Persepctief hayat
Onderweg laat ik nog een paar tranen gaan .Ik wil deze keer niet te snel oordelen , straks loopt het weer slecht af.Ik zet de auto ff opzij en ik bel ff soufiane op .
S:Habbiba wrm neem je niet op
H:Waar ben je
S:Uhm buiten
H:Lounge?
S:...
H:Ik kom eraan blijf daar .
En ik hang op.Perspectied soufiane:
Ik ben in de lounge ff me boys helpen .Ondertussen bel ik hayat op want ik mis haar stem kkr erg.Ze neemt niet op , ik begin ongerust te worden.Normaal neemt ze gelijk op.Na een tijdje belt ze me terug .Ze vraagt waar ik ben maar ik kan sws niet zeggen omdat hier vol met jongens zijn .Door de muziek weet ze waar ik ben en ze hangt gelijk op .Wtf .Na een tijdje komt een kkrr mooiee meisje aan .Je ziet haar gezicht niet .Het lijkt alsof ze iemand zoekt .Het is..Hayat.ik kijk naar me boys en ze kwijlen allemaal eentje loopt al naar haar toe .Ik laat jullie wel zien wat ze aan heeft .
Ik zie dat een van me boys haar lastig valt .Ik ren meteen naar hun toe en ik geef een stoot .Hij valt op de grond.'Soufiane mee lopen 'zegt hayat en sleurt me mee naar achteren naar een kamer .'Soufiane we gaan alles uitpraten en dan beslissen we of dit klaar is tussen ons , voordat je begint ik wil zeggen dat ik altijd van je zal houden' zegt ze .Oeff loevv haar ik geef haar een kus op haar wang.
Oke hbbiba, ik was dus in de lounge en toen kwam amira op me schoot , ze bracht me mee naar de kamer en ik wou niet dus ik duwde haar weg en liep weg naar huis dat is het .'Heb je ooit gedaan met haar ' vraagt ze met tranen.Nee schatje nooit en ik veeg haar tranen .'Hoe ken je amira 'vraagt ze .Ze was me ex , er is echt niks gebeurd .Alles ging echt zo goed enzo maar toen ging ze vreemd en ik kwam erachter dat ze al ontmaagd was enzo.Toen leerde ik jou kennen .Ik werd meteen verliefd op je , een liefde dat ik nooit gekend heb .Ware liefde .Ik veeg haar tranen weg .
Ze haalt een foto uit haar tas .'Hier 'zegt ze.Wat is dit hbbiba?'Amira krijgt een kindje , ze zegt dat jij de vader bent' zegt ze .Wat WTF we hebben nooit gedaan .'2 maanden geleden 'zegt ze .2 maanden geleden was het allang uit .Ze pakt me hand vast.'Soufiane ik vertrouw je laat dit niet verspesten'zegt ze .Tuurlijk niet als ik van iemand hou ga ik er 100% voor .
Ze kijkt me zo onschuldig aan.Ik kan er gwn niet tegen dat ze huilt het maakt ze zo kapot .Ik schuif langzaam naar haar toe en we kussen.Ik til haar op en ik leg haar neer op de bed .Ik kom op haar liggem en ik zie dat ze dit niet fijn vindt .Ik stop meteen en ik verontschuldig me.'Geeft niet schat ik hou nog steeds van je 'zegt ze .Hayat ik wil je handvragen .Mag ik de nummer van je vader.'Ehmm is goed hierzo 06*****'.Thankss babyy .Gaan we nu echt op een date of wil je dat we in bed liggen 😂.'Yallah sta op 'zegt ze en duwt me eraf . Zoo zoo jij bent sterkk.'Tuurlijkk doe iets verkeed ik sla je kapottt'zegt ze.
...
Bij het strand zitten we op het zand .'Morgen is de diploma uitreiking '.Jaa we moeten nu ons leven opbouwen.'Ik ga dokter worden'.Sexyy doktertje heeft me hart genezen .'ahahaah '.Hayat.'Ja schatje patatjeee 'zegt ze .Ahahha ik wou ehhm zeggen dat ik uit de drugs ga .'Zeg wollah 'zegt ze met een big smile.Jaa hbbiba dat is het beste voor ons 2 .Het reden wrm is mee deed was ook door mn vader is moest hem helpen sinds ik 15 was.'WOWW' .Jupp hij is wel boos dat ik eruit ga maarja boeie is mijn leven.Ik ga bij ons famillie bedrijf werken bij me favo oom , daar verdien ik veeeel meer .'Als jij maar bij me bent '.Ik hou van je '.Ook van jou hbbiba..
...
Perspectief hayat
Tringggg tringggggYESSSSS ik ga weg van schooll.Yoehoeeeee🎉🎉.Schoolfeestje is pas vanavond dus ik kan lekker ontbijten en me moeder helpen.Ik loop naar beneden en ik zie iedereen aan tafel ze feliciteren mij en me twin nasser .Met iedereen bedoel ik me ouders tantes ooms nichten neven .Zij komen ook mee .'Hayati nu je ook je baan hebt is het echt tijd om te trouwen'zegt ze me vader .Ik wordt een beetje rood als ik afdwaal naar soufiane.
Ja papa.'Ohh dus je wilt trouwen ik dacht je zou boos worden enzo'zegt mn vader .Ja dat was omdat je me wou uithuwelijken aan hassan uit de bergen .'Hassan was een goeie jongen'.Oke maar nog steeds hij is 10 jaar ouder.'Zoek zelf dan een jongen'zegt mn vader .ahahaah heb ik al.Iedereen kijkt me geschrokken aan .Oepss.
Ik moet naar souhaila gaan byee .Ik pak snel me tas van boven en ik rij naar souhaila.Aangekomen sprinten we meteen naar haar kamer omdat haar broers binnen zitten.Ik krul souhaila's haar en zij stijlt mn haar .We doen onze jurken aan en een beetje make up.Souhaial en ik zijn alleen thuis dus we nodigen nasser en soufiane uit .
...
Tringg tringgg
Oh dat zal souf zijn ik doe de deur open en ik zie soufiane boos kijken . souhaila gaat naar de keuken .Wij lopen naar boven.'Wat is dit kkrr kort je gaat het uit doen'.
.Soufianee NEE .'ik mag beslissen ik ben je vriend en binnenkort je man dus je doet het uit '.Niet.Wel.Niet.Wel snap je niet dat iedereen je aan gaat kijken ik wil dat niet' zegt hij .Uff je hebt gelijk .'Je ziet bijna je borsten en je kont dus doe uit'zegt hij .Okey ga weg dan ff .Omgg hij zag er teringg lekker uit met zn witte overhemd (Sixpack😍) .
Jaa hier zie je ook een stuk van me borst maar is langer .Ik doe zwarte hakken aan en ik loop naar beneden .'Wauw'zegt hij .'Veeeel beter ' .Ahah thanks.Kom we gaan.
Daar aangekomen krijgen we onze diploma enz en daarna gaan we naar een grote zaal om te feesten.'Ga je jou vriend nog laten zien'zegt me vader .Uhmm.'Hbbiba je moeder heeft verteld is een goeie jongen laat hem zien ik wil kennis maken '.Okey ik ga ff naar hem toe .
Soufiane mn pa wilt kennis maken .'Oeff is hij streng'.Neey echtt helemaal niett .'Okey zina pak me hand vast '.We looen naar me vader en je kan zien dat de ogen van me ouders glinsteren als ik goed kijk zie ik de ouders van soufiane ook .Ze kennen elkaar al.'Zo zo ben jij dus Soufiane' zegt mn vader .'Ja '.'Gaan we een rondje maken buiten'vraagt hij .Isgoed zegt soufiane.
We hart bonkt echt zo hard.Stel me vader wilt hem niet .Uff insha allah wel.Ik hou van hem.Kkr fatima is hier .'En hoe is het tussen jou en soufiane'vraagt ze .Goed we gaan trouwen schat en de rest mag toe kijken.'Ohnee schat jij zal de gene zijn die zal toe kijken , vertrouw je soufiane zo goed .Kom op hij is een drugsdelaer hij gaat elke dag met een andere chickie onder de dekens.Amira is ook nog zanger , je kan ook dna test maken'.Hou je bek bitch en ik duw haar weg .
Dat laat me aan het denken zetten...✨
Vergeet niet om een ster achter te laten
JE LEEST
Hayat&Soufiane
RomanceHayat(19) een mooi marokkaans meisje die op haar laatste jaar havo zit . Hayat heeft een tweelingbroer , 1 zus , 1 broer Soufiane (20) grootste drugsbaas hij heeft 2 broers 1 zus en een 1zusje .