Ik wordt wakker door mo die aan me zit .LAAT ME MET RUST IK WIL SLAPEN.'maar ik wil iets zeggen yallah sta op!'.Pfff wat .'soufiane wacht beneden hij wilt iets bespreken 'Oke ga ik ga me aankleden.'Nee'Wat nee ga .'Waarom zo agressief ben je aan t lekken'.Wollah deze jongen strest mij ik duw hem van me bed af.'Dat neem is als een ja 'Wollah ga 'Okee nog een ding
'ik wil een ring kopen voor yasmina welke is leuk ' hij laat 2 ringen zien .Uhmm ik zou zilver willen maar misschien vind zei goud mooi , vraag stiekem aan haar vriendin ofzo.'Thankss siss'en hij geeft me een kusje .Ik ben trost op je grote broer ..
Ik loop de trap af en beneden tref ik soufiane en me vader .'Hayat kom zitten' zegt mn vader .Okey.'Hayat wil je een nieuwe huis of wil je onze huis inrichten'Nieuwe huis? Ben je gek jou huis ik kapot groot .'Hoe groot bedoel je ' vraagt zn vader .'Hij heeft een keuken , ieder 6/7kamer een wc en badkamer , terras, balkon, tuin, 2 woonkamers , zwembad enz.
'kifesh Miljonair ofzo'lacht mn vader uit .'Beetje wel ja 'lacht hij .Ahahah ik wil ook eigenbedrijf starten dan koop ik 5 huizen.'Ik koop alles voor je hbbiba'zegt soufiane .En natuurlijk wordt ik weer rood .'Ik laat jullie wel alleen'zegt mn vader en loopt zn kamer in'.
Gelijk schuift soufaine naast me en duwt me op zn schoot .'mmm je geurr heb je gemistt'zegt hij .Ik jou ook zeg ik en laat me hoofd op zn schouder vallen.Na een tijdje zo zitten komt mo opeens.'kifesh doe dit in jullie eigen huis'lacht hij ons uit .Van schaamte wordt ik helemaal rood .Ik sta meteen op en verontschuldig mezelf .'K maak fa2 chill'zegt mo.'Maar s goed ik ga weer zie je morgen zina'zegt soufiane.
Ja hennadag he , we gaan toch apart doen vrouwen en de mannen.'ja is beter zo dan kunnen jullie op jullie gemak feesten en de bruiloft doen we mix'.Saff ga maar .'Krijg ik geen kusje 'pff ik geef een kusje of zn wang.Saffi yallah ga .'ik wou niet daar .'Waar dan.Hij tuit zn lippen op.uff soufiane straks gaat iemand zien .'Nou en ik wil mn kus'Pff ik kijk om me heen en ik zie dat niemand er is .Ik geef snel een kus en laat hem gaan.
Omdat ik me zo erg verveel bel ik souhaila, wij bellen elke dag zij is een zus voor mij .
H:Heyy hbbibaa
S:Heeyy schatjej
H:Hoe gaat het met jou en de babyy
S:goed hamdullilah
H:knzounzeggen kom meiden avondje houden
S:Gezelligg dan ga ik ff langs winkels wat maskers en nagellak halen
H:Goed idee ik zet eten klaar maar we gaan niet te veel eten anders pas ik niet in mn jurk😂
S:Hou je bek jij je bent kapot dun
H:safii ik ga
S:byee
H:Doei schattIk leg wat cola chips snoep klaar .Daarna zet ik een leuke film op me tv in mn kamer totdat souhaila komt .klop klopp.Binnnen'Heyyy'Haaii kom zitten.
Na een tijdje chillen praten we gezellig :
Hailaa(bijnaam)'Uff k haat dat wrm kan ik geen bijnaam voor je verzinnen'ahaha me naam is al kort .Maar ik heb wel een 2de naam.'zeg wollah'Ja wollah .'Ik ken je sinds je fk geboorte en dan weet ik jiet eens je 2de naam'Jaa me vader niemt me soms zo maar t staat we om on paspoort .'Wat dan'.
Soumaya.'Mooie naam ik dacht laatst of ik me dochter soumaya of amal zou noemen'aan jou de keuze schat.'Wat zou jij noemen'Uhmm dounia vond ik al sinds ik klein ws al een mooie naam met een mooi betekenis.'ja wollah maar ik doe liever een ander als jij zo gaat noemen.'Maar omggg nog 4 dagenn'YESSS.'heb je alles klaar gemaakt je koffer enz'Nee kom samen doen jij weet precies wat k moet mee nemen.'Graag schat'
'Oke welke lingerie .Rode of de witte 'Allebei .'saff maar ben jij niet ongesteld 'Jawel sinds gisteren dus ik ben precies klaar op de dag van de bruiloft .'Omg je kan zwanger raken'ja maar liever niet nu dus dan doen we welwat.'jaa omg jou broer he je wilt niet weten'Nee echt niet zeg ik en we lachen ons dood.
'damess eten is klaar '.Okeee we komen.Ik rits me koffer dicht en ik zet het aan de kant .we halen ons masker eraf .Souhaila loopt al naar beneden en ik pak me telefoon.
Soufiane❤️:Habbiba ik heb geregeld dat de mannen bij me vaders huis gaan verzamelen .
Ik:Aww s goedd schat
Soufaine❤️:Loveyou
Ik:Lovee youu tooo & more
Soufiane❤️:Ik hou meer van je dan dat je kan denken dat je meer van me houdt.
Ik:Zo dat is een ingewikkelde tekst bijna onleesbaar😂
Soufiane❤️:Ahahah de makelijkere versie is :Love you mostt
Ik:❤️❤️❤️Ik wou net me telefoon dicht doen en krijg ik een bericht . haha vast soufiane ..
06******:Geniet van je laaste dagen schat!
Ik blokeer gelijk die nummer , ik ga niemand mijn dag laten verpesten!
JE LEEST
Hayat&Soufiane
RomanceHayat(19) een mooi marokkaans meisje die op haar laatste jaar havo zit . Hayat heeft een tweelingbroer , 1 zus , 1 broer Soufiane (20) grootste drugsbaas hij heeft 2 broers 1 zus en een 1zusje .