Visanos akimis:
Kitos dienos rytą nusprendžiau paskaityti laikraštį ir sužinoti ką tokio apie mane ten rašo. Nužingsniavau į kioską ir nusipirkau patį perkamiausią laikraštį. Atsivertusi pirmą puslapį įsistebeilijau į savo pačios nuotrauką. Straipsnis vadinosi „Pasiutusios mokslininkės tyrimai ir ne tik“.
Apstulbau ir pradėjau skaityti straipsnį, nes buvo be galo įdomu ką ten rašo.Pasiutusios mokslininkės tyrimai ir ne tik
Mirties mokslininkė kitaip žinoma kaip Visana yra tikrai beprotiškai pasiutusi. Ji rizikuodama savo gyvybe tyrinėja mirtį ir bando atskleisti naujas nežinomas žmonijai detales apie ją. Ji drąsi ir graži. ;)
Kai perskaičiau paskutinį sakinį, pasijutau sumišus ir man reikėjo pertraukėlės atsigauti, nes skaityti toliau nedrįsau. Po velnių, koks asilas rašė šį straipsnį?!!! Ir dar ta šypsenėlė pamerkusi akį! Kas per velniava?! Visiška nesąmonė! Suprantu, kai žmogus rašo faktus, ką nors įdomaus įterpia ar dar ką, bet kai pasakoji, pasakoji ir staiga pasakai savo suknistą nuomonę. Visiška beprotystė! Kam rūpi aš graži ar ne, negi mokslininkai skirstomi pagal grožį! Šūdas šūdiniausias!!! Be žodžių.
Man prireikė gerų kelių minučių, kad sugebėčiau atsitokėti ir skaityti toliau.Deja, užfiksuota, kad pastaruosius kelis kartus mūsų mylimoji mokslininkė bandė iš tikrųjų nusižudyti.
Tas žodis „mūsų“ čia tik simboliškai padėtas kaip aš supratau, nes akivaizdžiai pagal šitą tekstą tas žmogus, kuris jį rašė mane įsimylėjęs. Galėjo bent jau nerodyti jausmų taip akivaizdžiai. Nesvarbu, skaitau toliau. Jie pasirodo apie mane nemažai žino, įdomu įdomu...
Mokslininkė pastaruosius kelis mėnesius nedarė jokių tyrimų ir yra spėjama, kad ji labai silpna morališkai. Ir jei tu dabar skaitai tai, Visana, žinok, jog mes visada tave palaikysime ir lauksime naujų atradimų, labai prašome nenusimink savo darbu, mes tave mylime.
Žurnalistas L. KilmasNa, pavardė pas šitą vaikinuką tikrai keistoka, bet straipsnis neblogas, nekreipiant dėmesio į tai, kad jis manė įsimylėjęs, o taip visai neblogas, man patiko. :) Nuskubėjau namo parodyti Džaidenui ir pažiūrėti į jo reakciją.
Šiek tiek kitoniškas skyrius gavosi, bet tikiuosi patiko ir sveikinu pas mus mažas jubiliejus - 20 skyrių. Dėl to nusprendžiau parašyti šiek tiek kitokį skyrių. Visiems sėkmės, pozityvūs žmogeliukai! :)))
__________________
@TerribleTornado
__________________
YOU ARE READING
Mirties mokslininkė (Trumpam sustabdyta.)
RandomTai ne šiaip istorija apie merginą norinčią nusižudyti. Ne! Tai istorija paremta FAKTAIS! Faktais apie mirtį! Ši istorija gali pakeisti jūsų požiūrį į gyvenimą ir mirtį. Pati rašydama šią istoriją pakeičiau požiūrį į daugybę dalykų. Skaitykit, nenuv...