Ik scheur de papiertjes en gooi op haar tafel.Bitch die ze is.
........
'Waar wil je heen 'vraagt soufiane. Ik ben moe ik wil gwn naar huis .'isg'.Je mag gwn binnen komen.'maar je ouder zijn thuis'vraagt hij. nee zei zijn weg naar belgie voor 2 dagen .'En je twin'.OOOOOKK en ik sleur hem mee naar binnen.Ik ga ff aankleden.'is goed '.
Ik loop naar boven en ik trek een korte nike short aan .Opeens gaat deur open.SOUFIANEE schreeuwt ik.'ahhh auwww me oor ben je gek ofzo wat schreeuw je '.HALLO IK ZIT IN ME BH HIERZO.'leuk toch'zegt ze hij .Pfff wat moet ik met jou .'oh ik weet al wat je moet '.Hij komt rustig naar mij toe en begint me te kietelen.HAHAHA souuHahahahafiane HAAHAH Soufianeeeee 'zeg dat ik de mooiste vriendje ben'.Ahahah lelijke vriendjeee , Lelijkee vriendjee en ik ren weg .Hij pakt me vast en we belanden op elkaar op het bed .Hij scant me ff 10sec en daarna kust hij me heel lang.SAFF genoeg ik wil nog ademen, en hij lacht zo mooi.Ik kus hem weer en hij drukt me tegen hem aan.
Na een tijdje laat hij me los .Wat is er soufiane?.'saff genoeg of wil je dat er nog meer dingen gebeuren , als man heb je me al genoeg gek gemaakt '.Hahaahhah lekker voor je .Ik ren naar de keuken en ik pak chips, cola en snoep.ALLEMAAL VAN MIJ .FOOD IS MYN .FOOD OVER SOUFIANE.'Meen je die ' vraagt hij en ik knik al een klein kindje .'Dan is chocola van mij'zegt hij.NEEEEEEE VAN MIJJ .'Rustigg man'zegt hij .'je weet echt niet met wat voor soort monster je genomen hebt 'zegt me zus lachend .OEPSSS .
Was jij niet op vakantie ?'We gaan over 2 uurtjes en ik kwam op mn spullen te pakken'.oh oke yallah doe snelll.'Geen stoute dingen doen he 'zegt me zus tegen soufiane.'NEE tuurlijk niet zei is me princess 'zegt hjj .Ik knijp in zijn wangetjes zo zachtt .En jij bent mijn prins.Hij geeft korte kusjes op me gezicht waarbij hij elke keer lieve woordjes zegt .
Laila(me zus) hoe weet je dat we hadden .'Gwn hoe jullie naar elkaar kijken , zelfs onze moeder en soufiane's moeder zag het'zegt ze .Ik kijk met een rode hoofd naar soufiane .'Komt goed 'zegt hij .'Maar is goed ik ga ' en ze heeft me kusjes .Beslemaaa .
'Eindelijk alleen he 'zegt hij blij.Jaa kom netflix kijken.Na een paar uurtjes wordt ik moe en ik laat me zaken op soufiane.
Perspectief soufiane:
Ze laat zich zakken op mij .Ik pak haar stevig vast met mn armen .Ik laat haar sws niet alleen thuis. Na een tijdje til ik hayat op en ik loop langzaam naar bovdn .Ze is zo mooi als ze slaapt .Ik gedf haar een korte kus op haar lippen en ik leg haar in bed .Ik loop naar beneden en ik val op de bank in slaap..
Perspectief hayat:
Ik wordt wakker in mn bed .Huh?.Was ik niet bij soufiane.Misschien is hij weg of niet .Maar ja ik kleed me ff aan in 👇🏻Ik loop naar beneden en ik zie soufiane schattig slapen.Ik maak hem wakker met kusjes .'Laat me slapen yemma'brabbelt hij. IK LACH ME DOOD.Ik geef hem kusjes in zijn nek en hij kreunt een beetje .Ik geef een op zijn lippen maar hij wilt me niet los laten .Hehe eindelijk wakker!'Goeiemorgen princess maakte je mij maar elke dag zo wakker 'zegt hij.Ik wordt een beetje rood maar gaat zo weer weg .Kom eten halen bij de ah .'Princes kom buiten ontbijten'zegt hij .Ik denk een poosje na en oke waarom niet .
We rijden ff langs zijn huis omdat hij zn kleren wilt verwisselen en ik wil siham's ring terug geven want ze was het verloren in ons huis .Ik heb ook wat taart mee genomen wat over is van de beuiloft .
We kloppen samen aan en de moeder van soufiane maakt open.Ze staat ff in schock maar werd dasrna heel erg blij , omdat soufiane en ik hand in hand waren .Natuurlijk waren we dat vergeten en ik maaktte me hand snel los.'Kom binnen kom'zegt ze lief .
We gaan naar binnen en daar tref ik siham.Heyy siham , ik heb je ring gevonden.'thank youuu'zegt ze en knuffelt mij.'Wat wil je drinken 'vraagt dounya(moeder van souf).Oh niks dankjewel we gaan zo weg .'We ?'vraagt ze .'Ohh soufiane'zegt ze en kijkt heel blij.Ik wordt natuurlijk heel erg rood.Ja soufiane wou me ergens afleggen .'ahh oke 'zegt ze .
'Ik ben klaar , kom ' zegt souf.Oke souf .Beslema tante dounya.'oh oke schat veel plezier samen'zegtze .Shitt een dag voorbij en iedereen weet het al.'Waar denk je aan'vraagt soufiane.Oh nee niks hoor .'Je weet dat me ma gelijk jou ma gaat belle 'zegt hij .Ja zeg ik met een verdrietige blik.'Wat is er schat'vraagt hij.Alles gaat zo snel we kennen elkaar net pas en iedereen weet al dat we hebben of wat krijgen.'Ware liefde'zegt hij .
'Wanneer ben je jarig 'vroeg hij snel.Ik wordt volgende week 20 ,jij?.'ik wordt volgende maan 21'.Weetje wat je wilt'vraagt hij .Ik heb me mooit cadeau al gekregen .Jij bent alles voor mij.'Jij bent juist alles van mij❤️zegt hij en trekt me in een knuffel
JE LEEST
Hayat&Soufiane
RomanceHayat(19) een mooi marokkaans meisje die op haar laatste jaar havo zit . Hayat heeft een tweelingbroer , 1 zus , 1 broer Soufiane (20) grootste drugsbaas hij heeft 2 broers 1 zus en een 1zusje .