Deel 46

2.1K 94 9
                                    

1 week later

'Hayat waar is mijn lv tas' schreeuwt hij van benenden.Pfff ik ruk de dekens van me af en zoek zijn tas .Ik gooi zn tas naar beneden en loop naar beneden .Idk had gwn zin om te gooien.'auww moet je gooien'sorryyy.'Waarom zo boos schat'zegt hij en zet zn hand op me kin.Ik duw zn hand weg en loop naar de keuken om wat eten te maken.'aha snap het al je bent aan t lekken'.Ik kijk hem droog aan en ga terug met wat ik aan t doen was .

Naar waar ga je ?'met oude vrienden chille' isgoed ik ga zo werken neem je sleutels mee!'okeey hbbiba' .Alleen hij kan me rustig maken.Hij geeft me een kus en doet de deur dicht .Nee ik ben dus niet ongesteld maar ik denk dat ik ga worden omdat ik veel buikpijn heb dus dat.

Dingg dingg.Ik maak de deur open en zie Fatima.'hey schatiee'haaii je mag alleen binnen als je chips of chocola bij je hebt.'ja jaaa'zegt ze en haalt de tas achter zich tevoorschijn.Ik laar haar binnen en snel komt souhaila ook.

'Meiden luister goed' ja ?zeggen we samen.'ik denk dat ik zwanger ben'Omgg zeg wollah??'jaaaa ik had ook deze sympthonen bij soumaya 'zegt ze .Wat precies vraag ik om meer achter te komen.'Gwn moeizaam, overgeven, zin hebben in eten..'mmm weetje waar ik zin in heb zeg ik en maak de chips open.'jij hebt altijd zin in dat ' 24/7 zeg ik en lachen we ons dood.

Ga testen dan.'ja ik heb onderweg gekocht dus ik ga kijken'Spannned!wordt ik weer tante'jaa nasser wou zo graag een jongentje 'insha allah.'insha allah ik ga eens ff testen.

Perpsectief souhaila:
Het is zo mooi om een wonder van mij en nasser te dragen.Insha allah wordt mijn dromen waar .Ik heb 2 testen gekocht voor de zekerheid.ewa eentje is genoeg .Ik doe de test en wacht vijf minuten.1streep uff ik gooi de test weg naar de prullenbak en het valt er naast .Net toen ik wou pakken hoor ik fatima schreeuwen.

Ik ren zo snel mogelijk naar binnen en zie die 2 gekke lachen.Wtf is hier gaande ?'fatima gaat binnenkort trouwen eh ezel'zegt hayat.yoeyoeyoe.'Oke dit moeten we echt gaan vieren'.Jaa laten we cake bakken ofzo , de geur komt nu al tot me neus.'En ben je zwanger'vraagt fatima.Nee ene streep maar .

Oh en hayat ik had voor de zekerheid maar heb niet meer nodig dus hier eentje voor jou.'Dankjewel maar ik denk nu niet echt aan kinderen als ik eerlijk moet zijn'zegt hayat.Waarom niet zou je het niet geweldig vinden om een kleine soufiantje of hayatje te krijgen?'ja van de ene kant wel maar je weet ik ben een dokter en ben altijd versntwoordelijk om elke tijd naar de ziekenhuis de race 'zegt ze .Snap ik maar ik zou toch erover na denken..'ga jij niet werken'vraagt fatima.'Nee der was geen hulp meer nodig'zegt hayat.Oo.

Perpsectief hayat

Na alle geklets en eten zijn ze alle 2 wegegaan.Soufiane is nu thuis .Soufie ik ga ff boodschappen doen.'isg pak me pinpas oh en kook chocolade ijs.'saffi' ik sluit de deur dicht en loop naar de winkel.Na alles te hebben gekocht loop ik naar huis.

Ik doe deur open en soufiane mij komt mij helpen.Thank youu my hero.'alwayss'zegt hij en knipoogt.ik leg alles aan tafel en begin met koken.soufiane komt achter me staan en trekt me naar hem toe.souff mopper .'laat gwn een keer alles om je heen en komt met me mee'fluisterd hij in me oor .Nee ik ben aan t koken fluister ik terug  en lach.Dit gaat sws niet goed aflopen.

'Zeg jij Nee tegen je man?'Ja .'oh en dan heeft ze nog een grotr bek' lekker .'je wilt echt problemen eh' misschien .Ik zet het fornuis uit en ren weg .hij rent ook achter me aan.Hij vangt me en tilt me op.'zeg nog een keer nee dan ga je zien mevrouwtje'zegt hij.Ik ga dichterbij staan en fluiter :Nee in zn oor .Hij brengt me de kamer en doet de deur achter zich dicht .

Volgende dag:
'hayat..hayat...hayat..hayat...hayatt' schud soufiane mij wakker.Mmmmm.'kom samen een dagje naar me broer 'ja we moeten wel vroeg weg hij woont wel ver .'ja dus sta op we gaan douchen'hij geeft zn hand en ik neem hem.We lopen naar de douche en douchen samen.

'Hayat was jij ff je haren ik ga alvast eruit'isgd.
..
'Hayat' jaa 'kom eens' ik doe het water dicht en kom naast hem staan.'hayat ben jij zwanger 'nee althans ik denk het niet .'Wat is deze test dan' van waar heb je hem.'Hij lag naast de prullebak, wollah ik ga juist blij worden zeg waarheid'nee soufiane ik ben niet zwanger ander had ik het toch gezegd tazz.Is van souhaila  en het is maar een streep.'twee'Wat schreeuw ik en ruk je test uit zn hand.Omg twee streepjes .Ik knuffel hem maar hij is er niet echt bij ofzo.

Hij loopt weg en ik kleed me aan.Ik ga naar me kamer en begin opeens met huilen.ik voel me emotioneel.'hayat'zegt hij en loopt naar binnen.Hij komt naast me zitten en wrijft op me rug.'hayati wrm huil je'ik weet niet .'ik weet niet ? Zomaar' ja we zijn bijna 3 maanden getrouwd en ik kan je nog steeds geen kindje geven.'hayti we zijn pas getrouwd , komt wel geen haast'Hij veegt mn tranen weg en zet mn haren in een staartje .

'Kom heb ontbijt gemaakt'ik loop naar beneden en eet mijn ei met salade op.'hayat kom ff langs me moeder eerst 'saf ik ga ff aankleden in iets anders snel.

Daar aangekomen voel ik me een beetje duizelig en soufiane vast.'Gaat het' ja we zijn laat gaan slapen vind je t logisch zeg ik snel.'Alles gehoord'zegt soufianes zus lachend(siham).'haha let maar niet op je schoonzusje'zegt soufiane.ik voel me weer duizelig en val bijna achteruit en pak snel soufiane's arm.'het gaat niet goed met je we gaan naar de dokter' ik ben de dokter dus nee .'Luister ook eens een keer naar je man!'sorry maar nee zeg ik en loop naar binnen.Ik kus me schoonmoeder die net klaar was met bidden.

Heel de tijd praat me moeder ,siham en soufianeen ik ben maar stil.Ik ben niet echt in mn mood zeg maar.'hayat waarom ben je zo stil vandaag'zsgt mn schoonmoeder .Ik haal me schouder op en kijk naar soufiane's mooie oogjes.'mamss zij is vandaag te emotioneel deze dikzak'zsgt hij en doet zn arm om me heen.

Ik haal zn arm weg.Hij doet weer en ik haal weer weg.'wat is er ' ben ik dik? 'Nee ' je liegt je vind me ook vast lelijk nu he .'wollah niet schatje kom'zegt hij en doet zn arm weer om me heen.ik weet niet hoe maar ik viel zomaar in slaap in soufiane's armen.

Perspectief soufiane:
Ik kijk naar hayat en masha allah heb gwn de mooiste vrouw die er maar is.Ik aai haar wang en ze klemt mij tussen haar armen.Me moeder kijkt ons liefdevoll aan.'Is ze zo erg moe'zegt me moeder met wiebelende wenkbrauwen.Misschien heeft ze niet goed geslapen in de nacht .'heeft ze uberhaupt wel een nacht gehad door jou'zegt siham.Me moeder pakt haar slipper en gooit em raak.

Isg mama wij gaan naar safouane.'d d doe de ' ja isgoed groetjes .Ik til hayat op en breng haar naar de auto.Iemand belt haar en ik neem t op.'Hayat je hebt me gebeld'hayt slaapt .'oh'ja maar dit wil je vast weten jou test was 2 streepjes .'wollah ' ja je hebt miet goed gekeken ofzo'ohmg isgd ik ga zo nog een halen dankjewel!'.

Hayat&SoufianeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu