-Lulu szemszöge-
A koncert előtti nap. Izgulás, és idegesség. Ennyit kell tudni az egész napról. Mint ezelőtt folytattuk útunkat a városba, amivel azt a 12 órát amit eltöltünk, mintha futóverseny lenne, úgy szalad ez az idő. Reggeli után első helyünk, egy jó fotókészítő hely. Mivel többször is laktam erre felé, rengeteg ilyen helyet ismerek. Szeretem újra elkészíteni ezeket a képeket jópár év elteltével. Jártuk az utcákat, rengeteg helyet bejártunk. Közben egy étterembe is betértünk. Nagyon szeretem ezeket a koncert előtti izgalmakat. Főleg az estéket, mikor megnézem legálább 4x, hogy minden ajándék, fan cuccom, jegyem, pénzem el van-e rakva. Aztán beállítani az ébresztőt, majd boldogan és izgatottan elaludni. Másnap teli erővel kelni, és az időt nézni. Bár nem töltünk itt sok időt, mégis rengeteg emlékkel, illetve képpel térünk vissza. Visszaslattyogtunk a szállásra, ahol összepakoltunk minden cuccunkat, hogy ezzel már reggel ne legyen bajunk, mert valószínű, hogy azt se fogjuk tudni hol vagyunk, a sok élmény és beszélgetés után.
-LULUUUUUUUUU~
-MOOOOOOOOOOOOOOOOND~.-Ordítok vissza Hwa-nak miközben itt ül mellettem.
-FIGYELJ MÁÁÁÁÁÁR.-Mutatja telefonját.- Már ott vannak a helyszínen a Fiúk.-csillog fel a szeme
-HOLNAP DÉLUTÁN TALÁLKOZUNK VELÜK, DE TE AZZAL VAGY ELFOGLALVA, HOGY OTT VANNAK?-Üvöltöm neki a végét elröhögve.
-HÁT DE NA. ~ NA KÖSZI MOST ESZEMBEJUTATTAD, ÉS MINDJÁRT KIUGRIK A SZÍVEM A HELYÉRŐL ANNYIRA IZGULOK.
-EZ VAN, NYUGI ÉN IS-Kacagjuk el magunkat. És így töltöttünk el még vagy két órát. Igen, értelmesek vagyunk. Már csak azt vettük észre, hogy este van, és eléggé alvás idő lett volna, hogy kipihenten végigüvölthessük a koncertet.
// Ez most egy rövidebb rész lett, mivel ez után fogok belecsapni a lecsóba, és nem akartam összekötni. Sietek az új résszel, és megpróbálok sűrűbben írni. csak egy rendes rész körülbelül 2 óra alatt írok meg. Ha minden jól megy még a héten hozom a folytatást. Addig is szép napot/estét nektek <3 °~° //
BẠN ĐANG ĐỌC
Mark Tuan a testvérem?! (GOT7) |Átírás Alatt|
FanfictionLulu Tuan egy 18 éves fan lány, aki rengeteg álommal rendelkezik, és jelenleg valósítja meg egyiket. Elmegy élete első Got7 koncertjére ami nagyon tetszett neki. De ami a fanmeetingen történt azt még ő sem tudta ép ésszel felfogni. 180228-190111❤