Deel 23

2.5K 193 16
                                    

Perspectief hayat:
Het was een hele leuke film .Zakaria bracht me thuis en nu zit in op me telefoon .Ik kijk allemaal snaps en ik zie soufiane voorbij komen.Hij heeft de zee geplaats waar we als laatst elkaar zagen .Eronder heeft hij : bye ...H  geschreven.Ufff waarom doet hij zo ,hij is de schuldige of niet ?!.

Ik probeer te slapen maar het lukt niet .Opeens belt zakaria mij.

Z:Hayat hayat
H:Ja kifesh het is 2 uur s'nachts
Z.Onze reserve dokter is op vakantie en er is een patient die bijna in coma gaat liggen , je moet me helpen.
H:omg ja ben onderweg.

Sws ga ik niet in me pijama want dat is beetje schande .Ik doe een zwart broek met een zwarte trui met een gucci riem bij me heupen.

Ik doe me schoenen aan en ik scheur de straat uit .

Persepctief amira:
Ik liep de lounge in om mijn oude vriendin sarah te zien.Toen ik binnen was zag ik allemaal mannen om een jongen heen .Ik ging wat dichterbij staan en OMG..Het is soufiane....Ik belde metene 112 en ze kwamen gelijk aan .

'Mevrouw u mag niet naar binnen'.Oke .ik geef meteen ook melk van amine.zal ik hayat bellen?NEE HAH tuurlijk niet eindelijk kan hij terug naar mij , we gaan een geweldig familie worden!.

Opeens zie ik hayat aan komen rennen.Wat doe jij hier ?vraag ik en ze duwt me opzij.'ga ga opkkr naar je man'.highclass bitch!

Perspectief hayat:
Tfoe die amira weer ..🙄ik loop naar mn kantoor en ik doe meteen me witte schort aan met speciaal handschoenen.ik loop snel naar zaka en dan lopen we samen naar het patient .Omg s.ss.ouff.Me hele wereld staat op zn kop.Ik kan dit niet meer aan .Ik begin te trille .Ik voel me zelf nietmeer .'Hayat hallo hoor je me 'zegt zaka .Na een paar minuten val ik weg .

Persepctief zakaria:
Hayat?Ik roep meteen de hulpverleners erbij en ze nemen hayat mee naar een kamer .Ik roep een doktersassistent erbij en we doen samen bet operatie .Wat is er nou gebeurd met der.Zijn ze famillie of idk.'Meneer u dwaalt steeds af u moet concentreren'.Ah sorry je hebt helemaal gelijk ....

Perspectief hayat:
Ik wordt wakker en zie stekkers om me heen.Omg ik moet soufiame redden.ik trek de stekkers eruit en ik ren naar het opperatiekamer .Huh er is niemand ?'hayatt wat doe je hier' vraagt zaka .Waar is die patient , of isie d..oo..'nee rustig hij is uit de coma'.Oeff elhamdullilah welke kamer ?'202 maar er was een vrouw met een kindje erbij '.tfoe isg.

Zal ik gaan of niet achjaa ik ga wel.Ik klop aan en ik zie dat hij wakker is en met amine speelt .beterschap.'Dankje'.Je hebt een zwaar operatie achter de rug dus je moet veel uitrusten je kan ook naar een therapeut gaan voor je verslaving 'nee dat was geen verslaving dat deed hij uit boosheid 'zegt amira .

Vieze wijf ze bemoeit met alles .ik wou net weg lopen tot dat iemand aan mn arm trok.'dankje '.Nogmaals geen dank ik heb niks gedaan zal ik ook nooit meer doen.Ik klapte de deur weg en reed naar huis.

Thuis aangekomen deed ik meteen mn pijama weer aan😂.Klop klop.Kom binnen welke dier is het ?Aahh nasser wat een verassingg kom zitten'hou je bek dier '.Sinds wanneer klop jij dier.'sinds ik je hulp nodig heb voor huwelijksaanzoek'.YOEYOEYOE Ben je eindelijk klaar voor?'YESS '.Beloof dat je me gelijk tante maakt dan help ik je .Hij geeft een harde stomp in me buik.Pfff okeeee ik helpp .

'Kijk we gaan lekker eten en daarna wil ik confetti viool balbla je snapt me wel' jaaa laat dat aan mij .Weet yemma dit ?'Jaa we hebben gisteren besproken'.ooo'Waar is je ring'.Ehmm we hebben uitgemaakt 'Wat heeft die kk homo gedaan wollah ik breek zn benen'.Niks, het liep niet meer maar ja mektab we zien wel.'beter voor hem'.

**Volgende dag **
Pgff die wekker maakt me gek.ik heb echt geen zin om te werken , maarjaah moett.
Ik doe snel wat aan want anders kom ik laat.

Daar aangekomen strek ik me witte dokters jas aan en check me patienten op me lijst

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Daar aangekomen strek ik me witte dokters jas aan en check me patienten op me lijst.WAT?'is er wat mevrouw'vraagt iemand .Nee niks .

Ik loop boos de kamer van zaka binnen .'geen hallo ofzo'.Wat is dit .Moet ik soufiane el** hele week verzorgen!?'ja 'zegt hij klam .Niet te geloven .Mag ik een ander patient'nee want heb het druk , je moet doen wat ik jou beveel ik ben je baas '.Ik kook echt van de woede nu wat denk jij wel.Fuck you zaka.Hij kijkt heel de tijd naar me ogen.'Love you hayat'.Ik klap de deur dicht en ik loop naar soufiane's kamer .

Pff hij slaapt wel heel schattig .ik maak hem snel wakker en hij kijkt diep in me ogen met zn blauwe ogen.'Hayat' mompelt hij.Je moet een prik dus daarom moet je ff zitten.'hayat.. ik wou zelfmoord plegen'.Alleen omdat het uit is doet hij dat.Omg hij is echt gek.'jaa ik ben gek op jou'.Omg hij kan gedachten lezen denk ik in me zelf'nee dat kan ik niet ik ken jou te goed .Jou lach.jou stem.jou ogen.je lippen.Alles'.Even vult me ogen met tranen maar dan denk ik weer aan alle pijn en herstel ik mezelf

Ik geef hem een prik in zn arm , even trekt hij een pijnlijke gezicht maar dat is dan zo weer weg.'verkeerd '.Wat?'je spoot je prik op een verkeerde plek'nee hoor der staat arm.hij wijst naar zn hart en kijkt me zielig aan.'Je hoeft daar geen prik, de liefde van amira helpt je wel met je kleine zoontje'.

Ik loop de kamer uit en ik neem ontlsag.Hoe meer ik hem zie hoe meer ik me verliefd voel.Hier me ontslag brief 'waarom doe je zo'vraagt zaka.Gewoon wil niet meer werken hier.'ligt het aan mij '.Nee nee gewoon me eigen keuze .'Oke jammer man we waren een goeie koppel'koppel?'teamgenoten'ohzoo.'maar het kan ook anders'zaka genoeg jij bent mn baas 'maar ik vind je leuk'.Duss 'duss het maakt echt niks uit'.

Zaka die man die daar ligt is mn ex mn verloofde .Ik kan nu geen een jongen meer vertrouwen.

Ik klapte de deur dicht en huilend kwam ik thuis aan .Me schoonmoeder zit samen met me moeder .hey yemma.'hey scht weetje waar soufiane is ,hij was niet thuis'.Hij ligt in het ziekehuis.'waaat'.Ja kamer 202 hij wacht op je .'dankje'.

Ik liep naar mo toe en ik werd meteen de kamer uitgestuurd .Wollah deze dier zit 24/7 op zn telefoon.ik loop naar nasser toe en ik hoor hem belle .nasiiieee bamieee!'fakaa zuss '.Hoe gaat de plan'lekker man heb een plek gereserveerd 'aiii, wanneer ga jevragen.'morgen'.

Oehhh kijken was souhaila's opmerking wordt👏🏻.

Bij 5 STERREN KOMT ER EEN NIEUWE DEEL ANDERS NIETT !!

Hayat&SoufianeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu