I | S2 ; One

1.8K 308 114
                                    

[ INSINCERITY ; TWENTY NINE ]

.
.
.
.

Sesuatu mengesel pipi , menganggu tidur lenanya.

Dia menepisnya, kembali bergelung didalam selimutnya yang hangat.

Namun sebuah lengan kekar yang melingkari pinggangnya tanpa izin, mengusap perutnya lembut.

Dia menolak kasar lengan itu, mengerutkan dahi tidak puas hati apabila diganggu.

" Ngg~ janganlah ! "

" Bangun, sayang. "

Areum mengeleng, memeluk tubuh hangat di sampingnya dengan erat, kembali menyambung tidur.

" Sayang tak nak tengok muka Hoseokie ke? Hmm.. mungkin sebab Hoseokie dah tak hensem macam dulu. "

Areum membuka matanya, mengelengkan kepalanya tidak setuju. Dia menangkup kedua pipi Hoseok,

" Hoseokie hensemlah! Kalah Shawn Mendes! "

Hoseok terkekeh, mencubit pipi Areum, lembut. Yeoja itu tersenyum, suka melihat Hoseok yang tertawa.

" Hoseokie macam matahari. "

Kening Hoseok terangkat, matanya berkedip menatap Areum yang tidak lepas memandang wajahnya.

" Kenapa pula? "

" Sebab Hoseokie selalu cerahkan hari Areum dengan senyuman Hoseokie hehe!"

" Eh pandainya wifey Hoseokie ni buat pickup line! "

Hoseok mengelitik pinggang Areum, buat yeoja itu tertawa kerana sensitif dibahagian pinggang.

Areum menahan lengan Hoseok, sesak nafas kerana terlalu banyak tertawa. Dia melihat Hoseok yang berada diatasnya.

Mata mereka saling bertatapan, dengan senyuman lebar terukir dibibir mereka.

CUP!

Mata Areum membulat, terkejut bila Hoseok menempelkan bibir mereka. Hoseok yang geram melihat Areum yang sudah seperti anak kucing dengan mata bulatnya itu, mengigit kecil bibir tipis Areum.

" Andwae, Hoseokie! "

Hoseok memutuskan tautan bibir mereka, sedikit keliru apabila Areum menolak ciumannya.

Tangan Areum menutup mulutnya, dengan kepala mengeleng.

" Areum belum gosok gigi lagi lah! "

Sudut bibir Hoseok terangkat, matanya dikerling nakal ke arah Areum.

" Kalau macamtu..... Kajja Hoseokie mandikan. "

Digendong tubuh ringan Areum dan mereka memasuki bilik air yang berada didalam bilik tidur itu.

Seperti biasa, Hoseok akan memandikan Areum kerana dia risau jika Areum tergelincir atau cedera ketika mandi berseorangan.

Tapi sebenarnya tu, alasan kedua. Alasan pertama, adalah rahsia~ 🌝

♀♀♀

INSINCERITY [S1&2]  | 정호석Where stories live. Discover now