Ik wordt wakker met een smile op me gezicht , ik kijk op me telefoon en zie
+31 04829292: Hey , lekker geslapen xSoufianeIk sla hem meteen op .
Ik:Jaa heerlijk
Soufiane:Kom samen naar school
Ik:Is goed
Soufiane :Ik kom over een kwartier
Soufiane:Tot dan
Soufiane:❤️Omgg hij stuurt een hartje 😍😍😍ik kleed me snel om in👇🏻
Het is een comfortabele outfit en ook nog eens chique .Ik laat me haren kruk en ik doe geen make up.Ik doe wel een rode lipstick.
..
Wanneer soufiane is gekomen loop ik naar beneden .Maaaam ik gaa .'Wacht op mij'schreeuwt nasser .Uhmm me vriendin is er al .'Tazzz 'zeurt nasser .'Welke vriendin 'vraagt me moeder .Ik kon ff niks bedenken dus ik zei sofia .😂😂😂lijkt op soufiane.'ohh leukk mag ik kenis maken'zegt me moeder .Altijdd me moeder is gwn zo.Mama andere keer oke ik geef haar een kus en ik doe de deur dicht .Beslemaa ...
'Dat duurde lang 'zegt soufiane .pff jaa sorry me moeder wou persee weten wie me kwam ophalen .'hmm wat zei je '.Sofia.'Tazzz heb je me ook nog meisje gemaakt'zegt hij , en we lachen dood .'We zijn er stap uit princess'.Dankjewel kikker .'Je moet wel kussen voor dat ik prins wordt 'zegt hij .Ik steek me middelvinger en ik loop naar souhaila.'Hey kunnen we nu alles uitpraten we hebben nog tijd'vraagt souhaila.Tuurlijkk bitch kom zitten .'zo zie ik je weer'zegt ze .Ahahha oke dus fatima heeft me bedreigt...
..
'OMG wat een kreng'schreeuet souhaila.Jaa he , we hadden gewoon een slang om ons heen.'Maar eerlijk je vind soufiane wel leuk' vraagt souhaila.Ik wordt meteen rood en ik kijk verlegen naar de grond .Ja antwoord ik.'Omggg myy siss is verliefdd 'schreeuet ze .SHTT SHUT UP!.Niemand mag het weten .'En wanneer ga je hem vertellen' .Ik weet niet of hij me leuk vind ,maar hij deed wel zo close enz , ik weet het echt niet .'Hij vind je fk leuk ik zag op school ,op de bruiloft .Gwn hoe jullie naar elkaar kijken is gwn puur liefde '.Souhaila ik krijg het echt heet kom we gaan naar les .
..Bij deze les moet Fatima naast mij .'denk je echt hij vind je leuk'zegt ze .ik geef haar geen aandacht .'Heb je die foto vergeten ,Met die meisje op haar schoot '.Ik ben nog steeds stil.'misschien waren ze zelfs verder gegaan in hun kamer ' zegt ze .HOU GWN JE BEK DICHT HOER schreeuw ik.'Oke hayat ga maar eruit 'zegt mvr hakblok.NEE ik heb helemaal niks gedaan waarom moet deze hoer niet weg van deze school!'Jij gaat nu eruit brutale'zegt mvr hakblok.OKE JE KAN TOCH GEEN LES GEVEN DAN KAN IK BETER ME TIJD NUTTIGEN .Ik liep de klas boos uit en ik klapte de deur .Ik liet mijn tranen gaan en ik rende naar de einde van het gang ,zat ik in een hoekje.
Perspectief soufiane:
Mevrouw ze heeft niks gedaan zeg ik .Die hoer heeft zeker wat geflikt.'Ga maar ook eruit'zegt mvr hakblok.Oke met plezier .Ik loop naar hayat toe en buk bij haar .Hey niet huilen , ik ben er .Ik omhels haar maar ze drukt me weg.'Ga aub weg'zegt ze met haar trillende stem.Ik ga nergens heen.'GA WEG 'schreeuwt ze en gooit vuisten op me borst wat me niet eens een beetje pijn doet .Shttt kalmm.Hayat rustig .'Ga naar die hoer in die lounge laat mij met rust 'schreeuwt ze weer .Niet schreeuwen ik haat dat .Waarom zou ik naar die hoer gaan .Ik heb haar meteen weg geduwd .'meen je die'zegt ze.Tuurlijk en ik veeg haar tranen.Ze lachg weer .Hayat ik wou dit op een meer gepaster manier zeggen maar , Je doet echt iets met me .Als ik in jou ogen kijken kan ik me ogen niet ervan af halen.Als ik in jou buurt ben klopt me hart 100X sneller .Je bent zo perfect .Zo prachtig .Je bent zo lief ,aardig ,behulpzaam.
IK HOU GWN VAN JOU !Ik kan er niks aan doen .Me gevoelens kan ik niet zomaar weg duwen.
Ze krijgt een grote glimlsch op haar gezicht .Opeens drukt ze haar lippen op die van mij.
Hayat ik hou vanje .'ik ook van jou 'zegt ze .Ik kus haar meteen opnieuw op haar lippen .zo lekker , zo zacht.Hayat vanaf nu ben je gwn van mij .'En jij bent van mij zegt ze terwijl ze met me haren speelt....
Perspectief hayat:We mochten terug naar de les en iedereen was druk bezig.Soufiane moest naar mij zitten en fatima achter ons samen met souhaila .Soufiane en ik zitten heel de tijd aan elkaar .'Een kusje' vraagt hij .Op me wang ja maar nu niet op me lippe.'heeel snell.Nee iedereen kan dan zien.'Boeit me niet je bent van mij 'zegt ji en kust me snel 3sec .'oehhhhh hebben jullie gefixtt'schreeuwt souhaila .Hahaahah .'Mijn princess'zegt soufiane en drukt me tegen hem aan .ik kus hem snel en hij laat me los.
'kan je die blaadje geven hij is onder je tafel beland'zegt fatima.Ik heb echt geen zin in ruzie niks kan me dag verpesten .Ik buk naar het blaadje en pak hem op .Iets trok mijn aandacht er staat Hayat op.
HAYAT JIJ GAAT DOOD
JE LEEST
Hayat&Soufiane
RomansaHayat(19) een mooi marokkaans meisje die op haar laatste jaar havo zit . Hayat heeft een tweelingbroer , 1 zus , 1 broer Soufiane (20) grootste drugsbaas hij heeft 2 broers 1 zus en een 1zusje .