Ik wordt wakker en kijk om me heen.ik had net een enge droom gehad over soufiane.Ik sta op en laat het bad vol lopen.Ineens voel ik krampen in me buik.Ik pak stevig vast aan een tafel en leun daarop.Wanneer het over is kleed ik me uit.
Ik gooi een bath bomb en ga er in zitten.Als ik de baby niet weghaal kan er erge dingen gebeuren.Hoe moeilijk het ook is het moet wel.omdat de deur open is komt soufiane naar binnen.Hij sprijd zn ogen als hij mij in de bad ziet en zet een lelijke grijns op zn gezicht.Hij trekt zn shirt uit en geeft me een kus.'Ik kom erbij'neeeeeyy .'te laat' hij gaat tegen over me zitten en doet ze hele tijd iritand.
Ik haal de oordopjes uit en vraag of hij moet stoppen.Hij gooit water in me gezicht met bubbels.Soufianeeeeeee!!ik sta op en droog me gezicht met een handdoek.net toen ik wegwou gaan trekt soufiane aan mn arm.'of je gaat er in of ik trek je'pff.Ik ga naast hem zitten en wacht tot hij wat gaat zeggen.'We gaan weg' huh'parijs'morgen ja'nee is geanuleerd we gaan vandaag'pfff oke laat me temminste gaan ik moet nog de koffers doen.
Na het ontbijt heb ik de koffers gedaan en wacht beneden op soufiane.Hoelaat is de reis ?'over een uur' Wat? Ik sprint naar boven en kleed me gwn aan en doe wat make up.
Ik loop naar beneden en zie soufiane met zn telefoon.Ben readyy.'vlucht is over 3 uur' WAT?!'ja jij kleed je 1uur lang aan dus dit is de snelle manier' .Hij trekt mij op hem en speelt met mn haar .'en niemand hoeft naar je te kijken alleen ik'zegt hij en kust mij.yallah kom avlast gaan zeg ik om de onderwerp te sluiten.'here we come paris'
We zitten nu bij de starbucks met een beker koffie .'Hayat we gaan niet zo lang blijven dat je t weet' aww waarom .'ik heb afpraak gemaakt hij gaat de baby weghalen morgen /overmorgen' okey
Aangekomen in parijd waren we snel naar ons hotel gegaan.'hayat we kunnen het proberen'ja maar de baby moet eerst weg anders is het slecht voor mij.'Kom vandaag regelen ik frankrijk'ieww heb een beetje geduld man! Ik pak de kussen en gooi naar zn hoofd.'wacht maar tot ik je pak'wollah ik weet heeeel goed naar waar dti zal leiden dus nee meneer.
Opeens wordt ik geappt door fatima
F:Ewaa zina
H:ewa baee
F:hoe gaat alles daar
H:hmdl jij
F:hmdl ik wou eign wat anders zeggen
H:vertell..:)
F:amira heeft gemeene plannen voor joi staan , ze wou dat ik meedeed en ik zou sws niet meedoen
H:Zeg wollah die bitch is backk
F:jaaIk doe me telefoon uit en geniet van de uitzicht .
Soufiane'mm'amira heeft gemeene plannen zget fatima.'ik vertrouw die scheinheige bitch nkg steeds niet'wiee?amira'nopee fatima de hoer'souffie wollah ik ken haar sinds we 6 waren .Ze was gwn verliefd op je zegmaar en zag hoe wij niet uitelkaar konden.dus had ze hoop opgegevn.'wollah als ze een keer naar me kijkt ik haal de ogen van haar eruit' schat ik belooof je als zij kijkt dat ik dat al doe.'mmm is er iemand misschien jaloerss'hah nee zeg ik en doe de deur achter me dicht.
Na een tijdje hoor ik een ander deur dicht gaan.Soufiane is dus blijbaar uit het hotel.Ik kleed me aan en loop naar ons bed.Ik laat me ploffen .Ik vind een kaartje en lees hem hard op.
Hayatii kom om 13.00 naar*** kleed je chique aanAww wat een schatje!Het is bijna een uur dus ik moet snel van kleding veranderen.ding dongg.Ik pak de rozen en ruik eraan.Uff hy is fk romatisch.
Ik maak snelle foto's en stuur naar me snap.
Ik ga naar de plaats waar we hadden afgesproken.Ik kom naar binnen en er is maar en tafel in het midden.Overal zijn er kaarsjes en rozen.Ik doe mijn hand voor me mond en sta in shock.'Mvr el amranii'zegt soufiane.Meneer amranii.ik geef hem een kuss en laat hem los.'kom eten'wollah ik sterff.Na het eten kletsen we nog wat.'hayat de reden van dit allemaal is alleen maar om jou ff zien te lachen, ookal is het niet voor altijd.Leven is niet altijd mooi maar hbbiba we zijn nog zo jong en ik hou van je ,ook van ons kind.Ik heb begraafplaats en alles geregeld,alleen de baby miet eruit.Ik weet het doet je veel pijn maar mij ook erg.Ik kan jou niet kwijtraken hayat' zegt soufiane
Souf ik weet het al.Jij zal ooit een goeie vader worden.en ik ga de baby ook weghalen hoe moeilijk het ook is.Ik sta op en voel krampen .Ik wordt duizelig en val weg.Als ik wakker wordt zit in in een taxi .'hayt we gaan naar de ziekenhuis'ik ga zitten en waxht tot we daaraan komen
Daar aangekomen wordt ik geroepem
*misschien kunnen sommige niet frans verstaan of engels goed begrijpen , daarom schrijf ik het in het nederlands .
'Heyy mvr al amrani?'
Jaa hey uhm ik ben afgelopen week naar een dokter in Nederland gegaan.Ik was dus 1maand zwanger maar me baby is dus doodgegaan en moet het nu weghalen.Maar ik wordt met dag slechter zouden we misschien de baby weghalen?'Oke wat ik wel voor je kan doen is misschien controle doen dat de baby jou niks aandoet'
Ja ik heb er wel last van eigenlijk, krampen,overgeven ,duizeligheid.
'Kom maar' ik ga liggen en ze smeert gel en gaat met een aparaat erover heen.'Uw kind is heel gezond' soufiane en ik staan nu zeker wel in shock.Maar maar..'je moet je niet te veel stressen want dat is slecht voor de baby, ik denk dat je zelf heel verdrietig was de laatste dagen'.Ja inderdaad zel erop letten.
Soufff..soufff.'HAYAT WE KRIJGEN EEN KIND.IK WORDT VADERR'zegt hij en knuffelt mij .Ik draai rondjes en laat tranen vallen.'oke soufiane niet zo veel draaien'isgd zina .omggg ik ben vergeten hoeveel maanden de baby oud is.'misschien staat het op die foto die ze gaf'ff kijken.Ik lees en leess..en lees.Soufiane 3 Maanden😍.'nog 6 te gaan' zegt hij en kust mij.
Een lieve rea zou lief zijn .Danjulliewle voor jullie steun en motivatie..❤️
JE LEEST
Hayat&Soufiane
RomanceHayat(19) een mooi marokkaans meisje die op haar laatste jaar havo zit . Hayat heeft een tweelingbroer , 1 zus , 1 broer Soufiane (20) grootste drugsbaas hij heeft 2 broers 1 zus en een 1zusje .