Deel 52

1.7K 102 19
                                    

Perpsectief soufiane.
Wanneer ik wakker wordt steek ik een sigaret op.ik ga naar de balkon en geniet van de uitzicht.

Ik ben beroemd, heb geld , knap.

Wat zou een man anders willen?
-een vrouw

Zonder hayat ben ik niets, hayat is mijn wederhelft.Ik voel me leeg zonder haar .

Het is al 3 dagen geweest nadat ik de telefoon van politie heb gehad.Was er maar een wonder .Zou ze maar nu aanbellen en nu tussen mn armen springen.

Ding dongg

Even ging me hart tekeer .Ik loop snel naar beneden en maak de deur open.Daar zijn ze dan weer .fk politie.

'Hallo amrani heb je even tijd' vragen ze .ja kom binnen zeg ik en laat hun naar de woonkamer gaan.
'Amrani de vingerafdruk is van amira el**' IK WIST HET!WAAR IS MIJN VROUW?!'rustig meneer el amrani we hebben testjes laten doen van de persoon die zwanger was, t was een tweeling'zegt hij.

Twee..tweeli..tweeling Vraag ik.'ja helaas, we zijn begonnen om amira te zoeken, zijn ouders weten niet waar ze is en hebben haar maanden niet gezien'zegt hij.oke ik moet nu gaan.'ik contact u later'zeggen ze en geven een hand.Isgoedd.

Ik loop de lounge binnen en zoek mn vriend samir.

Samir!'ewaa broer'ewa is er nog nieuws.'ja tuurlijk jwz ik ben de baas in dit werk' laat me eens zien.

We lopen naar zijn kantoor. hij heeft de beelden gehackt.'maar je ziet maar een deel niet alles 'saffi laat snel zien.

Ik zie hayat tot adem komen en schreeuwen.'shht papa gaat ons redden'zegt ze daarna gaat de scherm weg door iemand met zwart stijl haar .AMIRA!

Er komen paar tanen vrij.Papa gaat jullie redden!En wat hebben jullie nog meer gevonden.'zoals je de foto van hayat liet zien hebben we in de buurt van de brand haar tas gevonden dus ik denk dat ze heeft geprobeerd om te ontsnappen'.

Dankjewel samir wat zit er in.'wij wouden niet kijken omdat het je vrouws tas is kijk jij zelf erin'.Hij geeft de tas en ja het is hayat's tas.ik zie haar telefoon niet maar een kleine brief geschreven met haar lipstick wat ze in haar tas had .Mijn vrouw is echt slim.

Zoek nmr van amira


Oke maar hoe?'wat staat er in' zoek nummer van amira.'mm haar ouders' nee ze hebben lang geen contact.'heeft ze andere familieleden' ja nasserdine!

Ik rij zo snel mogelijk naar nasserdine haar broertje.Hij weet van niks.Hij denkt dat haar zus normaal is en goeie baan heeft enz.

Ik klop aan bij nasserdine.'faka souf lang geleden'ewa heb je nummer van amira ?'t was toch uit tussen jullie'ja ik ga het goed maken.'Luister ik kan er niet tegen dat me zus elke keer door jou kapot gaat !Ze kwam nog gisteren met een meisje langs en vertelde dat je vreemd ging met die hoer'zegt hij.

H..hay.hayat? leeft mijn vrouw ?Is het hayat? Val ik hem aan.'wollah jij bent echt psygisch'zegt hij.Nasser dine je zus heeft kind van je oom , ze is verkracht.Ik zie aan hem dat hij niks weet en nu wel in shock staat.

'Jullie kkr leugenaars , jullie verdienen elkaar ' jaa jaa geef haar nummer !'donderop van me huis'zegt hij boos.Nasserdine mn vrouw is zwanger en je zus wilt haar vermoorden, ze had vorige dag brand aan gesticht .Help me ik zal je echt dankbaar zijn.

Ik zie dat hij aan t denken is.Hoe zag mn vrouw eruit vraag ik huilend.'de grootste drugsbaas is nu aan het huilen 'zegt hij.alstjeblieft zeg wat ?'dus je bent verliefd 'zegt hij.Ik knik.'mijn zus was ook op jou verliefd!Maar jij liet haar in de steek'zegt hij boos.

Nasserdine het was allang uit , zij ging vreemd .Nasserdine wollah ik doe alles .help mij .Zeg een ding was het hayat.Hoe zag ze eruit.

'Krullen, groene ogen, lekkere body' zegt hij dromend.Ik geef hem een klap.'wat doe je'zegt hij boos.ik hou mijn trouwring omhoog.Nasserdine vergeet het !'laat me een keer van haar genieten en ik zeg waar ze is' zegt hij.

Dit was voor mij de grens.ik sla hem zo hard dat hij overal bloed.De jongens van de lounge komen en pakken hem vast.'Waar de fuck is jouw hoere zus'schreeuw samir en geeft nog een klap.

'Zeg ik niet !'zegt nasserdine.Oke boys we handelen dit af zeg ik knipoog naar samir .Hij snapt me altijd.'nee aub niets doen, ik ben te jong!'zegt nasserdine.Ik kijk hem boos aan.'ze zijn bij *** om die kinderen weg te halen ofoz'.

Samir en ik stappen in een rijden zo snel mogelijk.Daar aangekomen hoor ik geschreeuw van hayat.Ik zie haar rennend uit een kamer komen en zakken op de grond.ik heb haar nog nooit zo hard horen huilen.

Ik ren naar haar toe en pak haar tussen mn armen.Hayat.Hayat ik dacht dat je dood was .Hayat.Ik keek ff naar haar en zag dat ze helemaal moe was en rode ogen had .Ondertussen laat ze me los en loopt naar de wc .Ze gooit heel veel water op haar gezicht en probeert op adem te komen.

Hayat is er wat met je gebeurd , is er wat met de baby's .Hayat geef antwoordt.ik weet je bent bang met wat er allemaal gebeurd is maar ik ga dood van binnen.Iedereen denkt dat je dood bent .Er zijn zoveel mensen omgekomen door amira .Samir heeft haar nu gepakt en politie is onderweg.Je bent velig .Papa heeft jullie gered toch? Of niet.

Hayat kijkt me bang aan.ze trilt helemaal.Ze gaat langzaam voor langzaam naar me toe lopen.het valt me op dat ze een zieke kleding aanheeft wat mensen bij een operatie aan moeten doen.ik ben bang dat onze kinderen er niet meer zijn.ik laat een pasr tranen vallen en kijk weer naar hayat.Ze doet haar armen om heen en trekt mijn geur in en ik die van haar.

Hayat waar is je jas ? Hayat? In de kamer? Ze knikt .Ik doe me hand om haar heupen en trek haar naar me toe.We lopen samen naar de kamer en ik zie dat ze begint te trillen.Ik doe deur open en zie een operatiebed met een tafel met scherpe messen met bloed.nu weet ik zeker ..ik was te laat.ik heb jullie niet kunnen redden.

Ik doe me hand voor de ogen van hayat en pak haar jas .ik sluit de deur achtermij en loop samen met haar naar me auto

Heyy laat een ster en een leuke rea achter .
Misschien gaat alles niet verlopen hoe jullie denken hoe het zal zijn...

Gn❤️

Hayat&SoufianeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu