Vandaag was ik laat opgestaan omdat ik erg moe was van gisteren.Toen ik wakker werd vond ik de pop in me badkamer met bloed op de grond met een kaartje .
Hayat geniet van je laatste dagen , er zal een einde aan jou komen en ik zal soufiane nemen.xxx
Wollah wie deze gene is k maak die gene af met me eigen handen .Wie the fuck ben jij om zomaar in me huis te gaan .Ik bel soufiane op en spreek met hem af.
Ik doe een spijkerbroek aan met een gucci trui.
Maammaa ik gaa .'niet te laat zijn wij gaan zo weg naar duitsland voor die laatste dingetjes 'safff en klap de deur dicht .Onderweg luister ik liedjes, ik voel dat ik achtervolgd wordt maar niemand is achter mij , raar.Ik kijk snel achter me en zie een man schuilen achter een struik.
Hey wie denk je dat je bent dat je mij achtervolgd , wollah ik bel nu 112!'Nee nee ik werk voor jullie ' Pardon?'ik werk voor soufiane , ik moet jou beschermen en nog meerdere mannen 'Tfoe laat me met rust .
Ik loop weg maar nog zie ik hem achter mij.bij de park aangekomen zie ik soufiane voor zn auto met zn handen voor zn gezicht .Hij ziet er boos uit .
Soufiane wat denk jij je laat zomaar mensen mij achtervolgen !Ik wil ook mijn eigen privacy!!
'Hayat is voor je best wil schreeuw niet zo naar mij 'Balblabala .Ik wou weg lopen maar hij trekt me terug .'Hayat doe normaal niet zo kinderschtig doen , wat is dit hormonen ofzo.'kifesh je doet als een ongestelde wijf 'Misschien ben ik het toch ook wel laat mij met je 'ik wil voor je best wil'(ik probeerde zijn stem na te doen) .Hij lacht me uit .Ik gooi vuisten naar zn borst en hij lacht nog steeds .Opeens komt er een marokaanse vrouw .'Ma sha allah wat een prachtig koppel'zget het vrouwtje.'Gelti dit is mijn vrouw over 2 dagen'zegt soufiane en geeft kus op mn voorhoofd .'Ma sha allah ' zegt de vrouw en loopt weg .
Soufiane neemt mij in zn armen en ik hoor zijn hart kloppen wat mij rustig maakt .'vertel wat je probleem is '.Ik maak me los en ga naast hem staan leunend tegen zijn auto.
Soufiane ik vond het pop met bloed in me badkamer .'ik weet t'hoe?'Ik heb toch bewakers voor jou huis zei hebben amira gezien en mij gebeld .Ik zei dat ze moeten opletten dat ze niks bij jou doet .Amira probeert je alleen maar bang tr maken.'
'Ik heb een beetje ondervraagd naar haar dus ze woont in frankrijk nu met haar zoon, ze is met de vliegtuig gekomen en zou al vandaag terug gaan 'Dus haar doel was zegmaar mij bang maken om niet met jou te trouwen?'ja precies , maar ik heb haar laten ontvoeren met een paar mannen terug naar haar huis , ze gaan haar niks aan doen alleen waarschuwen enz.Zakaria zit ook vast dus niemand kan verpsesten'.Hamdullilah.
'Ik ben echt zenuwachtig 'Uff vraag me niet , ik ook'ja je gaat voor altijd bij me blijven , je bent dan van mij .Ik ga je als een koningin behandelen'Love you my king .
Perspectief soufiane:
Gaan we hier staan of gaan we naar ergens toe 'ja kom naar mac heb er zin in 'IK WIST het! 'wat 'lacht ze me uit .Je bent in je periode .Hahah ze kijkt me droog aan en doet haar hand voor haar hoofd 🤦🏻♀️.Hayati ik ben ook wel met een zus opgegroeid.'omg ik mis siham zo erg geef haar nmr ofzo'Okey hier .'dankeje babee'geen probleem stap in.
Bijmac aangekomen nemen we allebei een vis menu .'dankej babe'np trouwens ik heb het huis veranderd naar jou smaak samen met je zus 'Laila?'ja hoezo.'Het was nooit goed tussen ons , ze had altijd problemen en ruzie met me ouders 'Hoezo?'weetje nog ze ging verloven met je nifoo 'ja .'ja ze wouden niet trouwen terwijl het gwn traditie is weetje drm 'oww.'ja ze wonen samen maar ze zijn niet getrouwd '.Schande voor hun familie .'ja snap je '.Ze heeft me niks verteld.
Maar komt je zus ja toch.'Denk t wel'En safouane ?'hij is nog steeds niet gekomen om me moeder te zien dus ik hoef hem niet.'uhmm hayat' zegt fatima .
Perspectief hayat:
Fatima! Ik sta op en knuffel haar .Wat ze ook heeft gedaan ze was altijd bij me moeilijkste tijd bij mij .'hayat soufiane ik wil jullie spreken'.Tuurlijk kom zitten .'ja ik geef toe ik deed gemene dingen , ik deed me met amira puur omdat ze me ging bedreigen.Hayat wij waren vriendinnen sinds we 5 waren .Ik kan t echt niet vergeten wat ik je allemaal aan gedaan heb , ik heb spijt .Oh en soufiane oke ik dacht dat ik verliefd op je was .Maar ik heb al de liefde van me leven gevonden .Ik was zo jaloers dat jullie het zo goed vonden met elkaar jullie passen ook bij elkaar .Ik was zo jaloers ..(ze snikt ) jaloers dat ik dat allemaal deed aub vergeef me.
Hey het is al goed wij vergeven jou je mag zelfs op me bruiloft komen'Wollah? Gaan jullie trouwen.'ja wij zijn gek op elkaar 'beantwoord soufiane.'wollah dankje wel maar ik moet echt gaan mag ik je nmr hayat'Tuurlijk hier 06***.
'Hayat gaan we naar huis ik moet nog dingen regelen voor werk 'oke babe.'ik brneg je wel..
JE LEEST
Hayat&Soufiane
RomanceHayat(19) een mooi marokkaans meisje die op haar laatste jaar havo zit . Hayat heeft een tweelingbroer , 1 zus , 1 broer Soufiane (20) grootste drugsbaas hij heeft 2 broers 1 zus en een 1zusje .