Deel 37

2.2K 112 14
                                    

Vandaag heb ik een dagje vrij dus ik ga me huis opruimen .Ik heb overal gedaan nu moet ik alleen nog stofzuigen .Nadat ik klaar was hoorde ik me telefoon afgaan .

'Hayat'yemma?'hoe gaat het schatje 'goed met jou yemma.'heel goed , ik wou je gewoon horen niks erg ofzo'oh ehm.mama'ja 'ik komt terug'Wollah?'ja maar nog niks tegen papa zeggen kan wel wat duren .'yes schreeuwt ze.Ahaha maar mama ik kom misschien straks langs ik ga ff stofzuigen .'saff beslema 'bye.

Nadat ik klaar was trek ik dit aan

Tringtringgrtrigng Hallo met hayat el**Ayman:Ik ben het maar H:oh goeiemorgen meneer wat kan ik doen?Ayman:Ik zit echt krap kan jij 2 patieten overnemen want patricia is ziek naar huis gegaan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Tringtringgrtrigng
Hallo met hayat el**
Ayman:Ik ben het maar
H:oh goeiemorgen meneer wat kan ik doen?
Ayman:Ik zit echt krap kan jij 2 patieten overnemen want patricia is ziek naar huis gegaan .
H:Ow geen probleem ben al onderweg
Ayman:Thanks
H:Bye

Bij de ziekenhuis aangekomen zie ik patricia bij onze apotheek beneden .

Patricia beterschap , ben je niet naar huis gegaan ?'nee ik was paracetamol aan t halen'ooh.
Ik keek ff achter patricia want je hebt wel een lange rij .

Ik keek rond en dan zag ik twee blauwe ogen die mij aankijken.Na een hele jaar kruisen onze ogen weer opnieuw .Pa-Pattri ik ga zeg ik . En loop zo snel mogelijk weg .Blijkbaar rent hij ook achter mij aan.'Hayat'ik ren naar mijn kantoor en ondertussen veeg ik mijn tranen weg .

Hij komt in mijn kantoor en doet de deur achter zich dicht .Helaas is de kamer van glas daarom zie je veel collega's kijken.

'hayatt luister 'GEEN HAYAT , VOOR JOU IS HET MEVROUW HAYAT .WAT HEB JE HIER TE ZOEKEN?'Ik wil jou hayat , laat me het uitleggen'.GA WEG !'Hayat ik hou van je en jij ook van mij'.NEE GA GEWOON WEG , GA WEG UIT MIJN LEVEN !(ondertussen staat iedereen me te kijken inclusief Ayman en ismael)

Ayman komt naar binnen en zegt :Laat Hayat met rust .'nooit ik hou van je 'zegt soufiane.ga weg aub ga weg zeg ik en huil .soufiane komt me knuffelen en ik laat het maar zo.Maar ik kan het echt niet meer aan dus trek ik me weg .

Soufiane ga weg zeg ik en hij veegt mn tranen weg .'ik kom terug ,ik beloof je'Beloof mij voortaan niks meer zeg ik en duw de deur dicht .

Ik zit op mijn stoel en me ogen vullen zich weer.Ondertussen is iedereen al weg en alleen ayman is in de kamer .Hij zet zn hand op mijn schouder .Ik kijk naar hem en hij steekt zn hand uit .Ik neem zijn hand en ik sta op.Hij trekt me in een keer in een knuffel.

'hayat kom ff naar buiten'isgoed k pak me tas ff.We lopen langs de strand naar een plekje .'Hier ben ik altijd nadat mijn ouders waren overleden..maar wil jij vertellen wie dat was'.Ik neem een diepe zucht .

Soufiane ,mijn man.'Ben jij getrouwd? jij bent nog zo jong'Ahah nee eigenlijk niet.Hij heeft me verlaten op mijn trouwdag..'jij bent de sterkste vrouw die ik ooit heb gezien'.Dat ben ik dus niet , elke dag breekt mijn hart in stukjes.'Wil je misschien de hele verhaal vertellen'saff

Ik heb het hele verhaal verteld en hij kijkt me aan zonder wat te zeggen.'Dus je kan geen kinderen meer krijgen'Jawel ik heb een operatie gehad , was maar voor een tijdje .Maar ja wat ga ik met kinderen zonder een man.'Misschien had hij wel een goeie reden 'zegt hij en kijkt me diep aan .Ik kan dit echt niet denk ik zelf .
Ik sta op.zullen we gaan?

Wanneer ik thuis ben plof ik meteen op de bank.

Ik krijg is sms van ayman.
'ik ben in je buurt , ben ik welkom?'
Tuurlijk .

Ik ruim een beetje hier en daar op ,en er wordt gebeld.ik doe de deur open en ik zie twee blauwe ogen .

Soufiane?Hij loopt door naar binnen en ik klap de deur dicht .

Soufiane ga weg!'nee je moet me luisteren 'Wat moet ik luiseren , ik wil niks luisteren!'5min maar aub je gaat me begrijpen !'.NEE GA WEG , JE HEBT ME FK VERLATEN OP ONZE BRUILOFT schreeuw ik en ondertussen komen weer de tranen vrij.'HBBIBA IK HOU VAN JE GELOOF ME 'IK GA JE NIET GELOVEN , WEET JIJ DAT IK NIET EENS NORMAAL KAN SLAPEN NADAT JE ME HEBT VERLATEN?ik pak de potje slaappillen en ik gooi het op hem.

DOOR JOU BEN IK ZO EEN MENS GEWORDEN ,DOOR JOU!JIJ HEBT HEEL MIJN LEVEN VERPSEST EN DAN KOM JE HIER NOG ZONDER SCHAAMTE TEGEN MIJ PRATEN ?IK HEB DOOD VEEL GEHUILD NADAT JIJ WEG GING .IK HEB ALLES OM ME HEEN KAPOT GEMAAKT .IK HEB ME ZELF PIJNGEDAAN .IK KAN ZELFS GEEN KINDEREN MEER KRIJGEN !IK ZAT FK 4WEKEN IN HET ZIEKENHUIS !

'Hayat ik kan er niet tegen aub niet huilen 'Dat wist ik niet, hayat waar heb je pijn laat zien'zegt hij en pakt mijn arm .Ik trek me arm los en wijs naar mijn hart .

Maar ik ben veranderd , ik heb geen gevoelens meer voor je .Ik ben zelf opgestaan en verder gegaan ,ik heb niemand meer nodig !Dus aub ga nu weg .

'Heb jij geen gevoelens meer voor mij?'

Nee

Hij zet zijn hand op mijn hart en zo blijven we staan.

'Dit hart klopt alleen voor mij , nu ik het aanraak klopt hij sneller dan der net .'het zal altijd zo zijn , en ik ga je hart weer winnen en jou vertrouwen'zegt hij en gaat weg .

Ik laat me zakken op de grond en huil uit .Waarom.Waarom soufiane .Waarom doe je me zoveel pijn ?Waarom klopt mijn hart nog zo snel voor jou?

Ik tril nu helemaal , ik probeer fatima te bellen .

Fatima is veranderd zij is gwn net als souhaila mijn beste vriendin geworden .

Ondertussen is fatima al onderweg .opeens wordt er gebeld .

Ik doe de deur open en zie ayman .Ohja shitt vergeten zeg ik.'Waarom heb je gehuild 'Pff soufiane kwam weer langs .'heb je hem geluisterd 'Nee hij kan geen enkele reden hebben om mij te verlaten .'Wat zijn deze pilletjes om de grond 'vraagt hij en raapt het pot op.

'Slaappillen' mmm.'Hayat je moet je sterk houden gooi deze shit weg 'Kan ik niet.

Ding dong 'verwachte je iemand 'Ja ik was helemaal vergeten dus ik belde me vriendin op .

Ik doe de deur open en fatima kijkt meteen naar ayman .'Ayman?'zegt fatima'Fatima ben jij dat 'vraagt ayman.Kennen jullie elkaar ?'Ja zei was mijn zomerliefde 'zegt ayman.Wtf ?'Ja we hadde best goed tijd samen maar we hadden elkaars nummer vergeten te vragen'zegt fatima en lacht  .'Nu ik je gevonden heb'zegt ayman en knuffelt fatima.

Aww tortleduifjes ga maar uit me huis.Ik duw ze uit mn huis en schreeuw :Ga samen op een date ik wil alleen zijn .Ze zwaaien terug en loop naar me kamer .

Ik pak de doos onder me bed tevoorschijn .Ik kijk naar onze foto's .Ik was zo blind .Enige wat ik afvraag is Waarom klopt mijn hart nog zo snel voor jou? Soufiane wat doe je met me !?Die twee blauwe ogen , ze lijken wel onschuldig 😭

Hayat&SoufianeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu