Most érkeztem~

518 43 5
                                    

-Lulu szemszöge-

Beszálltam a kocsiba és egy nagyot köszöntem.
-Sziasztok!
-SZIA LULUU!-Lettek hirtelen boldogok, hogy "odatermettem". Elmosolyodtam és el is indultunk. Az út szimpla beszélgetésből telt, főként rólam, de én is tettem fel hozzájuk néhány kérdést. Fellépve a Dormba hatalmas rend fogadott, pedig egy ilyen házra ez nem jellemző.
-Gyere körbevezetlek.-mosolygott rám Mark, majd követtem. Egy szobába leszek Jinyounggal és Markkal. Magamra hagytak a többiek, én pedig elkeztem kipakolni. Mivel ezzel hamar végeztem elővettem egy füzetemet amibe több éve rajzolgatok. Általába kedvem szerint rajzolok, amit most is tettem. Húztam egymás után a vonalakat. Egy hosszú út lett, rengteg furcsa, "új" dologgal. Most csak ez jár a fejembe. Hosszú út előtt állok, tele izgalommal, új dologgal. Igazítottam a vonalakat. Egy halk kopogást hallottam. Yugyeom jött be az ajtón, érdeklődve űlt mellém. Tátva maradt a szája, mintha valami olyan dolgot látna, amit soha eddig.
-Azért ennyire nem rajzolok jól.-nevettem el magam.
-Nananana! Dehogynem! Megnézhetem a füzeted?-kérdezte félénken, én pedig felé nyújtottam füzetem. Lapozgatta, némelyiknél meg-meg állva.
-Úristen, Lulu! Te... Te gyönyörűen rajzolsz!
-Köszönöm!-mosolyogtam.
-Amit tőled kaptam Fanmeet-en azt is eltettem magamnak, és kitettem az asztalom elé, ahol szöveget írok. Eszméletlen erőt tud adni.
-Komolyan? Nincsen arra megfelelő szó, hogy mennyire, de mennyire köszönöm!-könnyeztem be.
-Jaaaaj.-mondta majd magához ölelt.-Ezt a füzetet kivihetem a többiekhez? Persze csak úgy, hogy te is ott vagy.
-Persze!-szóltam. Szinte egyszerre felkeltünk, és a nappali felé vettük az irányt.
-Embereeeek! Ezt a füzetet nézzétek végig! Simán lehetne ebből dalt írni, illetve milyen gyönyörűen ki van dolgozva! Lulu ezt mióta rajzolod?-jött felém a kérdés.
-Nagyjából 3 éve.-válaszoltam és néztegették a lapokat.
-Lulu! Én csak gratulálni tudok!-küldte felém a pozitív energiáját a Leader.

Mark Tuan a testvérem?! (GOT7) |Átírás Alatt|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang