-Lulu szemszöge-
Megbeszéltem Apuval az időpontot, ami a másnap volt. A felkelés elég zajosan telt, mert a fiúk mentek próbálni, én pedig a találkozásra. Biztos furán fogom érezni magam, hogy 18 év után végre láthatom Apumat. És biztos, hogy gondolkozni fogok még azon, hogy miért kellett tagadni. Érthetetlen. Logikátlan. Mivel egyedül voltam a Dormba, teljesen nyugodtan énekelgettem, és járkáltam fel-alá. Hol a szobába, vagy a konyhába, netalán a fürdőbe. Régebben foglalkoztam szövegírással, de soha nem terveztem azt, hogy komolyabban foglalkozzak vele. Egy saját zenét énekelve és rappelve tettem dolgom. Mikor mentem vissza a telefonomért, egy enyhe szívinfarktus kapott el. JB kilépett szobája ajtajától. Teljesen lesokkoltam, és csak néztem. Ő ugyan így.
-Neked nem próbán kéne lenned?-kérdeztem nagynehezen.
-Én a szövegen dolgozok. Nagyon tehetséges vagy! A szöveg eszméletlen, és nagyon szépen énekelsz! A Rapped pedig mint a báttyádé. Teljesen.-A megszólalás most sem sikerült elsőre.
-Öhmm... Nagyon köszönöm!
-Miután visszajöttél a találkozásból, és valahol megakadok a szövegbe segítenél?
-Persze!-Egyeztem bele egyből, majd elindultam telefonomért. A megbeszélt időpont nagyjából innen 15 percre van, szóval nincs messze, csak a tipikus egészséges séta. Az út mint mindig zenehallgatással ment el. Megálltam a kis kávézó előtt, és vártam.
-Szia Lányom!-Köszöntött egy hatalmas öleléssel.
-Szia!-Ezután beültünk és kikértük az italokat. Sokat mesélt arról, hogy mennyit harcolt azért, hogy velük lehessek, vagy szimplán azért, hogy ne hazudjon nekem Anya. Mesélt Markról, magáról. Rengetegszer elmondta, hogy ő mennyire sajnálja, hogy ez történt. Én persze mondtam, hogy nincs baj, élek, jól jött ki az egész történet, de mindig magár hibáztatta. Teljesen feleslegesen. Nem az ő hibája. Ő csak jót akart nekem. Nagyjából 2 órán keresztül beszélgettünk. Ráírtam a Leaderre, hogy mikor érnek vissza a többiek. A válasz az volt, hogy késő délutánig el lesznek. Lassan elkeztem elindulni hazafelé. Beugrottam egy Snack árushoz, vettem néhány féle Pockyt, és Chipset. Biztos vagyok, hogy JB-nek erre most szüksége lesz.
BẠN ĐANG ĐỌC
Mark Tuan a testvérem?! (GOT7) |Átírás Alatt|
FanfictionLulu Tuan egy 18 éves fan lány, aki rengeteg álommal rendelkezik, és jelenleg valósítja meg egyiket. Elmegy élete első Got7 koncertjére ami nagyon tetszett neki. De ami a fanmeetingen történt azt még ő sem tudta ép ésszel felfogni. 180228-190111❤