Xxl deeltje , lieve comments zullen een motivatie kunnen zijn 😊
Het is nu zo ver !! Het is mijn hennadag vandaag gaan we lekker feesten met de vrouwen en de meiden.Al mijn tantes en nichten en nichtjes komen .Sws komen al mijn vriendinnen .'hayaaaaat'Jaaaa.'er is een paket voor je nou eigenlijk 2 'Okee ik kom.Ik sprint meteen de trap af naar beneden .Ik zie me moeder met een grote en een kleine doos .
Ik neem de dozen mee naar boven .Eerst open ik de grote doos .Er vliegt gelijk een balon naar boven met hayat❤️Soufiane .Awwwww wat lieff .Ik kijk verder in de doos en er zit een envelop bij .Ik open het envelop en lees het op.
"Beste hayat,
Jij hebt mij zo gelukkig gemaakt .Ik had nooit verwacht dat ik zo een bloedmooie vrouw zal krijgen.ik verdiende dit nooit .Maar alles is mektab ,we zijn voor elkaar .Ik ga de beste man zijn voor de beste vrouw dat beloof ik ❤️"
Ik veeeg me tranen weg en leg de balon weer terug .Alhamdullilah .
Ik wou de kleine doos uitpakken maar net kwam mo naar binnen .'ewa zussie wdj'niks gwn .'Ik ga zo aankleden en dan ga ik naar de huis van soufiane's vader , daar verzamelen de mannen'ja schat.'uhmm..' zeg maar 'ik heb yasmina uitgenodig , hopelijk vind je t niet erg'nee natuurlijk niet gek! Heel leuk zelfs , zeg dat ze eerder moet komen zodat we kennis kunnen maken .'ja ze is beneden ' Meen je niett .Ga wegg .'Wollah'isgoed kom .
Ik loop naar beneden en ik zie een mooie meisje rond mijn leeftijd zitten.Ze heeft mooie krullen net zoals mij maar dan donkerder want ik heb namelijk lichtt bruin .Wanneer ik beneden ben kijkt ze mij kant op .Mashaalallah ze heeft echt mooie blauwe ogen net zoals soufiane😍.Oeff ik mis hem gewoom TE veel.
'Heyy yasmina' heyy hayat.'ja je vind t niet erg toch' nee joh tuurlijk niet toekomstige schoonzus .Ik kijk haar aan en ze kijkt naar mo.Haar wangen worden meteen rood en ze kijkt zo onschuldig .Ik zie meteen de liefde tussen mij en soufiane tussen hun.Wauw onveschrijfelijk.'yasmina zullen we naar me kamer gaan dan kan je me helpen en kunnen we beter kletsen.'Sgoedd '
Na dat ik me jurk aan heb gedaan kijkt yasmina mij bewonderent aan.'Waauww schatt je bent prachtigg 'dankjewell .'Okee zit maar ik begin aan je make up.Wanneer komt je fam trouwens '.Nou ehmm ik denk over een uur ofz.Trouwens ik wil wel jullie keningsmakings verhaal weten .'ahahah isgoedd '
'ik was zusje van zn vriend , dus we zagen elkaar vakwn en kwamen elkaar vaker aan .Daarna begon hij mij te appen en zo kwamen er ruzies dit dat maar uiteindelijk gaven we toe dat we elkaar leuk vonden'Oehhhhhh lekkerrrr .'Ahahahha nu jij '
Na een hele verhaal kijkt ze me geschrokken aan.'Wat een verhaal zeg , wat is met amira gebeurd 'Ik weet echt niet.'heeft souf nog voor je wat gehaald ' uhh jaa omgg ik ben vergeten om die doos te openen.
Ik pak de doos tevoorschijn en ik maak het open.Er zit een barbiepop in met een witte jruj met bloed vlekken.Ik begin gelijk te hypventileren en ik tril.Yasmina doet alles maar t lukt haar niet .Ik kan niet stoppen met huilen.'hbiba ik ga je moeder halen'Nee !!!uhmm soufiane..soufiane.'oke geef die nmr maar '.
Naa een tijdje komt soufiane rennend me kamer binnen .Hij pakt me meteen vast.'shhtt hbiiba alles komt goedd kijk wat we allemaal achter ons rug hebben het komt goedd 'zijn woorden maken mij rustiger .
Nadat ik rutiger ben laat ik heb de pop zien.Dit heb jij toch niet naar me gestuurd .'kifesh waarom zou ik'Ik weet niet soufiane maar dit begint eng te worden gisteren werd ik ook geapt door een of ander domme persoon .Soufiane begrijp me , ik ben bang!Heeft dit misschien met je verleden te maken, of met amira ?'Hbbiba het is vast een domme grap van een van je vriendinnen'NEE souf dat zouden ze niet doen.'Hbbiba het heeft niks met mijn verleden te maken'Maar wat is dit dan .'Hayat I K W E E T
H E T N I E T! 'oke soufiane zullen we het gewoon laten 'ik ga naar huis ciao'.Hij keek me niet eens een keer aan .Wat is dit ! Dit zou een mooie dag worden .Nog steeds ga ik het niemand laten verpseten!
Ik stijl me haren en doe me make up opnieuw .Ik doe niet meestal aan traditionele dingen want ik hou van dingen simpe houden en ik vind dat je gewoon zelf moet doen wat je zelf wilt op je eigen hennadag/bruiloft .
Ik ben klaar en zie er zo uit .
Ik probeer soufiane te bellen maar hij neemt niet op.Ook dit nog eens!pfff.
Ik loop naaf beneden en daar tref ik hele fam.yasmina komt gelijk naar me toe .'Hayatt gaat t beter'Mja wel met mij maar niet tussen mij en soufiane .We hebben een kleine ruzie .'achh komt goed schat' ja in sha allah.
Ik groet de hele fam en daarda doen ze henna bij mij .Daarna doen ze ook bij de mensen die het willen.Ik ga naar me kamer zonder dat iemand me ziet want soufiane belt .
S:Sorry
H:Nee ik moet t zeggen sorry
S:Nee ik , Sorry
H:Oke samen😂
S:ahah hoe gaat t daarzo
H:Goedd en daar
S:Denk t
H:Hoezo denk je het 🙃
S:Omdat ik voor je huis bentH:Wat( ik tret de gordijnen open en ik zie hem in een witte overhemd )
H:Soufiane ik smeltt
S:Hah gaan we zien
H:Wat bedoel je
S:Zonder dat iemand me ziet ga ik naar je kamer sluipen ik moet je zien!
H:Hoe dan
S:Yasmina gaat me helpen , ze is er al
H:OkeyIk wacht een tijdje in mm kamer en dan zie ik opeens een lekker ding voor de deur .Hij bijt op zn lippen en pakt me vast van me heupen.'hayat je maakt me gek je ziet er echt lekket uitt'ahahh en jij dan zeg ik en draai me naar hem toe.Ik geef hem een kusje en hoor iemand komen .Soufiane verstopp!!
Klop klop.Jaaaa binnen.Me moeder komt naar binnen.'Hayat iedereen is beneden wat doe je hier alleen .Waarom ruikt het naar mannen parfum'Weet ik veel door mo ofzo.'saffi ik ga kom snel'zget ze en doet de deur dicht .
'Dus mo ruikt hier zo lekker 'zegt hij en geeft me kusjes waardoor ik moet lachen .Zijn geschoren baard die groeit kieteld mij .Mm niemand is lekkerder dan jij zeg ik en krijg een kus op me lippen van eeuwig duurt .'Ik wil jou echt nu'Soufiane doe normaal nog een paar dagen .'safff ik gaa dan maar ze missen me zeker 'Vasttt zeg ik en lach me dood.
Na een tijdje is hij weg en dansen we beneden tot we dood moe zijn.Omdat de trouwfeest over 4dagen is gaat all de fam weer terug naar duitlsnd , frankrijk,belgie en noem maar op...
Nadat ik me make up heb afgehaald plof ik in bed .Dit was de leukste dag tot nu ...
06****
Bijna en dan is het zo ver ! Hoe vond je mijn cadeau trouwens , wil je er nog een ?Oh hayat wat ben jij toch een ongelukskind...
JE LEEST
Hayat&Soufiane
RomanceHayat(19) een mooi marokkaans meisje die op haar laatste jaar havo zit . Hayat heeft een tweelingbroer , 1 zus , 1 broer Soufiane (20) grootste drugsbaas hij heeft 2 broers 1 zus en een 1zusje .