Igen, én már novemberben a karácsonyra készülök xddd
Kicsit kaki lett, de azért jó olvasást a Dachi x readeremhez^^Btw, igen, tudom, hogy sokan kértetek sztorikat, és millió bocsi mindenkinek, de egyszerűen még nem volt időm megírni őket:'D
Az utóbbi időben örültem, ha enni volt időm, de ígérem össze kapom magam!^^~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Karácsony estéjén váratlanul ért a hívás szerelmedtől, de azért nekiálltál készülődni. Daichi rád csörgött, hogy 10 perc múlva ott van a kaputokban, úgy hogy készülj el addigra. Te csak felkaptad a kabátodat, és a csizmádat, majd miután leellenőrizted, hogy egész emberi fejed van, kiléptél az ajtón.
Daichi valóban ott állt a kaputokban, s vigyorogva várt.
- Mi ez a nagy titokzatosság? - sétáltál ki elé elvont szemöldökkel, de közben neked sem lehetett levakarni a mosolyt az arcodról.
- Majd meglátod - vigyorgott rád, miközben magához húzva hosszú csókba vont.
Az üdvözlés után egymásba karolva indultatok meg a hideg estében, s neked egyre jobban kezdte fúrni az oldaladat a kíváncsiság.
- Na jó, most már áruld el hova megyünk - adtad meg magad végül.
- Emlékszel, amikor valamelyik nap mondtad, hogy milyen jó lenne kimenni a karácsonyi vásárba? - tette fel a kérdést, neked pedig még a lélegzeted is elállt. Kiskorod óta imádtad a karácsonyi vásárokat, a színes forgatagot, a levegőt betöltő fahéj és csokoládé illatot, az isteni forrócsokikat és teákat... Egyszóval mindent szerettél, ami ezzel volt kapcsolatos.
- Ezt most nem mondod komolyan... - vigyorogtál tátott szájjal mint egy őrült.
- Pedig nagyon úgy tűnik - nézett rád Daichi, mire az örömtől egyből nyomtál egy gyors puszit a szájára.
Hamar odaértetek a belvárosba, ahol az egész utca piros, zöld és fehér színekben pompázott. Elhaladtatok számtalan kürtös kalács, egyéb sütemények és édesség árusok mellett, amik illatukkal teljesen bevonzották az embert. Aztán ott volt a számtalan forró csoki, tea és egyéb forró ital árusok, amiknél hiába volt nagy sor, azért ti is beálltatok. Miután mindkettőtök kezébe került egy-egy forró csoki, tovább álltatok, s szinte minden ajándék árushoz odarángattad barátodat, hogy nézzétek meg a kis mütyüröket.
Mire végig értetek a nagy tömegen, mindketten kellőképp kifáradtatok, és átfagytatok, ugyan is hiába volt nagy a tömeg, a hőmérséklet így is jóval a nulla alatt volt.
- Ez... ez csodálatos volt - sóhajtottad, mikor már csak ketten sétáltatok a lámpák gyér fényében.
- Örülök, hogy tetszett - nézett rád Daichi, és a szemein láttad, hogy ő is nagyon élvezte. Eközben érezted, hogy valami nedves hullik a fejedre, így felpillantottál, hogy mi lehet az.
- Hó? - kérdezted kinyújtva a tenyeredet, amin landoltak az aprócska fehér pöttyök. A sötét égboltot percek alatt behálózták a lassan lehulló hópelyhek, amik csak szebbé tették az estét. Majd hirtelen megszólalt az éjfélt jelző harang, ami a közeli templomból szólt.
- Hát... - fordult feléd Daichi, miközben kezeivel körbe fogta a derekad. - Boldog karácsonyt [T/N]-chan. - suttogta az ajkaidra a szavakat, s szinte már nem is érezted a rátok hulló hideg pelyheket.
- Neked is boldog karácsonyt - felelted mosolyogva, majd a mesébe illő jelenet zárása képp teljesen megszüntetted az ajkaitok közti távolságot.
YOU ARE READING
𝗛𝗮𝗶𝗸𝘆𝘂𝘂!! 𝗙𝗶𝗰𝗶𝘁𝗼𝗻𝘀
RandomHEY HEY HEY! Eme csodálatos könyvben megtalálsz mindent, ami Haikyuu, úgy hogy kukkants be nyugodtan;) #2 in volleyball 2018. 12. 06. #1 in hq 2019. 05. 12.