Deel 22

2.5K 114 13
                                    

Persepctief soufiane:
Ik wordt wakker in me niffo's huis.'Broerr wordtt wakker 'schud me neef billal.Pfff ja jaa.' Broertjee je weet toch je nichtje souhaila van mn vaders kant '.Ja?'zij heeft een kappot lekkere vriendin '.Wollah?.

Hij laat snel haar insta zien en ik stond gwn heletijd in shock.is..iss ditt t meisje ?'jaa kijk die ass '.Hoe durff je! Schreeuw ik en ik pak hem bij zn keel.'Wats er laat me loss a hmar '.Ik laat hem los en kijk hem boos aan .Dat is mijn verloofde..althans was of is , ik weet het niet meer ...'ohh wist het niet sterkte bro vertel wats gaannde 'Kijk .....

Perpsectief hayat:
Ik wordt wakker met opgezwollen /rode ogen .Wie is hij dat ik me leven zo kapot maak ? Ik loop de douch in en ik verfris mezelf .Ik doe lekker wat make up op en ik trek een leuke outfitt aan .

Ik ga alles uitpraten met soufiane want me hart kan dit echt niet meer aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga alles uitpraten met soufiane want me hart kan dit echt niet meer aan .ik rij met me mercedes voor het huis van zn neef .Ik zag het locatie op snap dus vandaar😂.maarja ik wacht ik de auto totdat hij komt app ik hem wel.

Ik:Soufiana we moeten praten.
Soufie❤️: inderdaad wanneer kan je ❤️

*Ze rol met der ogen *
Ik:ben voor je neefs huis
Soufie❤️:Wtff wat doe je daar
Ik:Heb geen zin in jou doe gwn snel
Soufie❤️:Rustig hbbiba saff ik kom

Ik denk van noem me niet zo flikker maar me hart laat het gewoon niet toe😔.

Perspectief soufiane:
'Bro als het uit is , is ze van mij .Ze kppt lekker .
Ik hou van haar .'jaa drm ging je met een ander naar bed'.Broo jij ookal ik zou nooit zoiets doen.'tsss iedereen kent de stoere jonge soufiane dus doe geen moeite'.Ik klap de deur dicht en hij komt achter me aan .Tfoe homo.

Ik klop aan de raan van hayat en ze stapt uit .oeff ze ziet er gwn onfleeek uit , geen woorden voor .'fakaa hayatt'zegt me neef achraf.ehmm hey ken ik je ? vraagt hayat verward .'Nee maar we kunne altijd afspreken' zegt achraf met een knipoog erbij 🤧.'Nee ik hoef geen relatie meer , soufiane stap in'.

Hayat stapt in en ik geef me neef een knuffel.'succes ze is wel moeilijk eh' zegt achraf .Hahaah jaa .

Ik stap in en we rijden naar de zee .We stoppe voor de zee met de auto .We lopen samen naar een bankje .

Perspectief hayat:
En wat gaan we nu doen ? we houden van elkaar of niet ?'ja 'zegt soufiane .Het is moeilijk maar we moeten het proberen .We moeten dit afmaken.'hayat je bent hier gekomen om je hart te luchten aan mij , luister mij temminste '.pfff doe maar je verhaal.

'Zij had me gekust , ik liet haar los en toen kwam jij op een verkeerde moment '.Oke en je kind dan dat kan niet iets zijn wat ik kan vergeten!'hayat het kind is niet van mij ! Geloof je mij of anderen'.Schat DNA zegt alles of niet ?'al is het een dom stuk papier jij vertrouwd me toch ?'. Ja maar kind was er toen we hadden , dat betekend dat je vreemd ging ..'dus je vertrouwd me niet ? Ik ehm..ik ...'dit zegt genoeg hayat , ik zou zeggen bouw je leven op zonder mij .'

Soufiane JIJ ging vreemd .JIJ kuste een ander .JIJ hebt nu een kindje .Dus kom niet hier de boze rol spelen want dit is allemaal door jou gebeurd !'oke dan geven we een einde aan toch niet zo moeilijk?' Zegt soufiane boos .Een ..Einde ? Vraag ik met een trillend stem .Kan je niet maken toch ?'als we  hele tijd om alles ruzie maken en als jij me niet vertrouwd dan komen we niet echt ver'.

Ik wou net zeggen dat ik hem vertrouw totdat amira belde .

'Ja sgoed kom er zo aan '.

Ik trek me ring uit en ik geef het in zn hand en ik loop weg .

Frisse lucht komt goed voor me .Ik loop een einde en daar barst ik uit .Ik huil als een kind van 2 .Net alsof ik me moeder/vader ben verloren.Zo hard dat zelfs mensen uit het raam kijken.Opeens voel ik warme armen om me heen .Ik hoop zo erg dat het soufiane is .Ik kijk op en het is zakaria mn baas .

Hij pakt me tussen zijn armen en aait over mn haar .Ik huil alles uit .'shttt '.Hij geeft mij een zakdoek en ik veeg me tranen weg .hij geeft ook zn fles uit zn handen en laat je moeilijk drinken .'wat is er gebeurd ?'het is uit.'oeff sterkte man, kom met me mee ik laat je niet alleen .

Hij begint met rijden en we komen aan bij de bioscoop.Zaka wat doen we hier ?'kifeshh zaka ?'lacht hij .Ja jou bijnaampje .'ahahahah dan noem ik jouuu....jouuuu....Hayatii'.ahahaha ik kijk hem aan en ik bloos lichtjes .ik geef hem een zachte stomp zaka doe normaal.'bij voel ik me veilig ik weet niet waarom '.Haahh lach ik om onderwerp te sluiten .

Perspectief soufiane:Ik loop naar de lounge en ik neem zoveel drugs als ik kan .Ik wordt helemaal high.ik zie alles duizelig , ik zie ook amira de ambulance bellen......

Heyy mensenn vergeet niet een ster achter te laten

Hayat&soufiane?

Hayat&zakaria ?

Stem &rea ❤️

Hayat&SoufianeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu