Tessék Rehiia , itt van egy OiSuga bcs why not
Legyen mindenkinek szép napja UwU
És jó olvasást^^~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oikawa éppen egy kis vacsorához való után ment a boltba, hogy bevásároljon. Fogta a kezébe a kis jegyzetét, és a kocsival szlalomozva a sorok között gyűjtötte be a szükséges hozzávalókat, viszont egynél elakadt. Egyszerűen sehol sem találta a kedvenc saláta öntetét, hiába járta végig ezerszer a sort, ahol lenni szokott.
- Elnézést - lépett oda az egyik árufeltöltőhöz, aki segítőkészen mosolyogva emelte rá barna szemeit. - Suga - olvasta le a pólóján lévő névjegykártyáról a nevét. - Hol találom ezt? - mutatta fel a kis fecnijét, rámutatva a kívánt dologra. Suga hunyorogva leolvsta róla, majd jobbra mutatott.
- Ott, a kettővel arrébb lévő sorban, a ketchupok mellett - mondta.
- Köszi - mosolygott rá Oikawa bájosan, majd elindult az említett irányba. Aha. Csakhogy azt a sort is hiába járta végig kismilliószor, sehol sem találta. Mikor feladta a keresést visszament Sugához, és bocsánatkérően mosolyogva állt elé.
- Nem találom - mondta ártatlanul.
- Pedig ott van - emelte rá a szemdit Suga, és Oikawa ekkor fedezte csak fel, milyen szépek azok.
- De én nem találom. Segítesz? - erősködött.
- Persze - sóhajtotta Suga megadóan. Elment az említett sorba, és lám, elsőre megtalálta és Oikawa kezébe nyomta. Lehet Oikawa azért nem találta, mert valaki elterelte a figyelmét...
- Köszi - vigyorgott majd tovább indult. Begyüjtött még pár dolgot, mikor újabb akadályba botlott. Elfogyott a konzerv bab.
- Van egy kis baj - lépett az éppen dolgára siető Suga elé, mire az meglepve megtorpant.
- Mi? - kérdezte még kedvesen.
- Elfogyott a bab. Megtudnád nézni, hogy van-e raktáron? - kérte a barna hajú.
- Persze - indult tovább a másik kikerülve őt. Eltelt pár perc, s már vissza is ért a babbal a kezében.
- Tessék. - nyomta Oikawa kezébe, akinek belebizseregtek az ujjai a másik kezének érintésébe. - Még valamit? - ajánlotta fel Suga meggondolatlanul, mire Oikawának eszelős mosoly ült ki az arcára.
- Tudod hol találok Fantát? - kérdezte ártatlanul.
- Gyere - indult meg Suga, Oikawa pedig kaján mosollyal követte. Az italoknál leemelt az előbbi egy darabot, és már nyomta volna Oikawa kezébe, viszont az megrázta a fejét.
- Nem, én olyat szeretnék - mutatott fel a legfelső polcra, ahol egy másik ízű volt. Suga bár kissé vonakodva, de felnyújtózott érte, Oikawa pedig megcsodálhatta a formás hátsó felét. Oh boi.
- Most már boldogulsz? - nyomta a kezébe levett innivalót és válaszra sem várva indult.
- Egy utolsó kérés - állta el az útját Oikawa, mire Suga megforgatta a szemét. - Vacsorázz velem.
- A kijáratot arra találod - mutatptt a háta mögé Suga hitetlenül nevetve és elindult.
- Megvárlak amíg végzel - kiáltott utána Oikawa.
- Egész éjszaka bent leszek - flrdult vissza Suga egy győztes mosollyal.
- Én a reggeliben is benne vagyok - tárta szét a kezét Oikawa.
Suga igazából éjfél után nem sokkal végezett a műszakával, így mikor kilépett a csípős hidegbe meglepte, hogy nincs egyedül.
- Mondtam, hogy megvárlak - mondta az utcán ácsorgó Oikawa.
- Most komolyan itt áldogáltál, mióta beszéltünk? - nézett rá Suga elképedve.
- Neeeem - nevette el magát Oikawa. - Vettem egy kávét - mutatta fel büszkén a megmentőjét, mire Suga elröhögte magát. - Szóval, mit együnk?
- Ki mondta, hogy elmegyek veled bárhova is? Hozzáteszem éjszaka, amikor minden zárva van. - nézett rá lekezelően Suga.
- Oké, igazából tudok egy jó helyet, csak udvarias akartam lenni. Na gyere - indult meg Oikawa figyelmen kívül hagyva az első mondatot.
- Még mindig nem mondtam, hogy elmegyek veled - akadékoskodott Suga, összehúzva magát a kabátjába.
- Jajj már - lépett vissza mellé Oikawa. - Mi az, fázol? Akarod, hogy megfogjam a kezed? - nyúlt az említett végtagja felé.
- Nem - vágta rá Suga.
- Késő, már megtettem - kezdte el maga után húzni kézenfogva.
- Idióta - morogta Suga.
- Én is pont arra gondoltam, hogy milyen szép szemeid vannak - lépett mellé Oikawa vigyorogva.
- És a szöveged is béna - mondta Suga lesajnálóan.
- Tőlem kezdhetjük mással is - állt elé Oikawa, ezzel megállásra késztetve Koushit is.
- Mit csi- - kezdett bele az a mondatba, Oikawa viszont felvezette az egyik kezét az arcára, ezzel elhallgattatva, majd egy gyors puszit nyomott a szája csücskébe.
- Na most már mehetünk enni. Gyros vagy pizza? - indult meg Tooru, mit sem foglalkozva a sokkos és elpirult Sugaval. Majd mikor ránézett elnevette magát. - Csak vicceltem, igazából csak gyros van azon a helyen
- Nem vagy vicces - sandított rá a szeme sarkából Suga mosolyogva.
(huncut boik)
YOU ARE READING
𝗛𝗮𝗶𝗸𝘆𝘂𝘂!! 𝗙𝗶𝗰𝗶𝘁𝗼𝗻𝘀
RandomHEY HEY HEY! Eme csodálatos könyvben megtalálsz mindent, ami Haikyuu, úgy hogy kukkants be nyugodtan;) #2 in volleyball 2018. 12. 06. #1 in hq 2019. 05. 12.