Perspectief soufiane:
HAYATT !Ik zoek overal.ik moet alleen de wc checken.Alles is een puinhoop alles is plat.De brand is bijna geblust.Ik maak de deur kapot en ik zie een vrouw ..je kan niet zo goed zien omdat er brand is.Ik neem haar tussen mn armen en ren naar buiten.
Ik kuch de hele tijd en kom maar niet tot adem.Ik krijg een zuurstofkapje van de ambulance en wacht tot ik tot adem kom.Hayatt sta ik op.'u mag niet op staan'zegt een dokter.Hayatt.
Ondertussen is onze familie al hier.'soufiane blijf op adem zoon'zegt mn moeder.Hayat ..mamaa..hayat huil ik.'shhtt je hebt haar gevonden'zegt mn moeder.Mama ze is niet levend..
Ik doe me ogen open en zie dat ik in de ziekenhuis ben.Ik doe alle draadjes los en vlucht uit de kamer.Ik zie onze ouders daar zitten.hayatt waar is hayt!?
'Soufiane waar was hayat' zz..ze was aan tafel met ..met rana ofzo.ik ga rana contacten schreeuw ik en zoek me telefoon.Ik bel de man van rana (ook een zakenman).
Oulaidd geef aan rana
'Saffi'
Ranaa?
'Jaaa hoe gaat het met hayat'
Hayat is kwijt, ze was bij jou
'Ja klopt hayat ging naar de wc en kwam niet meer terug'Ik hang op en laat me tefoon vallen.Ik ren naar de bovenste etage naar de dokter.dokter waar is die lijk'hiernaast'mag ik zien , het kan mijn vrouw zijn.'vooruit heel snel' dankuwel.
Ik zie dat ze de lijk hebben schoongemaakt van al die roet enzo.Ik haal de doek eraf en het lijkt niet op hayat.Maar door de brand is de gezicht helemaal verbrand dus het kan toch wel.'meneer amrani u kan er weer uit'dokter was deze vrouw zwanger?'nee er zijn testen gedaan .'oke dus dan is dit hayt niet .'ja maar er waren meerdere mensen binnen helemaal verbrand er is niks anders over dan kleren , sieraden halve lijken.
Mag ik de kleren zien.'hier' ik open de zak en zoek naar dingen wat hayt aan had .Ik zie de groene jurk van hayat helemaal verbrand.Dit kan niet .Mijn hart staat stil.Ik scchreeuw en huil hoe hard ik kan en sla keihard tegen de muur.Er komen dokters en geven mij een prik waardoor ik weg val.
Perspectief souhaila:
Nu hebben ze soufiane weer een prik gegeven.Arme jongen , waar zal mn vriendin toch zijn.Ik bel de politie en vraag naar de camera beelden.De politie stuurt mij op wat alleen nog over is.Je ziet hayat binnen lopen in de wc .meer is er niet .Perspectief soufiane:
Ik kijk naar de klok en zie dat het 2 uur later is.Mijn knokkels zijn helemaal gescheurd .Ik zie er helemaal niet meer uit.Hoe ga ik leven zonder hayat.Iedereen loopt naar binnen.'dit is de camera beelden van hayat'laat souhaila zien.Hayat..de politie komt binnen en gaat zitten.'soufiane el amrani was de deur van de wc opslot 'vragen ze .Ja ik had de deur kapot gemaakt .'zoals u weet had u een rpijs gewonnen , had u tegenstanders?'.Nee echt niet iedereen mag me.'wij hebben een sleutel in de jongens wc gevonden'zeggen zd .Dus hayat is met opzet daarnbinnen gelaten?'Ja door een man of heel misschien door een vrouw, wij gaan vingerafdruk testen en wat daar uit blijkt is de laatste resultaat die we kunne vinden'zeggen ze en staan op.Dankuwel.
•••
Ondertussen zijn we bij hayat's huis het is avond .Ik ben ik hayats kamer .Ik neem haar pijama en ruik haar heerlijke geur.hayat..zeg ik en laat een paar tranen gaan.Ik weet dat je leeft..jij zou me niet alleen laten...Net toen ik haar pijama terug in haar kast wou leggen valt een rode brief op de grond.wtfis dit .Ik maak de brief open en lees alles.Amira...
Kan amira hier achter zitten?ik doe me jas aan en me schoenen.Ik hoor iedereen vragen waarom ik in de nacht wegga.maar ik scot hun allemaal.Ik pak me sleutels en rij naar de lounge.
Ik begroet me oude vrienden en vertel wat er is gebeurd.Zij gaan nu amira opsporen .Ik rij naar onze huis en loop naarons kamer.Alles laat me herrineren aan hayat.Ik heb haar niet kunnen beschermen.Ik be een slechte man en een vader .
Ik kijk op me telefoon en zie dat de politie mij probeert te bereiken.'we hebben een lijk die zwanger was.Ongeveer jouw leeftijd .
Ik laat me telefoon zakken en ik barst helemaal uit.Nee nee nee hayat jij kan niet dood gaan.Ik hou van je hayat.Dit is een droom! Jij leeft!En zo val ik in slaap
JE LEEST
Hayat&Soufiane
RomanceHayat(19) een mooi marokkaans meisje die op haar laatste jaar havo zit . Hayat heeft een tweelingbroer , 1 zus , 1 broer Soufiane (20) grootste drugsbaas hij heeft 2 broers 1 zus en een 1zusje .