Draugiškas pokalbis ir ne tik

24 4 10
                                    

Kai dar kartą perskaičiau praeitą dalį, supratau, kad jūs galėjote pagalvoti, kad aš kuoktelėjusi arba šiek tiek keistoka. Bet ne! Tai ką pasakojo Džaidenas ištikrųjų tiesa ir tai paremta TIKRŲ mokslininkų tyrimais!!! Aš nejuokauju! Pagalvokit, o kas neskaitė tos dalies, tai paskaitykit, nes daug įdomių faktų apie mirtį ten yra. Malonaus skaitymo! ;) Beje, Milžiniškas DĖKUI tiems kas skaito, kas votina ir kas komentuoja. Geri jūs žmogeliukai! ;)

Haideno akimis:

  Po to ką išgirdau iš Džaideno lūpų dar ilgai negalėjau atsitokėti, bet kai tas vaikinas pavežėjo mane namo, mes buvom persimėtę keliais žodeliais.

  Kai įsėdau į jo mašiną pasijutau šiek tiek nejaukiai. Džaidenui atsisėdus ir užkūrus variklį aš užsisegiau saugos diržą. Galvojau ar jis man pasakys nors žodelį, bet labai abejojau, taigi po kelių minučių nejaukios tylos, prakalbau pirmas:
- O iš kur tu parovei tą info?
- Aargh. Aš gi ekstrasensas, žmogau.- atsiduso pavargusiu balsu jis.
  Po šio atsakymo supratau, kad geriau patylėti, bet visai netikėtai jis burbtelėjo klausimą, kurio aš iš vis nesitikėjau:
- Tau patinka Visana kaip mergina?
- Na, ji graži ir protinga. Beje, su ja linksma būti. Manau, kad patinka.- suburbėjau nenoriai atsakymą.
- Turiu omeny, ar esi ją įsimylėjęs?- suirzo jis.
- Na, ne. Mes tik draugai nuo vaikystės.
- Kokia banalybė!- suniurnėjo jis ir pridūrė,- Tau nieks nesakė, kad tai dažnai perauga į meilę ir dažniausiai ne į abipusę?
- Klausyk, Džaidenai, ko tu iš manęs nori? Mes su Visana apie tai kartais kalbam ir jei mus ir sieja kokia meilė, tai tik draugiška. Viskas?!- užsiknisau jam viską aiškinti, bet tikiuosi nelįs su savo kvailais klausimais.
  Po šių mano žodžių jis tik nusikvatojo ir daugiau nieko nesakęs išleido mane šalia mano namo, nors neįsivaizdavau iš kur jis žino mano namų adresą. Nesukdamas sau galvos atsisveikinau ir taip ir neišgirdęs atsakymo nupėdinau namo.
  Buvau suirzęs, bet tuo pačiu ir susimąstęs. Tiesiog patraukiau link lovos ir užmigau nespėjęs nusirengti.

______________
Šią dalį parašiau vien tik dėl informacijos viršuje, bet tikiuosi patiko ir atsiprašau, kad trumpa, nes neplanavau rašyti ilgos. Beje, sugalvojau kreipinį į jus, pozityvūs žmogeliukai. ;)))

Mirties mokslininkė (Trumpam sustabdyta.)Where stories live. Discover now