Ik sta meteen op en ik loop naar de kamer van me zus .Ik trek de gordijen open en ik begin meteen te joelen.'Hahaha ik ben al wakker 'zegt ze .Oke kleed je dan aan ze gaan zo komen om je make-up en haar te fixen.'okeyyyyyy'zegt ze moe.Waar gaan jullie op huwelijksreis.'nou hamza wilt dubai en ik wil ook naar Marokko'zegt ze .Ga dan naar alle 2.'We zien wel' zegt ze .Okey ik ga aankleden bye .
Ik ga maar me kamer en ik heb 2 jurken.Een marokkaanse en een gewoone .
Ik trek deze aan en ik laat me haren zo me eigen haren zijn toch krul.
Ik loop naat beneden en ik zie nasser in een mooie pak.Wauwwww youu slayyy 'thankss jij ook'zegt nasser .We lopen naar de auto en me grote broer mo rijd het .Uff wat ga ik bij de trouwfeest aan doen ik heb nog nikss gekocht .'alles staat jou mooi maak je geen zorgen'zegt mo.Echt niet ben kk dik.'hou gwn je bek je bent perfect 'zegt nasser .oke ik ben stil lelijke aapjes .'wat noemde je mij 'zegt nasser en begint met kietelen.Okeee stopp me make up.ik lach me dood en deze mo maakt nog video.ik steek me middelvinger en ze lachen nog door .Wat ga ik thuis doen met jullie 2 apen.
...
We zijn aangekomen en de hele familie zit bij elkaar .Ik zie soufiane in zijn blauwe pak binnen komen .Omggoshh soo lekker .Ik krijg het helemaal heet .Ik zie dat hij helemaal rond kijkt .Hij zoekt sws naar mij .Eindelijk ziet hij mij , hij blijft ff staren daarna loopt hij naar me toe .'fkaa 'zegt hij en de hele tafel kijkt me aan zo akward .Hey .'mag ik zitten 'vraagt hij .Ewa zit gwn wat vraag je .'hgh ben je enthousiast' vraagt hij lief .Nee niet echt ben meer verdrietig dat ik met deze 2 apen moet leven in een huis samen zonder me zus en ik wijs me broers aan .'Kijk daar begint ze weer !Soufiane ze is toch niet dik of lelijk'zegt nasser .'Ben je zo onzeker 'vraagt soufiane.Ik geef geen antwoord en ik speel met me nagels.'Je bent de mooiste vrouw die ik ooit heb gezien en die er is 'zegt soufiane snel tot me broer terug komt zitten .Ik Heb er echt geen woorden voor zo lief .Ik kijk naar hem en ik lach breed zodat je me kuiltjes ziet .Na een tijdje lacht hij terug en omggg zijn kuiltjes 😍😍hij ziet er zo onfleek uit dat al me nichten en nichtjes vanaf die andere kant van de zal al kwijlen.Onder zijn pak heeft hij een witte overhemd dat strak op zijn lichaam zit omdat hij een mooie sixpack heeft .ik krijg het zo heet .Ik ga naar me zus toe ff kijken of er hulp nodig is zeg ik en ik loop naar boven .
..
Na een tijdje loop ik weer naar benden .'Hayat zullen we dansen'vraagt soufiane.Ik wil wel maar mensen gaan raar denken .'Laat ze raar denken ,kom'zegt hij en trekt me mee .Na een tijdje dansen we hij pakt me aan mijn heupen en kijkt me hele tijd aan .Ik kijk ff naar de zaal en omg onze ouders zwaaien naar ons .Mama! Schreeuw ik in me hoofd .Ik draai me hoofd weg en laat het op zijn borst zakken.
Salma&Dounya(moeder van hayat en soufiane)
Oh kijk ze dan ff zwaaien naar hun .Hahaha ze draait haar hoofd weg .Ik was ook zo mooi maar ik wordt nu ouder .Kijk ze dan dit wordt zeker wat.'ja kijk hoe me zoontje naar haar kijkt zo verliefd'zegt ze .Dan weten we vast wie de volgende is.Perspectief soufiane :
Ik kijk heel de tijd in haar mooie groene ogen .'soufiane waarom kijk je zo'vraagt ze .Hoe kijk ik dan.'je kijkt zo..zo ..zo uff laat maar .'Ik wil niet meer dansen 'zeg ik.Oke dan dans ik wel met een van je nichten ze wouden zo graag.ze loopt weg en zit op een stoeltje .Er komt een meisje met een hele korte rok aan tfoe .'gaan we dansen'vraagt ze .oke...
We dansen al een tijdje en hayat staart de hele tijd boos , zo schattig.Perspectief hayat:
Uff kijk me nicht dan kkr hoertje .Ze gaat met haar gezicht in die van hem staan .Ik denk dat ze hem gaat kussen .Ik sta op en ik ren meteen naar hun toe .Ik trek me nicht mee .'wat doe je laat me los a hmar 'zegt ze.Je moet ff mij helpen met me make up.'ufff okey'zegt ze boos ...
Na een tijdje komen we terug , ik ga weer op me plekje zitten .'we gaan zo weer dansen met laila 'zegt hij .Ufff ik trek hem mee de zaal in en we beginnen met dansen .'Waarom moet je zo jaloers doen'zegt hij .Ik druk je hoofd op zn borst en zeg ik weet het niet .Maar diep van binnen wel ik hou gwn van jou zeg ik in me hoofd .'Je weet hel wel'zegt hij.ik wil naar huis zeg ik .'oke wacht jij buiten ik kom'zegt hij .Isgoed dikke kontIk blijf buiten wachten en er komt een jongen aan .Hij verteld dat hij vriend van soufiane is .Hij is zo grappig ik lach me dood.Oepss ik zie een boze soufiane .'Wat doe jij hier laat haar met rust 'schreeuwt hij en geeft hem een izjen klap .Hij valt op de grond met een bloedneus.WAT DOE JE SOUFIANE HIJ HEEFT NIKS VERKEEDS GEDAAN .'JAWEL HIJ MOET UIT JOUW BUIRT BLIJVEN ,HIJ GAAT JE WAT AAN DOEN 'Schreeuwt hij boos.HIJ DEED NIKS. Schreeuw ik maar krijg geen antwoord .'Luister je zal hiervoor boeten jij moest afwachten tot die spul kwam 'zeg ik tegen die klant van den haag.Ik bel me mannen en ze nemen hem mee.
Het is heel de tijd stil in de auto.Ik dacht dat je gestopt was met deze shit zeg ik teleurgesteld.'ik probeer het 'zegt hij .
...
Ik kom thuis aan en ik kleed me gelijk uit .Vandaag waren wie niet op school omdat we trouwfeest hadden .Wat zal die mensen op school wel denken als we samen er niet waren .Ik haal me make up af en ik douch ff snel.Morgen is het vrijdag ,Yess bijna weekend
JE LEEST
Hayat&Soufiane
RomanceHayat(19) een mooi marokkaans meisje die op haar laatste jaar havo zit . Hayat heeft een tweelingbroer , 1 zus , 1 broer Soufiane (20) grootste drugsbaas hij heeft 2 broers 1 zus en een 1zusje .