Deel 5

4.1K 159 11
                                    

'Heb ik je laten huilen'zegt hij .Souff-Soufiane ik omhels heb gelijk.'Shttt rustig maar , kom ff naar de schoolplein lopen' zegt hij lief .Het is inmiddels al pauze en de mieden Zijn zal bij de andere kant van het plein.Ik zie fatima heel de tijd vies kijken naar mij .Soufiane doet zijn arm om mijn middel en drukt me tegen hem aan.'Ga je nog vertellen'vraagt hij .Ik blijf stil.'oke dan ga ik maar 'zegt hij en staat op.

Ik kijk geschrokken naar hem .Ik pak zijn hand en trek hem naar mij toe.Blijf gewoon ff bij me , ik heb dit gewoon nodig .Hij omhelsd mij en we lopen samen naar de klas .

..
Kijk die torttelduifeltjes schreeuwt anouar .'hou je bek schreeuwt soufiane terug .Ik zie souhaila naar mij toe lopen . 'Bitch wat heb je gedaan bij fatima'schreeuwt ze.Soufiane kijkt geschrokken naar mij.'wacht wat heb je gedaan' vraagt soufiane.Ik heb een platte hand gegeven wat ze nodig had zeg ik bang.Ik verwachtte echt dat soufiane boos zou zijn.'goedzo wollah ik hou gwn van jou .Heb je maar een klap gegeven , als ik een meisje was eh ik zou haar haren der af trekken wollah 'zegt soufiane in een keer .Wow .

'Maar ik ben wel boos ik had dit echt niet verwacht , we gaan dit morgen goedmaken'zegt souhaila en loopt weg.Ondertussen is het les al geweest en we lopen naar de kantine

Perspectief soufiane:
Wollah je hebt echt goed gedaan .Ik kijk naar haar,  ze heeft nog tranen.Ik veeg het weg en ze kijkt lief naar mij.'ik ben je echt bedankbaar'zegt ze .Hayat ik zal altijd bij jou zijn dat weet je toch.'We zullen zien' zegt ze .Ik voel me telefoon trillen.Ff momentje .

Hallo ? 'Faka souff wanneer komt onze bestelling 'vraagt een klant uit den haag .Heb je die dan niet ontvangen vraag ik.'Nee ,je bent al1 week te laat, dit Zal je boeten'zegt hij.Pfff we weten allebei wat er met je gebeurd al jij me een keer aanraakt .Maar is goed ik zal nu voor je checken en die gene zal boeten.'Zo zie ik je weer ik wil het vandaag nog krijgen'zegt hij .Saff beslema ..

Ik kom weer naast hayat zitten en ze blijft me steeds aankijken. Hayat wat is er weer .'Je lippen en je ogen zijn zo mooi'zegt ze dromerig.Haha joune zijn mooier kijk die mooie lippen dan.'Omg sorry het kwam zomaar , en dankjewel' .heb je nooit gezoend vraag ik uit het niets.'Hoezo wil jij me zoenen' zegt ze plagerig .Hmm misschien wel.'ohh misschien nog wel , okey 'zegt ze .Ze komt met haar gezicht tegen mijne sws 10mm.Ze drukt haar lippen naast de hoekje van me lippen .dat voelt zo lekker .
Krijg ik alleen in de hoekje? geef dan normale kus op me lip vraag ik en ze bijt op haar lippe.Hayat stop dat maakt me echt gek niet bijten .Ze gaat nog door .Oke dan zal je vast niet erg vinden wat ik nu ga doen.'Okeeee IK STOP 'Schreeuwt ze.

Morgen is toch hennafeest van je zus vraag ik.'jaa omg heb echt een leuke jurk gekochtt ,je gaat hem echt leuk vinden 'zegt ze en gelijk bloost ze .Hmm dat floepte ook zomaar uit maarja zeg ik.'Je ziet het morgen wel, wat ga jij aan doen ? Vraagt ze om de onderwerp te sluiten.'weshh denk je ik weet niet je veranderd van onderwerp.Okeyy dan ik ga een donker blauwe pak aan doen.'oehh leuk hoor  iedereen zal je vast aan kijken vooral de meisjes zegt ze .ja maar het meest jij denk ik .Ze wordt rood en veranderd van onderwerp.'Zullen we naar huis ik moet me ma helpen'zegt ze .Oke .

...
Perspectief hayat:
In de auto is het stil.'zullen we vanavond uit eten gaan 'vraagt hij uit het niets .Lijkt me leuk ja , naar waar gaan we dan'vraag ik.'Waar je wilt hayati.'zegt hij en ik bloos.Noem me niet zo .Gwn hayat simpel.'Oke hayat'zegt hij met zn sexy stem.Ik doe hem na .Okey hayat met een manne stem.Hij kijkt me aan en lacht me uit Jij bent saai zeg ik.Ik draai ze muziek helemaal aan en ikzing mee .

..
Isgoed thanks voor de rit zie je straks.
Ik loop de woonkamer binnen en gelijk begint me moeder met ondervraging .'waar was je '.Op school.'Met wie kwam je 'vraagt ze .Uhm soufiane hoezo? .'oke genoeg informatie zegt ze en loopt weg .Ze doet zo raar .Moeders he .ik loop naar me zus de kamer en ik zie haar kijken naar haar jurk.'sara ik ga je behoorlijk veel missen 'zeg ik .Ze knuffelt me strak en zegt 'het meest ga ik dit missen'.Ik zal je altijd bezoeken zelfs daar slapen stel ik haar gerust .'ik hou van je 'zegt ze . ik ook van jou . (En van soufiane zeg ik in me hoofd ) .

...
Ik wordt meteen vroeg wakker ik  doe dit aan

Het henna feestje is in een kleine zaal met weinig mensen dus het zal wel leuk zijn

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het henna feestje is in een kleine zaal met weinig mensen dus het zal wel leuk zijn .

Daar aangekomen beginnen we meteen met dansen ,Ik zie hoe blij me zus is .Dat verdient ze ook ,ik hou zooo veeeel van haar .

...
Hennafeeste duurde maar kort ,Morgen wordt het pas echt druk.
Hey mensen vergeet niet een ⭐️ te laten
❤️

Hayat&SoufianeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu