Ik sta op en kijk naast me ,soufiane is weg naar werk.Zou hij nog boos op me zijn?Uff allemaal door de hormonen doe ik zo gemeen!Ik loop naar me kast en kies een leuke outfit
Ik zie dat hij oumaima ook heeft weg gebracht naar huis.Ik eet mijn ontbijt en doe me jas aan.Ik denk dat ik vandaag een beetje ga wandelen in de stad ofzo.
Daar aangekomen zie ik een leuke winkel met horloges .Mm zal ik eentje voor soufiane kopen..hij zal vast blij worden.Ik koop eentje en loop uit het winkel.
'Heyy'zegt iemand die aan komt rennen.Hey?'ben je me vergeten'zegt hij.ik ken je niet.'nasserdine' nasserdine?'broertje van amira'zegt hij walgend.Oo haha jij .'ja mag ik mee lopen'.Ja hoor geen probleem.'dus..ik heb soufiane geholpen zodat hij jou kon vinden'zegt hij blij.Echt ? Dankjewel jou zus is echt psygisch , gelukkig zit ze vast nu.'ja..'sorry ik weet het is je zus maar ze is gwn ..je weet wel..'ja je hebt gelijk , ik zeg wel sorry in plaats van haar .Ik vind t ook niet normaal'zegt hij boos.Ja .
We lopen samen de stad rond.Heel de tijd komt hij met zn handen langs mijn handen.ik vind m wel een beetje raar doen maar ik ga sws niks zeggen want anders gaat hij verkeerd denken.
'Hayat ben je wel gelukkig' vraagt hij opeens. Umm..denk het wel , ik heb wel heftige dingen mee gemaakt .Ik sta alleen voor me kinderen.'soufiane? ' ook maar t meest voor hun.Dankzij soufiane kan ik op me eigen voeten staan en heb ik niemand nodig .'heeft hij je soms verlaten' ja maar was niet dat hij zelf wou ofzo.'hayat jij verdient betere'zegt hij en doet zn hand op mijn hand.Ik trek me hand weg en sta op.nasserdine het is beter dat ik ga ik moet nog veel dingen regelen.
'Ik kom met je mee' nee nasserdine wil gwn beetje alleen zijn.'dat is niet leuk ik kom wel met je mee, en je bent toch zwanger , ik help je met de tassen.'wat kan ik zeggen je dwingt zo aan.'kom'zegt hij en trekt me binnen de Ah.
Perspectief nasserdine:
Ik ben zo verliefd op hayat.Ze is zo mooi en zo lief .Ik kan gewoon me ogen niet van haar af halen.Haar handen zijn zo zacht.door mijn zus is haar hele leven verspest .Als ik haar lijkt het net alsof ze elk moment kan uitbarsten.ze moet van mij worden zo kan ik haar gelukkig maken.Perspectief soufiane:
Ik heb de hele dag hard zitten werken.Ik ben nog een beetje boos op hayat maar ik weet dat zij dit niet zelf in de controle heeft .'soufiane'zegt me assistent.Ja layla?'ik wou koffie maken maar ze hebben vanonchtned niet bezorgd 'zegt ze .Isgoed ik haal wel.'nee tuurlijk niet ga zitten jij bent de baas , ik koop wel '.nee ik wil een beetje frisse lucht halen.'mag ik mee want ik wil ook nog andere dingen halen'zegt ze .Ja isgeod.'ik pak ff me jas'.We lopen samen naar de stad die heel erg dichtbij is.onderweg zie ik me tante die net van marokko was gekomen.'Soufiane!'schreeuet ze.Ze laat haar tassen vallen naast me nichtje en komt op me af springen.'wat heb ik je gemistt'zegt ze en geeft kusjes.Tante soraya sinds wanneer benje hier?'ben net van schiphol gekomen en ga bij je moeder logeren,ik wou wat spullen kopen'zegt ze en kijkt naar me assistent.'en ben jij soufiane's vrouw'.Layla kijkt me aan en wordt een beejte rood.Nee ze is mijn asistent .Tante we komen vanavond wel langs.'we'zegt layla vragend.'isgoed totdan'zegt mn tante en loopt naar me nichtje .Ik zwaai naar me nichtje en loop de Ah binnen.
Layla haal wat je wilt ik zie je bij de kassa zo.'saffi'.
Layla pakt een mantje en loopt weg.Ik loop naar de drinken afdeling en pak een paar red bull.Ik zie hayat en nasserdine samen lachen.Nasserdine! t lijkt bijna alsof hij haar gaat opeten man.Ff kijk wat hayat aan doet !ik zeg honderd keer maar neeee mevrouetje luisterd nooit.Als de kinderen ook zo koppig zijn eh ik ben dood.Zal ik naar haar toe gaan? Straks gaat ze layla zien en verkeerd denken.Ik ga gewoon , layla is mijn asistent wie is nasserdine .Ik wou naar hun toe lopen en zie dat iemand hayat duwt en nasserdien haar opvangt .Wollah bloed stijgt overal in mijn lichaam ,als ik heb nu niet vermoord he...
Ik neem grote stappen en trek hayat naar me toe.Loop we gaan.'haloo wat trek jij'zegt ze en laat haar arm los.Naar Huis Waar Dacht Jij Dan Te Gaan.'laat me temminste dag ofzo zeggen'zegr ze.Nee hoor schat ik zeg wel dag kom.Ik trek haar mee en geef nasserdine een stoot en hij valt.'SOufiane!!!' Kijk zn neus bloed'zegtze boos.
'Soufiane ik wacht hele tijd kom je nog 'zegt layla.Ik zie hayat een vieze blik werpen.Hayat loop naar huis.'soufiane ga weg'zegt ze .Oke ,loop layla.
Persepctief hayat:
Wollah hij is gestoord .Zomaar , nasserdine heeft helemaal niets gedaan.Ik pak een zakdoek uit me tas en ga bukken naast nasserdine.gaat het ?'auw' ik veeg zn bloed weg en trek hem omhoog.Kom ff mee naar me huis toe ik ga je verzorgen.Thuis aangekomen doe ik paar spullen om zn neus en stop het bloeden.Ik doe een band erom heen .Zo je bent helemaal de oude zeg ik en lach.'ahah ja dankjewel hayat 'zegt hij blij.'hoe moet ik dit verzorgen 'zegt hij en doet een stap naar mij toe.gwn paar druppels van dit en schoonmaken.Hij doet nog een paar stappen naar me toe totdat ik de koude muur op me rug voel.Je moet ook de band steeds verwisselen en dat was het .Hij komt op mij en klemt mij tussen zijn armen.Soufiane!
ik bedoel nasserdine wat doe je.'shttt'zegt hij en doet zn wijsvinger op me lippen.Hij komt langzaam met zn lippen naar me toe.Ik buk in een keer naar beneden en ontsnap.Hij begint te lachen en doet zn jas aan.'hayat ik bel je nog wel 'zegt hij.Nasserdine bel mij niet meer .'jawel'zegt hij koppig.Oke bel maar weet dat ik niet ga opnemen.'geen probleem ik kom naar je toe dan'.Naserdine alle deuren voor jou zijn gesloten.'ik maak al die deuren kapot'zegt hij stoer .Kijk uit als je soufiane ziet zeg ik en doe de deur dicht .
Wtf denkt hij wel.ik blok hem meteen en begin aan het eten te maken.
Later komt soufiane thuis.Hij gaat zitten aan tafel en begint aan zn eten.'en heb je je vriendje ook naar huis gebracht'zegt hij.Wat zeg jij !Wat vriendje! Heb jij veel plezier gehad met layla!'ja hoor'zegt hij en staat op.Hmar.Hij draait om en pakt me beide armen en duwt me tegen de muur.Dit laat me denken aan wat nasserdine deed.Laat me los!'geef antwoord' ja ik heb hem verzorgd en daarna ging hij weg!'Wat deed je met hem!'wat deed jij met haar !'ik wil een antwoordt'zegt hij boos.Ik ook .'Hayat 'zegt hij en knijpt nog meer.Soufiane wordt bang. Hij laat me los en loopt naar binnen.
Shitt ik heb hem gebroken.Ik loop naar binenn en zit naast hem.Ik bedoel je schreeuw toch zo hard dus de baby's worden bang.hij geeft nog steeds geen antwoord.uff.Ik was dingen aan het kopen en toen zag ik hem .Hij wou me helpen sjouwen en dat was het ook zeg ik en draai zn hoofd naar mezelf toe.'ik moest wat dingen halen en me assistent ook dus vandaar anders zou ik nooit met een ander vrouw dan jij gaan'.Oke ik geloof je .'je gaat nooit meer met hem praten'.Oke.'wauw was dit zo makkelijk'.Ja .'heeft hij wat gedaan'.Ik blijf een tijdje stil en kijk naar de grond.
Ik wil niet dat je in problemen komt maar ik wil ook niks voor je verbergen.Ik zie dat nasserdine interesse in me toont.'Ik weet het'zegt hij.wat?'die dag toen we jou gingen zoeken kwamen we naar zijn huis.Hij zij hele vieze dingen en zei niet waar je was .Hij staat aan de kant van zn zus.Hayat ik wil jou beschermen maar laat je dat ook doen.Als jij zo gaat doen dan kan ik niks voor je doen'zegt hij.Tuurlijk ga jij mij beschermen maar ik wist gwn niet , ik dacht dat hij normaal was .'tofaced 'zegt hij en we lachen allebei.
'Hayat me tante is uit marokko gekomen en zag je met layla'zegt hij.Ohh kom ik wil haar zien.Zeker dacht ze wie is deze lelijke meid.'wollah ik ken me tante ze keek echt vies'zegr hij.Weet ze dat we kinderen krijgen?'nee we gaan samen zeggen' .Okey ik ga dan ff aan kleden.
Daar aangekomen doet zijn nichtje open.Salam.we lopen naar binnen en zien zijn tante .'soufiane'tante soraya kijk dit is hayat MIJN vrouw 'zegt hij.'masha allah je hebt mooie meisje gevonden 'zegt ze en geef me kusjes .Dankjewel zeg ik verlegen.'mooi maar ook met een mooi innerlijk'zegt soufiane verliefd.ooeeeeeeehhh schreeuwen de kindertjes.Haahh soufiane zeg ik en geef een kus op zn wang.
Tante soraya hayat baby krijgen'zegt oumaima.'wollah als je grap maakt jij krijgt je eerse slipper van mij'zegt zn tante.'nee wollah we krijgen tweeling ik word vader 'zegt soufiane trots.Ja is waar .tante soraya geeft mij een knuffel en zegt lieve dingen.'wollah mooiste stel na al die jaren'zegt mn schoonmoeder .Dankjulliewel.Gaan jullie zitten ik maak ff thee zeg ik en sta op.'nee ga zitten jij bent bent zwanger'zegt mn schoonmoeder.Soufiane trekt me in een keer op zn schoot en zijn tante begint te giecehlen.Soufiane fluister ik.'hayat 'fluisterd hij en doet zn handen op me buik.
Heyy lekker een grote deelxxx
Bij veel sterren komen er meer delen
JE LEEST
Hayat&Soufiane
RomanceHayat(19) een mooi marokkaans meisje die op haar laatste jaar havo zit . Hayat heeft een tweelingbroer , 1 zus , 1 broer Soufiane (20) grootste drugsbaas hij heeft 2 broers 1 zus en een 1zusje .