Új Album?~

487 37 3
                                    

-Lulu szemszöge-


Nem tudom, hogy miért ilyen érdekes a füzetem, de már vagy 20 perce nézegetik. Nem mintha bánnám, nagyon jól esik, hogy ennyire tetszik nekik, és tényleg hatalmas erőt tud adni. Amég ők új programot talátak, észrevehetetlenül visszamentem a szobába. Ceruzáimat rendbe tettem és levágódtam az ágyra. Telefonomon tevénykedtem tovább. Éppen az Instagramot pörgetve annyit hallok, hogy majdnem kitörik az ajtó kerettel együtt.
-ÚRISTEN LULUUUUU!!!-Lihegve futott be a Maknae.
-Először is nyugodj meg, és lélegezz rendesen.-mondtam nevetve.
-Jaebum Hyungnak ötlete lett a rajzaidtól!
-Wow! Ez eszméletlen!-lepődtem meg. Gyeomie kiment, rá néhány percre a Leader jelent meg.
-Lulu! Egy nagyon király ötletem támadt a rajzokból! Azt szeretném kérni, hogy holnap gyere át az én szobámba, és segíts a rajzok magyarázásába! Megtennéd nekem, illetve a többieknek?
-Persze! Egy ilyen dolgot nagy pofátlanság lenne visszautasítani! Legalább is számomra. De nagyon örülök annak, hogy tudok segíteni!
-Mi köszönjük Lulu!-fejezte be beszédjét. Késő délutáni időkben semmi érdekes nem történt. Sürgés-forgás, ami otthon nem volt jellemző, rajtam kívűl többen tartózkodtak egy szobába, nyilván egyedül otthon ez máshogy nem lehetett volna. Nagyon nem foglalkoztam ezekkel, volt arra időm, hogy elgondolkozzak azon, hogy mennyi ideig, és miért titkolta Anyám a testvérem. Szégyelni nem szégyelhette, mert kiemelkedő rapper, mondjuk szerintem ezt észre sem vette, mert mikor egy héten egy légtérbe voltam vele 2 órán keresztül, és őket hallgattam, abból is az lett, hogy menjek a szobámba és ott hallgassam ezeket a szennyeket. Nem esett jól, tény és való, de már nem kell ezen aggódnom. Bár dicséretet soha nem kaptam tőle, el se vártam. Gyatra kapcsolatunk volt. Minden meg volt tiltva, pedig haza nem tette a lábát. Nagy gondolkozásomból egy könnycsepp ébresztett fel. Le is töröltem. Nem éri meg egy olyan személyért sírni, aki nem tesz annyit, hogy egyáltalán azt megérdemelje. Igenis jól vagyok, jobb lesz nekem itt, és teljesen pozitívan állok ahoz, hogy elköltöztem. Előbb-utóbb megtörtént volna. Szerencsém volt. Rengeteget köszönhetek Marknak. Már csak az a kérdés, hogy ezt, hogyan háláljam meg....

//Sziasztok! Igyekszem gyakrabban hozni a részeket! Köszönök mindent!❤//

Lenne hozzátok egy kérdésem: Legyen külön címe a részeknek(pl. Vajon sikerül?) vagy maradjon az xy.rész?

Mark Tuan a testvérem?! (GOT7) |Átírás Alatt|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora