Deel 47

1.9K 98 30
                                    

Perspectief hayat

Ik wordt wakket tussen de armen van soufiane.Wat doe ik hier ...ohja ik viel in slaap.Ik sta op en douch.Fuck it ik ga gwn met lingerie lopen en een vestje thuis .het is gwn te warm.

Ik maak ontbijt en bel souhaila:
S:Hayatt
H:Souhiee wdj
S:ben net terug van de ziekenhuis ben gwn zwnager
H:Jaa
S:gaat alles goed
H:hmdlh met jou en de baby
S:ook goed maar k bel je zo nasser belt me
H:isgoed schat. Ciao

Ik hang op en eet mn eten op.Daarna loop ik terug naar boven im de kleren in de was te gooien.Uit het niets voel ik me misselijk en ren snel mogelijk naar de wc.Ik voel dat soufiane mijn rug aan het wrijven is.ik sta op en was mn gezicht .Ik omhles soufiane en zo blijven we effe staan.

'Hayat gaat het goed'mja.'wrm moest je overgeven'ik denk dat ik een beetje verkouden ben.'ja en daarom ga je uitrusten en niet werken!'ufff'

Ondertussen belt mn schoonmoeder .Je moeder belt.

Schoonmoeder :hayat gaat het beter met je schat
Hayat:Jaa mama hmdlh met u
Schoonmoeder:nee eigenlijk niet ik maak me zorgen om jou.Kan je niet ff een zwangerschapstest doen
Hayat: ik ben toch ..niet toch..of wel
Schoonmoeder:ja als je gaat testen
Hayat:ik laat het u weten
Schoonmoeder:dankje

'Hayat ik kan je niet zo thuis laten kom aub mee naar de ziekenhuis' isgoed.'Wat' isgoed ik kom 'eerste keer luister je me ' haha.ik doe me schoenen aan en stap naast hem in.Wanneer we daar zijn aangekomen zie ik amira van verte.Tfoe .ik zeg niks en loop door.

We wachten op de gang en er roept een dokter naar kns.'we gaan een paar testjes afleggen u kun hier wachten'zegt ze tegen soufiane.hbbiba geef je tas en js ik wacht hier .Hij geeft een kusje en we laten hem achter ons.

'Zo we hebben te test gedaan en het blijkt dat u voedselvergiftiging heeft ' oh zeg ik gebroken.niet zwnager ?'nee helaas u kunt nu gaan'ik sluit de duer en ga naar de wc snel.ik huil alles uit en zit op de grond.Ik open mijn tas en zie de test wat souhaila gaf .ik geloof die dokter niet , ik voel zelf dat ik een kind draag .

Ik doe de test en wscht met alle geduld.2Streepjes.Maar dat kan niett.Ik pak de test en ga terug naar de dokter .'mvr amrani? Ja uit de test blijkt dat ik zwanger ben dus hoe ziet u dat niet op het scherm .Ik voel mijn baby.'dat kan echt niet 'zegt ze en pakt de test uit mn hand.

'Ik ga ff overleggen wacht jij ff hierbuiten' isgoed .Ik sluit de deur en zit naast soufiane.'Hoe ging het' ja ben nog niet klaar .Ik ga sws niks tegen hem zeggen als het niet vast is .'Hayat ik heb een ticket naar Parijs geboekt' waarom schatje.'Voor werk en ik wil jou ook mee nemen'aha wnr.'overmorgen' isgoed.Ik laat me hoofd vallen op zn schouder en wacht op de dokter

'El amrani' ik sta op en loop met haar mee.Ze smeert een gel op mijn buik en je ziet inderdaad een baby.Ik kan je nu niet vertellen hoe ik me voel.het is zo onbeschrijfelijk en zo apart .Gwn ons wondertje .'baby is dood' WAT!'ja helaas u moet geopereerd worden om de baby te verwijderen' NEE ! zeg ik en begin met huilen.'kijk dit is gevaarlijk voor u , je moet de baby weg halen' Hoe oud was me baby.'1 maandje maar'ik barst helemaal uit .ik bel u wel.ze loopt naar me toe en knijpt in mijn arm.'luister je haalt deze baby weg anders is er grote problemen voor jou'.Wtf bedrijgt ze me letterlijk of helpt ze mij.Ik BEL jou later .

Ik loop naar soufiane en welopen naar de auto.De hele weg zeg ik niets.'hayat ik weet dat je niet zwanger bent' heeft de dokter dat gezegd ?'nee me moeder belde en zij of je getest heb en zo te zien aan jou is het dus negatief' ik zeg en omhels hem.Weer barst ik uit trane.Hij wrijft aan mn rug.'het komt goed hayat we zijn nog jong' ik stap uit en loop naar binnen.

Ik ga ff douchen zeg ik en kleed me uit in douch.Opeens komt soufiane en kijkt me intens aan.Hij loopt naar me toe en doet zijn armen om me heen.Hij doet zijn handen onder mijn shirt en ik doe hem weg.

Soufiane nu niet .'hayat kom op doe niet zo' wat doe niet zo , ik wil het niet .'sahh dan niet zegt hij en doet de deur keihard achter me dicht .ik ga op een krukje zitten en zit keihard te huilen.Het doet me pijn dat ik me engel niet heb kunnen beschermen.

Perspectief soufiane:
Ik doe de deur dicht en laat me zakken achter het deur van de badkamer.Ik hoor hayat huilen maar ik laat haar liever met rust .Ik loop naar beneden en hoor hayats telefoon.Ik pak uit haar tas en iest trekt mn aandacht .ik haal de test eruit en staat 1 maand zwanger .Hayat zei dat ze niet zwanger was of althans ze zei niks .Ze huilde alleen.Ik ben nu echt door de war .Huilt ze omdat ze een kind heeft die ze niet wilt.Of omdat ze geen kind heeft .Ik kom er heus wel achter .Ik ben Soufiane El Amrani..

Persoectief hayat.
Na het douchen trek ik een korte nike broekje aan met een witte shirt en een nike vestje .Ik ga in me bed liggen en denk over alles na .soufiane komt binnen lopen en trekt zn pijama aan.'kom je niet eten heb pizza besteld'nee zeg ik en draai me om.Hij komt achter me liggen en doet zn armen om mij heen.Hij draait mij maar zn gezicht toe en nu hebben we geen afstand meer .Hij drukt zn lippen op die van mij en laat los.

Soufiane.'ja zina' onze baby is dood.'Wat dood onze baby, kan niet .Hayat zeg wat'zegt hij in tranen.Soufiane onze Baby is dood.'Waarom zeg je het mij nu pas !Ik ben ook de vader 'sorry had moment voor mezelf nodig , want ik zit nog steeds in die shock.'en nu' en nu moet ik de baby weghalen want anders is het zegmaar schadelijk voor mij.'moet wel he schat'nee ik wil niet , deze baby blijft met mij!hij kijkt naar me buik en aait mn buik.'dus onze wondertje zit nog steeds hier ' ik knik en hij kust over mn buik.'papa gaat altijd van je houden kleine engeltje en mama ook' ik veeg me tranen weg en kus soufiane.Hij doet zn arm om me heen en zo vallen we in slaap.

Hayat&SoufianeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu