Deel 18

2.9K 105 5
                                    

Ik wordt wakker en ik kleed me snel aan , vandaag gaan we safouane opzoeken.

Ik wordt wakker en ik kleed me snel aan , vandaag gaan we safouane opzoeken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Beneden kom ik nasser tegen .'Faka zus'.Heyy dikkeeebolle(voor de grap want hij is kk knap)'We zijn in zelfde huis maar ik zie je al dagen niet '. Jaaa sorryyyy ik heb het druk'Hmm naar waar ga je '.Naar belgie.'Wtf helemaal daar alleen'.Nee met soufiane we gaan naar zijn tante 'loog ik.'Saff geen gekke dingen doen en wees niet laat thuis'.Nasser ik mag daar een dag blijven van me moeder en me pa weet je zelf hij is in dubai.'pfff saff ohja ik ga met souhaila naar utrecht '.Oke maar ik moet echt gaan sorryy .'Ja ja'Love youu ik geef hem een kus en ik pak me tas .

Ik sla de deur dicht en daar is soufiane .'Goeiemorgen lekkerding'Goeiemorgen kanpperdd.'Heb je ontbeten'Nopee jij.'Nee maar ik kan jou nu wel opeten'.Ik lach door en dan kijk ik door het raam .Ik tel de bomen uit verveling.'Heb je honger'.Duhh altijdd doe niet alsof je me niet kent.'Ahahaha schat kijk daar achter een tas vol eten'.Huh.Ik pak een tas en daar zit croisantjes , donuts,Chipss ect .Omg voor mij?'Ja princess'Thank youuuuuuuu.Sorry ik wordt hyper van eten.Hij lacht fftjes en daarna krijgt hij een oproep.Hij zet op luidspreker

S:Haloo yemma
Moeder :Heeyyy waar ben jij , niet eens komen uitbijten ehh wil je klappe .
S:Ahahaha.Mama inou ik ga naar safouane
Moeder:Sa..Safoune vraagt ze geschrokt.
S:Ja mama
Moeder:Doe de groeten aan mnzoon
S:Mamaa niet ophangen
Moeder :ja
S:Safouanw heeft me ex zwanger gemaakr dus vandaar
Moeder :Wordt ik oma ?
S:Ik leg alles thuis uitt .
M:Saffi rij voorzichtigg
SBeslemaa en k hang op

Oefffff soufiane!!!'Wat'.Zo cute hoe je mama zegt .Zo beleefd .Ik ben echt blij met jou.'Opeenss😂'.Nee ik was altijd blij met je.'ahaahha ik meer '.Duss over een maandje gaan we trouwen?'Jupp'.Over een jaar hebben we al kinderen.Ik bloos en ik kijk weg.'Je hoeft je echt niet te schamen'.Wie weet he .

Uren later zijn we aan gekomen.Omg soufiane zo leuk je hebt gwn 3 broers en 1zusje en 1 zus zo lauww .'ja 6 kindereren waren we '.Als je er niet klaar voor bent kunne we terug 'Jawell we gaan'.

We stappen af en we komen bij een pand aan.Ik pak soufiane's hand vast en we lopen naar binnen.Overal hoor je gefluit.Hopen dat ze geen ruzie maken.We lopen helemaal naar achteren van de gangen.Ik hoord ik elke kamer wel een geluid.we komen helemaal achter aan bij een deur waar :Safouane staat.

We lopen naar binnen .Niet eens aankloppe😂.'SOUFIANE?'vraagt safouane.Wowww net een kopie van soufiane.Oh noo safouane krijgt tranen .Soufiane kijkt maar boos.'Kom broertje op wat wacht je, en wie is dit'. Ik zie dat soufiane moeilijk vind dus ik begin maar het gesprek.

Ik ben Hayat verloofde van soufiane.'Oo shit heb wel veel gemsitt.Hij opent zn armen en drukt soufiane tegen hem aam.'alles goed bro wmr praat je niet '.Uff deze man strestt.

Soufiane duwt hem tegen het muur.'Jij heb MIJN moeder geslagen '.'Sorry ik heb al jaren spijt maar ik durfde niet te komen'zegt safouane.'Jij durfen?Hahaha.Hier ben je de baas en dan doe je pussy om dat'zegt soufiane.'Het spijt me'zegt safouane en de eerste tranen komen er al.

'Soufiane niet weggaan ik laat je echt niet gaan'.'Souf kom op het spijt me ik ben gwn ..Gewoon.'Gewoom wat'schreeuwt soufiane.'Bang van me vader'.'Wtf hoezo'vraagt soufiane

'Hij ging me chanteren hij zei dat als ik terug kwam dat hij jou in de drugswerled zal mee sleuren,dat wou ik niet ,Ik wou het beste voor jou'zegt safouane.Wow.'Maar weetje ik ben pas uit die wereldje gegaan'zegt soufiane.'Huh'.'Ja toen jij weg ging moest ik mee helpen en ja ik werd grootste drugsbaas van Rdm maar vanwege hayat ben ik eruit gegaan'zegt soufiane.'Bro je hebt dan echt een goeie meid gevonden'zegt safoune 'ja i know de beste zelfs

Ze merken niet eens dat ze gelijk al een goeie band weer hebben😂.We zitten nu bij een bankje in zn kamer.

'Maar ik heb nieuws ben getrouwd en heb 2kinderen'.'Meen je niet !?'zegt soufiane 'jahh wollah geloof het of niet.Masha allah zeg ik er door .safoune kijkt mij ff aan en dan zn broertje , echt een kopie .'we hebben maar 3 jaar verschil en je hebt al kinderen zo zo'zegt soufiane met een grijns en kijkt mij aan.Tfoe zeg ik ff snell.Soufiane kijkt me lachend aan.

'Dus hoe gaat het met siham ze was als laatst 14'.'Goedd ze is nu 22 '.'Masha allah'.
'Safouane we hebben nog een zusje van 4 ze heet oumaima'.'Wollah? Ik ga sws met jullie mee naar nl'.

'we moeten je wat vertelle'.'Ja '.'Hayatii vertel jij maar '.Isgoed

Soufaine's ex beweert dat ze zwanger is van hem,maar ze hebbe nooit gedaan samen.Dus ze heeft dna test gedaan en blijkt 100% .En jij bent de enige broer die dat kan zijn .

'Amira amira amira'vraagt hij denkend .'Shitt ik was zo dronken ze had een spul in mn cola gedaan in deze kamer '.Ieuw op deze bank.Safouane geeft geen atnwoordt .Soufiane en ik kijken elkaar aan.In een ruk staan we tegelijk op😂

'Ze heeft me dus gebruikt '.Jup en nu wordt je vader gefeliciteerd en dankjewel voor al deze problemen .Ik loop weg en soufiane trekt aan mn arm .'jij gaat nergens heen'.Pff .

'hayat sorry ik ga ook alles aan mn vrouw uitleggen , ze zal vast begrijpen en dan spreek ik met amira af 'zegt safouane.'thanks bro'.Ze omhelsen elkaar en wij lopen weg.

Soufiane het is donker maar waar gaan we?'Naar het hotel we gaan wat afmaken'.Ik sla meteen op zn achterhoofd zacht .'AUWW was grapp'.HA HA HA Grappigg zegg.

We komen aan bij de balie en de vrouw zegt dat er maar een kamer vrij is .pff oke ik ben moe geen zin in discussie.'Mooi dan slapem we samen '.We lopen naar binnen en WAUW kapott mooii.

Oke soufiane we hebben een grens ik slaap die kant en jij die kant .'Pfff okeeyy'.

Perspectief soufiane:
Ik heb hele mooie plannen voor jou morgen zeg ik in me hoofd .My wifey .Ik geef haar een kus en val in een diepe slaap...

Hayat&SoufianeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu