Deel 29

2.7K 169 15
                                    

Ster⭐️&Comment

Veeeeeeeel plezier met lezen💜💜💜
Ik werd wakker toen ik de zon op me gezicht vilede schijnen.Pfff .Ik sla de dekens om en ik pk meteen me telefoon .Shit 5x oproep gemistt!?Hoe laat is het dan ?14.00 zegt me moeder die voor me deur staat.Omg ik zou met sara afspreken .'Ja klopt sara is geweest '.Wat zei ze ?'Zakaria mag 5 jaar lang niet werken '.YES !

'ennn..' . En wat mamss.'Soufiane's ouders en wij hebben gisteren toen jullie er niet waren een datum geprikt '.Zeg wollah wanneer ?.'hou je vast'.Jaaa ...jaaaa zegg.'Over 5 weken dus we moeten alles prefect en optijd klaar maken'.Omgg .'jaa maar genoeg gepraat ga maar je kamer opruimen stinkerdd 'Hahaahah lekker .

I love my momm❤️.Ze is zo lief en je kan alles met haar praten .Na dat ik me kamer heb opgeruimd wordt ik gebeld door soufiane.

S:Gm habbiba wakker
H:Yess babe ben je aan t werken
S:Ja pff had wat afleiding nodig .Ik heb je stem gemist
H:Awww je hebt toch aan niemand vertled over gisterne
S:Nee schat maak je geen zorgen .Hij is van zn werk nu
H:Hoe weet je datt
S:Ik heb alles aan mn vriend vertled dus er komt binnenkort rechtzaak omdat hij jou wou.. duss gaat hij cel in misschien.
H:Dankjewel ik had daar echt niet aangedacht, maar voor nu wil ik aan niemand vertellen .
S:snap ik maar ik moet je snel spreken .Hoelaat kan ik je ophalen .
H:Nee joh ik kom naar je toe dus ik moet snel aankleden doeii
S:Gekke meidd ..

Dus nu doe ik wat aan :

Ik doe een leren jack er over en rijd naar zn bedrijf toe

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe een leren jack er over en rijd naar zn bedrijf toe .Ja soufiane is nu weg van zn ooms bedrijf en heeft nu samen met zn vader een grote bedrijf.Hij is een van de rijste van Nederland geworden .Ik vind het het echt goed van hem wnat eerst dealde hij maar nu is hij zakenman.
Maar ja ondertussen ben ik al aan gekomen .

Perspectief soufiane:
Pff nu ik de baas ben moet ik wel veel dingen regelen.Ik mis hayat zo erg , haar geur haar lippen pff alles .*klop*klop* Binnen!'hey meneer el amrani wilt u dit na lopen'zegt een nieuwe seccretaires.Ja wil je het op mijn tafel leggen en de mappen van afgelopen 2 jaar mee nemen.'oke , uhmm meneer el amrani wilt u misschien thee of een massage '.Nee dat zijn niet jou zaken hou je bezig met je eigen zaken begrepen.

'Maar je zag er zo moe uit dat ik ff dacht van ..Wil je een beetje hulp met je werk '.Het is U ten eerste en.. Opeens gaat de deur open.'Schat ik geef hem wel een massage jij kan verder met je werk 'zegt hayat en geeft me een kus op me lippen. De seccretaires loopt weg en slaat de deur dicht.

'Lieverd je moet niet zo veel aandacht aan je medewerkes geven '.Hayat zeg ik en trek haar op me schoot .'uhm...souf' zget ze en bloost meteen .Ja schat.'je weet heuswel dat je muren en deuren van glas is iedereen ziet ons'.Nou en jij bent mijn toekomstige vrouw wie boeit het .'Ahaha die secretaires wel , kijk wat voor boze oog ze ons geeft 'zegt hayat.Shitan.'Ahahah'.

Kom sta op ik moet veel werken  geen tijd hier voor .'Wollah meh ik ga ,ik ga jou helpen'.Wat helpen je weet niet eens hoe dit allemaal werkt .'Weetje zeker ' Tuurlijk .'Ik heb 3 jaar bij me vaders bedrijf gewerkt dus ja ik heb hier meer verstand dan jij'zegt hayat.Sehh doe dan voor mij ik ben echt moe.'isgoed baas mag ik op uw plek '.Maar natuurlijk maar je moet wel weten dat ik niet zo veel aandacht moet geven aan mijn medewerkes .'Oh en waarom niet'vraagt hayat als grap.Mijn toekomstige vrouw wilt dat niet is dat geen excuuss.'mmhmm maar als je zo door gaat kan ik je wel kussen'zegt hayat.Nee mevrouwtje gaat u verder met uw werk ik haal koffie .'saff'.

Even later komt die secretairess 'uhm is meneer amrani er niet ' vraagt ze.Je bent toch niet blind meid , zie je hem hier ergens staan.'ik vroeg het maar alleen , maar is goed ik kom straks wel teurg 'zegt ze .Nee hoor ik mag ook hantekeningen zetten.'dat mag niet!'jawel tenslotte wordt ik ook een amrani.'Sorry wie weet misschien vind hij wel iemand anders , tot die tijd kunt u niks doen hier 'zget ze bitchy. 

Ik sta op en loop naar haar toe .Luister dan slet wat gaat soufiane met jou doen ga eerst maar eens je tanden poetsen.'Wow ik zou je gedragen al ik jou was je bent geen amrani en zal je mischien ook niet worden' zegt ze op een hoge toon.IK WORDT AMRANI NIET JIJ DUS JE MAG LEKKER GAAN HUILEN IN JE BED !

Ze kijkt achterom en we zien dat soufiane er aan komt .Ze gooit haar haar door de war en laat haar liptick verpesten en slaat op haar wang.'Hallo wat doe je !

Opeens komt soufiane binnen .Hij schrikt als hij die secretaires zo ziet .Ze begint te huilen en neemt plaat in de armen van soufiane.'Hallo wat denk je wel raak soufiane niet aan!.

Zinneb wat is er gebeurd .'Ik wou wat dingen laten tekenen en omdat jij er niet was liet ik haar niet toe.Daarom begkn ze me te slaan enz'.Ahahaha grootste leugen die ik ooit gehoord heb .

Zineb ga maar naar de wc bij die deur en kan je je ff opfrissen ik kom er zo aan .'Dankje zegt zineb en geeft een kus op zijn wang.SOUFIANE LAAT JIJ DIT TOE!.Hij begint te lachen.SOUFIANE A HMARR PRAAT.

Oke soufiane ik ga me aankleden in die aankleed hokje in je kamer en als ik klaar ben ga ik weg .

Ik was dus echt boos geworden .Ik ga zoemteen met souhaila naar sport school dus ik moet wat sportiefer  aankleden.Ik deed me nike legging aan en wou net me bh uit doen kwam soufiane .Tuurlijk mag ik niet schreeuwen omdat iedereen dan gaat komen enzo.

Hij kijkt me van top tot teen aan .Hij komt schter me staan en geeft me een knuffel .Hij geeft kusjes bij me nek wat me laat lachen omdat het kietelt.'hbbiba ooit gehoord van camera's' omg ik voel me echt dom nu.Maar wist ik veel.Ik word nu helemaal rood als hij aan mijn bh bandjes zit .Soufiane...mag ik aankleden.'voor deze keer masr de volgende keer kleed ik je uit '.Hij liep weg en ik kleeedde me aan .

Daarna kwam zineb .'Soufiane ik ben klaar 'isgoed neem deze blaadje dan aan je kan opruimen .'Wat opruimen' je spullen gek.'WAT?!'Zineb ik heb alles gehoord en gezien dus ...'Duss bye byee schat' maakt hayat het af.

Nadat zineb weg is gegaan ging ik ook weg want souhaila laten wachten is ook niet echt aardig .

Vergeet geen ster achter te laten en een lieve bericht kan ook geen kwaad 😊.Ik ga meer delen schrijven als ik meer comments en sterren krijg .Wat vinden jullie van dit verhaal tot nu .. heb hele leuke plannen.

Volgende deel ga ik een q&a houden van de hoofdpersonen en een paar bijpersonen.

Hayat&SoufianeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu