Apa?~

459 31 1
                                    

-Lulu szemszöge-

Visszahallva elég fura, hogy ilyet lehet kinézni a rajzokból. Ahogy én is lestem, beugrottak a képek nekem is. A csapatbeszélés után mindenki ment a dolgára. A leader pedig írta a szöveget, hogy minnél hamarabb kijöhessen az új album. Azon gondolkoztam, hogy ráírok barátnőmre, ami meg is történt. Beszélgetésünk nem tartott sokáig, mert sok dolga volt. Ez után a közösségi oldalakat bújtam. Néztem, és röhögtem a sok emberen. Elvileg valaki annyira figyelt, hogy látta mikor idejöttem. Örülök neki, csak pont nem érdekel. Amég a Managernek nincs hozzáfűznivalója, addig semmi probléma. Sok helyen amúgy sincs kint. Három Instagram posztot láttam, és kettő Twitter posztot erről. Pont annyi, hogy nem elég bizonyíték, hogy elhidd. Nem is baj. Az idő nem állt meg, ahogy az élet sem. Többen megfordultak a szobába, megálltak beszélgetni. Más itt élni. Van élet a lakásba, nem úgy mint ami otthon volt. Mondjuk legtöbbször egyedül voltam, ha anyám otthon volt, akkor sem kerestük egymás társaságát. Este fele járhatott az idő, mikor Mark, és én voltunk a szobába.

-Lulu, fel szeretném hívni apát, megmondani neki, hogy nálunk vagy, mert mondta, ha bármilyen úton, módon sikerül találkoznom veled, ő is szeretne.

-Oké!-mondtam csillogó szemekkel. Markie előkapta a telefonját és egy videóhívást indított. Pár csörgés után fel is vette.

-Hello Fiam! Történt valami?

-Szia Apa!-mondta.- Igen!

-Jó vagy rossz, mert akkor felkészülök rá.

-Eszméletlen jó!

-Na, mondjad!

-Megtaláltam a hugom!-ekkor felém mutatta a telefont, hogy én is látszódjak.

-Úristen!-sírta el magát.- Lulukám, azt hittem már soha nem láthatlak! Hogy, hogy ott vagy? Hogy találkoztatok?-jöttek sorba a kérdések.

-Egy Fanmeetingen találkoztunk, mert a kedvenc bandámba van Markie. Azért vagyok itt mert felajánlotta, hogy ideköltözhetek hozzájuk. Én nem gondolkoztam, egyből igent mondtam, mert Anyámmal nagyon rossz kapcsolatunk van. Az meg rátett egy lapáttal, hogy mindent titkolt előlem.

-Gondoltam. Elég hárpia a nő. Mark után mégegy fiút szeretett volna, de te lettél, ezért nem nagyon szeretett.

-Hát azt észrevettem. Itt sokkal jobb. Olyan emberek lettek a barátaim, akik eddig példaképeim voltak. Belegondolni is elképesztő.

-Ez egyértelmű lányom! Majd beszélünk egy napot, és elmegyünk egyet kávézni, vagy bármi.

-Rendben! Szia!-integettünk Markkal.

-Sziasztok!-Nagyon jól zárult a napom.

Mark Tuan a testvérem?! (GOT7) |Átírás Alatt|Место, где живут истории. Откройте их для себя