Malá naděje

310 18 3
                                    

Jen tak lehce se nevzdám.

Už několikrát jsem prošel celý destruktor. Teda, to co z něj zbylo. Ale zbylo toho dost.
Nasel jsem jednu malou místnost. Je úplně ve spodu lodi (když je převrácená, tak navrchu) a používá se jako sklad pro pokažené droidy a další technické věci. Za celou dobu sem nikdo nepřišel, protože výtah nefunguje a tak je dost složité se sem dostat. Ale ne pro mě.
A tak jsem si tohle místo vyhradil pro sebe. Den za dnem trávím meditací. Uklidňuje mě to. A zachovat klid právě potřebuju.

Navíc jsem tu našel spoustu super věcí. Jsou sice trošku poškozené, ale díky tolika hodinám strávených opravou Fantoma (díky Hero) se docela v opravě význam.

Situace tam dole je taková: Je to už měsíc, co jsme tady. Několik skupin trooperů se rozhodlo odejít a hledat civilizaci. A přidávají se další.
A začalo to tu vypadat, jako by se tu zastavil čas. Všechno je tu zničené a na zemi leží mrtví stormtroopeři, které nikdo neodtáhl. Ze začátku to bylo strašné, všude jsem viděl jen smrt a měl jsem špatné sny. Ale zvykl jsem si na to. Musel jsem.
A Thrawn ... ten je pořád zavřený na můstku. Moc ven nevychází. Ale párkrát jsem ho viděl. Stále vymýšlí, jak se odsud dostane.

Takže. Zatím co on vymýšlí, já aspoň pracuju. Zkoumal jsem všechny malé lodě a stíhačky Tie. A našel jsem dvě menší lodě, co by se daly opravit. Na jedné teď pracuju. Do své skrýše jsem nanosil palivo, takže to bych měl. Teď stačí opravit tu loď a odletět.

Při odletu by se však mohlo něco stát a tak jsem si našel i trysky. Měl jsem štěstí, že jsem je objevil, bylo to náhodou. V záznamech totiž napsané nebyly. Imperiálové se svým přísným přístupem můžou přehlédnout chyby.

Zrovna jsem u "své" lodi a opravuju. Chybí mi Heřino rozkazování. Opravil jsi tohle? Zkontroloval jsi tamto? A víš určitě, že už to funguje? Jo? Tak proč to nefunguje?!
Tolik mi všichni chybí.

Uslyšel jsem hlasy a přikrčil se, aby mě neviděli. Je to další skupina trooperů, kteří odcházejí.

Poslouchal jsem, o čem si povídají, ale jejich hlasy byly tiché. Vyhlédl jsem ze své skrýše.

Stáli tam jen čtyři troopeři, ale bez helem. Podle tváří jsem poznal, že jsou docela mladí. Mohlo jim být tak nejvíc dvacet let.

"Hej ty!"

Všimli si mě. Uvědomil jsem si, že i vojáci Impéria jsou jen obyčejní lidé. Možná zlí, ale jsou to lidé.

"Ty odsud neodejdeš?"

Myslí si, že patřím k nim. To proto, že mám na sobě ukradené chrániče, co troopeři nosí. To proto, kdyby se mi náhodou něco stalo při opravách lodi.

"Ne, já tady zůstávám."

Jdu pomalu k nim. Je to dlouho, co jsem si s někým povídal.

"Ale uvědomuješ si, že pro nás nikdo nepřiletí."

"Jo. To už mi došlo."

"Tak proč s námi nejdeš?"

"Já ..." Nevím co mám říct. "Ještě jsem úplně nedokončil svou misi."

"Misi? Loď je zničená, Impérium už o nás nestojí. Naše mise je u konce. Vojáku." Posměvačně se usmál. "Jak se jmenuješ?"

Jméno. Ptají se mě na jméno. Prostě jsem řekl, co mě první napadlo.

"Jsem Kyle Connor."

"Já jsem Josh."

"Já Percy."

"Já jsem Michael, ale říkej mi Micho."

"Já jsem Drake. Tak proč tu chceš zůstat, Kyle?"

"Spravuju loď."

Všichni se zatvářili ohromeně.

"Ty se v tom vyznáš?"

"Jo - docela."

"A myslíš, že to dokážeš?"

"Myslím, že jo."

A tak nikdo z nich neodešel. A já jsem si našel nové přátele. Jenže ne na dlouho.

Doufám, že vás moje psaní baví a těšíte se na další díly. Invisible7567
XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD

Star wars: My dark worldKde žijí příběhy. Začni objevovat