-Lulu Tuan szemszöge-
Végre összegyűlt annyi pénzem, hogy ki tudok jutni a Got7 Daegu-i koncertjére. Kiváncsi leszek milyen lesz az első sorba kalimpálni a lightstickemmel. Tudni kell rólam, hogy a biasom Bambam és Mark. Mekkora véletlen egybeesés, hogy őt is Tuan-nak hívják. Néha elgondolkozom, hogy mi lenne ha a testvérem lenne. Azt hiszem helyben ájulnék el. Bár lehetetlen az, hogy egy ilyen tökéletes ember lenne a báttyám. Anyum mindig azt mondta, hogy apum autóbalesetben elhunyt, testvérem meg nem is volt. Még úgy igazán nem gondolkoztam azon, hogy tényleg így történt-e. De ezeket a gondolatokat inkább félre raktam és az egy hét múlvai koncertre összpontosítottam. Úgy gondoltam, hamár rajzos suliba jártam készítek nekik valami király rajzot. Leültem az asztalom elé, fülhallgatót fülembe rakva, maxra húzva a kis hangerő csíkot, rajzoltam először Markie-t, Aztán Bameit, illetve a többieket is. Körübelül két óra után el is készültem a rajzokkal, nekem nagyon tetszettek és remélem, hogy majd a tagok is így gondolnak. Elpakoltam az összes rajzos eszközöm, majd telefonomat kezdtem el bámulni. Tipikusan végigpörgetten az Instát, Twittert, Youtubeot,és a kakaotalkomat. Mindenek a végére értem, ezért a fürdő felé vettem az irányt, egy kiadós zuhanyzás után pottyantam a puha ágyikómba. Azonnal el is nyomott volna az álom ha nem írt volna rám valaki. Kijelzőre pillantva egy ismeretlen ember nevét láttam ami annyira nem hatott meg szóval lenémítottam telefonom lehelyeztem az éjjeliszekrényemre, majd semmire se figyelve próbáltam elaludni. Fél órás szenvedés után sikerült is. Reggel arra keltem, hogy a nap megvilágítja az ígyis sötét fejem. Rápillantottam az időre, majd azon kaptam magam, hogy rohadtul nem fogok beérni a táncterembe, de attól függetlenül minden tőlemtelhetőt megtettem. 5 perces késéssel megjelentem én is. Látom, hogy most ilyen solo partyt tartanak, szóval fogtam magam és leültem egy fiú mellé. Jelenleg egy volt barátnőm táncolt. Emlékeszem még kisebbek voltunk akkor nagyon szerettük egymást, most a fellépésemet is tönkre tette de már megszoktam... Mikor én következtem kikapcsoltam mindent. Csak én voltam meg a tánc. Az egész versenyt fölénnyel megnyertem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mark Tuan a testvérem?! (GOT7) |Átírás Alatt|
FanficLulu Tuan egy 18 éves fan lány, aki rengeteg álommal rendelkezik, és jelenleg valósítja meg egyiket. Elmegy élete első Got7 koncertjére ami nagyon tetszett neki. De ami a fanmeetingen történt azt még ő sem tudta ép ésszel felfogni. 180228-190111❤