Deel 57

1.9K 78 41
                                    

Ik word wakker en kijk of soufiane naast me slaapt .jaahh.Ik geef hem kusjes en maak hem wakker.'zina'zegt hij en geeft een kus.'hoelaat is t'vraagt hij en doet zn armen om me heen.ff kijken.ik pak me telefoon en zie dat het 12 uur is.Soufiane over een uur moeten we daar zijn en we zijn nog niet ready !'ik ga ff een douche nemen doe rustig aan oke? En niet bukken en niks tillen meteen mij roepen'zegt hij waarschuwend.Oke schatje ga nou.

Ik doe een roze jurk aan en laat me haren los .mensen die vergeten zijn ik heb lichtbruine krullen en groene ogen.

mensen die vergeten zijn ik heb lichtbruine krullen en groene ogen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nog 3 maanden en dan komen mijn baby's.Ik wil ooit wel ook een meisje en ook een jongen dus inshallah is het allebei .Maar als het ook niet allebei is ga ik later nog insha allah krijgen.

'Hayat we gaan'schreeuwt hij van beneden'.ik kom.ik loop van de trap langzaam naar beneden en kom oog in oog met zm mooie blauwe ogen'hayat je ziet er kkr lekker uitt'.Hh-uhh jaa jij ook zeg ik snel.Hij ziet er ook mooi uit met zn smokking.

Daar aangekomen begroeten we iedereen .Het is soort van een grote tuim met stoelen balonnen enz.'hayat'zegt mn vader en geeft ene knuffel.Papa kom zitten.Ik groet ook mn moeder en mn broer mo en nasser.waar is soumaya??'ze komt zo'isgoed.'waar is salma(haar zus die met soufiane nifoo was getrouwd).'ze komt ook denk ik'.Aha daar is ze

'Hayat pff heb je lang niet gezien meidd!'jaaa gaat alles goed'jaa hmdl en met jou en de baby's'goed mhdl.'k zie dat je ook niet tegen een el amrani kon weg kijken'.haha jaa ik ben zo verliefd op hem .Elke keer als ik in zn ogen kijk is het alsof ik hem voor de eerste keer zie.Hij kijkt me aan en knipoogt.ik pak me zus vast en aai mn buik.aahh salma ik ga zo flauwvallen.'hij s knapp 'jaa .

Hij loopt naar me toe en pakt mn hand.'gaat t '.jaa .we lopen samen naar zijn vader toe die ik al een jaar niet zie.'Hayat het spijt me voor alles vergeef me laat me op deze dag bij je zijn en joi steunen als je vader 'zegt hij .Oke ik vergeef je baba zeg ik en heef een knuffe.'ik geloofde soufiane nooitmaar ik zie wat voor mooie innerlijk je hebt'.'k zei toch zei is van goudd'.Ik glimlach en loop weg van zoveel kan ik miet aan.

Ik begroet soumaya en we lopen naar een tafel.'Hayat ik voel al de hele tijd krampen ik denk dat ik ga bevallen'oh jij was toch negen maanden zwanger?'jaa ' oke dan beginnen we nu en iedereen is er toch.

Ik vertel aam soufiane en we nemen de balonenn.

Eentje doet soufiaen en de andere ik.3 2 1

Mijne was blauw ik kijk naar soufiane en die was roze.Omg !!SOUFIANE S schreeuw ik en hij lacht .We knufellen en ik wordt elke seconden van de feestje gekusd door soufiane!

Soufianee ze schoppen voell!hij raakt mn buik aan en ze schoppen harder

Na dat iedereen ons heeft gefeliciteerd gaam we naar huis

3 maanden later

Soufiane help me met opstaan.Hij trekt aan mn hand en ik sta op.'genoeg gezeten we gaan ff naar je moeder'hso?'je weet soumaya is bevallen en ze is nu daar en het is niet aardig als we even niet lang gaan'zegt hij.je weet toch dat je de beste bent ?'jaja zeggen vrouwen wel vaker'.Ik geef hem eem harde stoot en vraag Welke vrouwen!SOUFIANE maak me niet gek!zeg nuu!met welke hoer heb je wat gedaan!

Ik zie dat hij lacht en dat maakt me bozer ! 'Grapje hayatii ik wou je alleen boos maken'zegt hij.Beter voor je !ik trek hem naar me toe en geef een kus op zn wang.

We staan op en lopen naar de auto.Ik krijg opeens hevige krampen.Auwww!Ahh!!soufianee!!'wat watt hayatt kijk me aan hayat'zegt hij bezorgd.idioottt !!aauww ik ga bevallen!'nuu hier wachtt.Hij tilt me op en legt me in de auto.Wanneer we daar zijn aangekomen nemen de dokters mij mee.

Na hele gedoe en alle pijn zijn mijn wondertjes gekomen.

Soufiane komt naar binnen en pakt de baby's op zn schoot.hij geeft de ene aan mij.'we hadden een deal jij zoi de naam van onzd zoon op deze dag tegen mij zeggen en ik die van ons docjter 'zegt soufiane.

Oke .jij eerst.'ik kies Lina el amrani voor onze princess'.omg wat een mooie naan soufiane.'jij' ik noem hem Ayman.'wollah k had die naam in me gedacjten'hihii.

Duss lina & ayman😍

Soufinae ayman is preciess jouw kopie!'lina van jou , kijk haar honing lipjes'.uhmm uhmm .'hayat jij hebt me me zo gelukkig gemaakt .Jij hebt alles voor mij gedaan en je hebt mij onze wonders gegeven.Ik ga jou heel gelukkig maken ik beloof je'zegt hij wn geeft een kus op mn voorhoofdd.

Wanneer onze familie komt is het nog mooier geworden.Iedereen vind de namen mooi en heeft cadeautjes gekocht.

Ndat iedereen weg is komt soufiane naast me slapen.

SLA DIT NIET OVER !!👇🏻👇🏻👇🏻

Mensen dit is de ene laatste deel.Ik weet het is eem goeie/leuke boek😏.Maar er moet wel een einde komen.Ik wil ben bezig met een nieuwe boek .Hij is nog niet online maar heeeel binnenkort .

Ik zit dus te twijfelen zal het boek turks zijn of nederlands .Want ik heb ook best wel turkse lezer .Dus ik wil dat jullie ook in de comment melden of jullie t boek in het nl of turks willen .

Ik zeg jullie nu al het wordt 'The bomm' het gaat veel drama en veeel liefde hebbem.

Maar jullie moetem dus de onderwerp liezen want ik heb er 2 in gedachten

1)
T gaat over een meisje die in een kleine dorp woont met gebergt enz.Ze wordt verliefd op een man die har hand komt vragen maar de man die ze dacht te kennen is dus niet wie ze denkt dat het is.Hij dacht alleen maar aan wraak totdat hij liefde kende.Nu is het haar beurt om haar wraak te nemen.Deze boek os vol drama en liefde .in het turks is het :hercai misschien kennen jullie t wel omdt wel bekend is

2) het gaat over een meisje die in een ziekenhuis werkt en door een kleine ongeval iemand gaat kennen.Ze gaat hem haten en hij haar.Met tijd worden ze verliefd

****Dus jullie moeten zeggen of het nl of turks moet en nummer 1 of 2 ***

Ik zou zelf 1 kiezen maar k laat jullie kiezen

Hayat&SoufianeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu