Netikėta pažintis

53 8 0
                                    

Atsipeikėjo Džaidenas ant jūros kranto. Ir iškart pradėjo kosėti. Kai iškosėjo visą vandenį ir šiek tiek atsikvėpė, išgirdo Visanos ir kažkokio vyriškio pokalbį.
- Kokio velnio šitas avinas šoko iškart po tavęs? Aš vos jį suspėjau ištraukti iš nuožmios bei stiprios srovės. Na aš žinoma stiprus, bet jis nebuvo labai lengvas. Jam atsitiktinai nereikia į beprotnamį?- šaipėsi neblogą bosą turintis jaunuolis.
- Šitas avinas yra trenktas ekstrasensas, tavo žiniai. Kyla įtarimas, jog aš jam patinku.- erzinančiai sukikeno Visana.
- Kaip susipažinot? Aš iš patirties žinau, jog tu moki nekaltiems vaikinams apsukti galvas?- nusikvatojo nepažįstamasis.
- Paprašiau jo mane pastumti, tai tas tipas įsirėmė ragais kaip tikras avinas. Paskui pasiūliau bendradarbiauti, tai jis užsispyrė kaip ožys. Aš supykau ir bėgdama nušokau nuo skardžio, o tas trenktas daktaras ekstrasensas, matyt, man iš paskos. Beprotis kažkoks.- juokėsi mergina.
Džaidenas pakėlė galvą ir dar kartelį nusikosėjęs, tarstelėjo:
- Kas čia beprotis, ožys ir avinas?
Nepažįstamasis nusikvatojęs draugiškai padavė ranką skenduoliui.
- Ačiū. Aš Džaidenas.- atsikėlęs padėkojo ir prisistatė trenktas daktaras.
- Sveikas. Galėjai neskubėti šokti iškart po Visanos,- draugiškai nusišypsojo vaikinas ir pridūrė.- Aš Visanos kolega. Ne esu toks pasiutęs kaip ji, bet taip pat ne esu mirties mokslininkas. Aš chirurgas. Mes kolegos! Esu Haidenas. Malonu susipažinti.
Jie draugiškai paspaudė vienas kitam ranką ir nusišypsojo. Juos ramiai stebėjo jaunoji pasiutėlė.
- Atrodote kaip geriausi draugai. Tikiuosi tokiais ir būsite. Įdėjau lapelį su mano telefono numeriu tau į kišenę. Dėl viso pikto, kaip pats sakei. Tikiuosi nepermirks.- mirktelėjo ji permirkusiam vaikinui.
Džaidenas impulsyviai pasitikrino kiaurai permirkusių kelnių kišenę. Radęs kietą vizitinę kortelę lengviau atsikvėpė.

Labai laukiu komentarų, jei kas nepatinka taisykit. Rašykit viską ką manote. Man reikia jūsų nuomonių, kad test istoriją. :)

Mirties mokslininkė (Trumpam sustabdyta.)Where stories live. Discover now