjoon şirince sırıtarak elinde salladığı anahtar destesini gösterdi. "Bir ara bir tane anahtarını ne olur ne olmaz diye ödünç alıp yedekleri yaptırmıştım."

Yoongi inleyerek gözlerini geri kapattı. "Kaç tane?"

"Birkaç tane."

"Ve?"

"Tamam, on dört tane olmuş olabilir."

Elleriyle açılmamakta ısrar eden gözlerini ovuşturdu. "Cidden, mahremiyetime saygı hiç yok..."

"Hyungie sana baldan daha tatlı ama benden daha az seksi bir şey söyleyeceğim."

"Siktir deli, hiç merak etmiyorum. Git başımdan!"

Namjoon sinsice güldü. "Baş harfi Park Jimin dese-"

Yoongi tek gözünü açtı. "Devam et."

"Seokjin hyung yemek yapmış, onlara götürecekmiş. Hah, beslenmeyi bilmiyormuş tıfılları." Gözlerini devirdi Namjoon. Seokjin'i paylaşmayı sevmemişti.

"Ve?"

"Ve yanında promosyon olarak ben gideceğim, bir alana bir bedava olarak. Hani diyorum ki az ücret farkıyla menüyü bir boy büyütmek istemez misin?"

Yoongi saçlarını kaşıdı. Kafası şu an çalışmıyor olmalıydı çünkü dediklerinden pek de bir şey anlamamıştı.

"Yine ne diyorsun?"

Namjoon sıkıntıyla yanaklarını şişirdi. Sabah sabah Min Yoongi tam bir aptala dönüyordu. "Diyorum ki Seokjin hyung sen ben bir menü içinde çeteye ziyaret."

"Çete?"

"Hyung IQ'ün benim yaşımdan daha mı düşük acaba?! Lan adam diyorum ki hep beraber Hoseok'un evine gidelim!"

"Namjoon niye bağırıyorsun?"

Namjoon sinirle ellerini saçlarından geçirdi. "Yıldım..."

-

Bir saat sonra üçü de Illegal çetesinin kapısının önünde zile ilk kimin çalacağına karar vermek için birbirleriyle bakışırken Namjoon sabahtan beri gerilmiş olan sinirleriyle daha fazla dayanamadı ve avcunu sertçe zile bastırdı. Sanki bir bilgi yarışmasındaymış ve doğru cevabı bildiğini belli etmek istiyormuşcasına zile defalarca basarken arkasında kalan iki hyungu ona boşça bakıyorlardı. Namjoon bugün ayrı bir değişikti.

Kapıyı onlara elinde içki bardağıyla Hoseok açtığında gördüklerine manzarayla üçünün de dudakları aralanmıştı.

Jung Hoseok karışmış kırmızı saçları, alkol kokan nefesi ve kolunun altındaki oğlanla üçünü de şaşırtmaya başarmıştı.

"Hyung bu ne sürpriz!"

"Ho-"

"Ukiyo da seni gördüğüne çok memnun olacaktır hyung." Hoseok'un gözleri yaptığı imâyı anlasınlar diye irileşip kısılıyordu.

illegal | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin