SOUFIANE?zeg ik in tranen.Soufiane wat heb je gedaan?
Ik kijk om me heen en ik zie overal kaarsjes en rozen op de bed .Ik zie ook balonnen in hartjes ballonnen.Soufiane toch zeg ik en knuffel meteen.
'Wil je me luisteren'isgoed .
We zitten samen op mijn bed en er valt een stilte .
'Hayat, safouane's(broer)vrouw belde mij en zei dat ze mn broer hadden geschoten en dat ze onderweg naar hier waren .Ik kon natuurlijk deze risico niet accepteren . Ik heb alle mannen van me vader bij een geroepen en we gingen om hun te stoppen.'zegt soufiane.Waarom willen ze jullie doodschieten.'Mn vader had hun geld niet betaald dus daarna hadden we hun gestopt en hun geld betaald.Maar net op het laatste moment werd ik geschoten door mijn been.Ik kon niet meer lopen maanden zelfs .Maar me been werd beter met tijd en ik kon jou natuurlijk niet bellen omdat die ene was ontsnapt en ons bedreigde met onze familie '
Hoe ben je dan hier gekomen?
'Toen ik beter was geworden hadden we hem gepakt dus ik was bang voor jou reactie , je zou me heel erg haten omdat ik je had verlaten en niks heb laten horen.Je was al misschien met een ander getrouwd .Toch wou ik terug komen ik kon niet zonder jou'
Soufiane toen jij wegging sloot ik me zelf in de kamer boven.Ik heb alles om me heen kapot gemaakt en een van de glas kwam in me buik.Ik verliet de zaal met een rode jurk .Vol me bloed .Heel mijn famillie werd bezorgd .Iedereen in het zaal stond versteld.Al maanden dacht ik hoe kan hij mij dit aan doen.Wij hielden van elkaar ?Ik dacht al die tijd dat je met me speelde .Maar nu weet ik de waarheid .
Hayat vergeef me 'zegt hij in tranen.
Ik vergeef het je .Hij knuffelt mij en ik voel zijn tranen druppelen op mijn t shirt .Shtt het is voorbij.Hij laat me los en ik zie twee blauwe ogen die weer glinsteren.Ik zoen hem op zijn mond en hij doet mee.
'Hayat vind je t erg dat k vanacht hier blijf'Nee je mag blijven.'We gaan samen slapen, we zijn toch getrouwd 'zget hij.Ja op papier maar niet echt .'Hayat dit is echt slechter dan die cliche vragen maar wil je morgen met me trouwen'Morgen zeg ik verbaasd .'Ik ga alles voor je regelen'zegt hij .Ahaha is wel beetje snel he en me famillie is in marokko.
'Snel?We hebben te veel tijd verspild we konden wel kinderen hebben nu'zegt hij en ik wordt weer een tomaat.Volgende week kan het ook.'Wat jij wikt princes, gaanwe nu netflix en chill'vraagt hij .Isgoed ik spring op de bed en ga tussen zijn armen liggen.
Volgende dag wordt ik wakker tussen de armen van soufiane .Hij is zo cutee ik geef hem een kusje en ga voorzichtig uit bed .Ik maak een lekkere ontbijt en zet harde muziek zodat hij wakker wordt .
Ik bak de eieren en voel twee armen om mijn buik.Hij schuift zijn hoofd in mijn nek en geeft mij kusjes wat kietelt .Ik draai me om en kijk hem aan.Hij tilt mij op en zet mij op het aanrecht .Hij zit met mijn krullen te spelen en legt zijn handen onder mijn t shirt .Ik weet heel goed naar waar dit zal leiden.soufiane pas als we getrouwd zijn zeg ik en hij knikt maar .Hij geeft mij kusjes en opeens gaat de deur opem
we zien mijn moeder en soufiane's moeder .Gelti? Zeg ik en ga van de aanrecht af.'schatjee is het waar ?hebben jullie het goed gemaakt 'vraagt mijn moeder .'jullie kleine vierzerikke'zegt mn schoonmoeder .Ja mama het is goed tussen ons .
Soufiane moeder geeft me een knuffel en bukt naar beneden .Ze pakt haar slipper en gooit maar soufiane's buik.'A ezel trek hemd ofzo aan wat loop je met je bloote bovekant'schreeuwt zn moeder .Ik lach maar alleen.
'Je hebt tocb niks verkeerds gedaan'vraagf mn moeder en zijn moeder erachter .Nee en als we het ook doen we zijn toch al getrouwd .'ze heeft geljk'zegt soufiane's moeder .Ja maar wij wchten tot we getrouwd zijn .'Wnr 'zegt mn moeder .Uhmm volgende week .YOEYOEYOEYOE schreeueen onze moeders .Uhggg.
Ik loop naar boven en zie niemand .Ik loop me kamer en ik zie soufiane nog steeds met een blote bovenlichaam.Soufiane trek wat aan tot je weer ene slipper krijgt .'Haha'.Ik kijk stiekem naar zn sixpack en smelt gwn.
Hij loopt naar me toe en duwt me tegen hem aan en kust me.'hbbiba je mag gwn kijken'nee soufiane doe snel.
'HAYATT ik heb honger , als jullie vieze dingen willen doen doe maar als we weg zijn'STRES schreeuw ik.Ik komm.
Ik loop boos naar beneden en ik zie ze lachen.Yemma je weet toch mn jurk .'Van je bruiloft 'ja gooi die maar weg ik wil een nieuwe kopen.'isgoed maar we hebbe te lang gewacht wanneer komt mijn 2e kleinkind.'Morgen zeg ik voor de grap en ze lachem maar wat .'om Wat lachen jullie 'zegt soufiane.'ik vroeg wanneer mn kleinkind kwam dus hayat zei morgen'zei mn schoonmoeder .
'Oh is dat zo hayat , maar dan moeten we wel gelijk aan de slag als onze moeders weg zijn he 'zegt hij.ik pak een kussen en gooi naar zn hoofd .Ga jij eerst je kont vegen!'tfoee'schreeuwt hij en gooit de kussen terug.Naar wie denk je dat je deze kussen gooit?!Ik pak de grotere kussen en gooi naar zn hoofd.'Wil je zo spelen'zegt hij uitdagend.Mja misschien wel.hij loopt naar me toe en fluisterd :Als onze moeders weg zijn gaan we echt aan de slag.Ik slik em kijk hem aan .
'Nou dan gaan wij maar weer het is al 7 uur , we moeten wat winkelen'zeggen onze moeders .Beslemma zeg ik en zwaai ze uit.
Ik loop naar de keuken en was de borden af .'hbbiba laat het liggen ik doe het wel straks 'zegt hij en tilt mij op.Heyy laat me los.'Madame straks laat ik je gaan 'zegt hij en doet de deur achter ons dicht ...
JE LEEST
Hayat&Soufiane
RomanceHayat(19) een mooi marokkaans meisje die op haar laatste jaar havo zit . Hayat heeft een tweelingbroer , 1 zus , 1 broer Soufiane (20) grootste drugsbaas hij heeft 2 broers 1 zus en een 1zusje .