Hello emberek, bocsi, hogy tegnap nem volt rész, csaaaaak
Nem raktam ki lolSzóval ma kaptok 3at,csak mert miért ne<3
Szóval itt is lenne az első, egy kis Kuroken fici, jó szórakozást hozzá<3
Viszont azt nem ígérem meg, hogy holnap lesz időm kirakni dolgokat, de Csütörtök már biztos lesz rész;D
Bai bai~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nekomata sensei a télre való tekintettel kitalálta, hogy mivel a csapat úgy is olyan jól szerepelt az eddigi versenyeken, elviszi őket korizni a közeli műjégpályára. A fiúk talán még jobban is fogadták az ötletet, mint ahogy azt várta, így el is mentek az egyik edzésen. Voltak egy-ketten akik nem annyira tudtak korizni, nekik Yaku segített, miközben megint pár másik ember rajtuk röhögött, de a világért sem mentek volna rá a jégre. Aztán ott volt Lev, aki orosz származása végett egész otthonosan mozgott a jégen, de elég volt Yakunak egyszer rákiabálnia, amikor felajánlotta neki, hogy segít, mivel utána már nem találta meg többet az egyensúlyát, mert valószínűleg az elutazott Kubába. Aztán ott volt Kuroo, aki már-már műkorcsolyázó szinten körözött, ment hátrafelé, meg csinált minden felé marhaságot, így vele senki sem merte felvenni a versenyt. Valamint ott volt a másikvéglet, Kenma, aki a világért sem ment volna rá a jégre, mivel nem tudott korizni, és nem is szeretett. Sokkal érdekfeszítőbb program volt számára megdönteni a rekordját a kedvenc játékában.
Ez előbb-utóbb Kuroonak is feltűnt, így egy kör után megállt a pálya szélén, ahol Kenma kuporgott a lelátó egyik székén.
- Te nem jössz? - kérdezte Kuroo.
- Nem tudok korcsolyázni - válaszolta Kenma fel sem nézve a telefonból.
- Majd megtanítalak! - ajánlotta fel neki a kapitány.
- Helyesbítek, nem szeretek, és nem is szeretnék korcsolyázni - javította ki magát sóhajtva Kenma.
- Ennyire még te sem lehetsz szégyellős... - incskelkedett vele Kuroo egyik kezén megtámasztva a fejét.
- Nem vagyok szégyellős - kapta fel a fejét mérgesen Kenma, majd vissza is nézett a telefonjába.
- Akkor gyere - egyensedett ki újra Kuroo, indulásra készen.
- Nem - mondta Kenma, ezzel lezárva a beszélgetést.
Végül a korizás anélkül telt le, hogy Kenma a jégre lépett volna, Kuroonak pedig egyre csak az járt a fejében, hogy valahogy rá kellene vennie, hogy ne így legyen. Végül nem lett jobb ötlete, így miután lejött a jégről, sikeresen megbeszélte az edzővel, hogy had maradjon ő, meg Kenma egy kicsit tovább.
- Vedd fel - dobta le Kenma elé az imént szerzett korikat, aki csak kérdőn nézett fel rá.
- Muszáj? - kérdezte fáradtan, ugyan is látta Kuroon, hogy nem fogja tudni meggyőzni.
- Igen - mondta Kuroo, majd várakozón leült mellé. Kenma nagynehezen belebújta a korikba, majd elvánszorgott a pálya széléhez, és végig a korlátba kapaszkodva lassan rálépett a jégre, de már az első lépésnél majd nem hanyadt esett, ha csak Kuroo nem kapta volna el.
- Koriztál már egyáltalán? - kérdezte a feketehajú, már csak pulcsiban, mivel a kabátját levette.
- Nem? - kérdezett vissza Kenma, majd nagynehezen lábra állt, és megpróbált saját erejéből megállni a lábán.
- Oké, gyere. Nyugi, nem engedlek el - ragadta karon Kuroo, és lassan húzni kezdte. Kenma egyből belecsimpaszkodott, mikor a korlát elérhetetlen távolságba került, és úgy kapaszkodott bele, mintha az élete múlva rajta.
- Ez nagyon csúszik... - állapította meg falfehér fejjel, mikor már negyedszer csúszott ki alóla a lába, miközben lassan köröztek.
- Tudod a jégnek van egy ilyen tulajdonsága - mondta Kuroo feltűnően jól szórkaozva a másik szerencsétlenségén, majd lassan megállt. Kenmának csak ekkor tűnt fel, hogy pontosan a pálya közepén vannak, nagyon messze a korlátoktól, és.... Kurootól. Mire feleszmélt már csak egyedül állt ott a jég közepén, a kapitány pedig vigyorogva körözött a pálya szélén.
- Kuroo ez nem vicces - mondta halálosan komolyan, és próbált nem megmozdulni, nehogy elveszítse az egyensúlyát.
- Na nem olyan nehéz ez. Csak kezd el - állt meg vele szembe Kuroo, és szórakozottan figyelte.
- Megöllek Tetsuro... - morogta Kenma, majd lassan megmozdította az egyik lábát, és kicsit előrébb csúsztatta. Aztán megpróbálta a másikat is, és egész jól ment.
- Hajrá Pixelhuszár - vigyorgott Kuroo karbatett kezekkel, miközben Kenma egyre jobban belejött. Viszont ezzel a kijelentésével egyidőben a szőke majd nem hasra is esett, és csak heves mozdulatok árán tudta megtartani az egyensúlyát.
- Ezt fejezd be - nézett mérgesen a másikra, és megpróbált megint kicsit előrébb menni.
- Jól van, ne szenvedj annyit. Ha idáig eljössz, akkor lemehetsz a jégről - sajnálta meg Kuroo, de esze ágában sem volt leengedni anélkül, hogy megtanulna korizni. Valamivel közelebb csúszott Kenmához, így már csak kemény 3 méter választotta el őket egymástól. A feladó vett egy nagy levegőt, és minden erejét összeszedve megpróbált épségben túljutni azon a három méteren.
2... 1 és fél... 1....
És akkor egy kicsit jobban felbátorodott, mint kellett volna, megcsúszott, és egyenesen pofára készült esni, viszont a kapitány még időben ott termett.
- Istenem de szerencsétlen vagy - nevetett kedvesen, miközben felsegítette. Ahogy mindketten kiegyenesedtek a kelleténél kicsit közelebb álltak egymáshoz, így kínos csönd támadt köztük. Kenma egy idő után elfordította a fejét, mielőtt túl feltűnően elpirult volna. Valószínűleg a kínos helyzet miatt, de egyensúlya újra csendben hagyta, és a lábai előre csúsztak, ő meg hátra esett, ezzel magával rántva Kuroot is, akibe még mindig úgy csimpaszkodott, mint egy kismajom.
Végül mindketten a jégen kötöttek ki, pontosabban Kuroo Kenmán.
- Ez egyre rosszabb lesz - röhögött Kuroo kínosan.
- Nekem mondod... - fordította el Kenma a fejét, mivel jóformán már összeért az orruk.
- De ez is csak azért van, mert nem tudsz korizni - mondta Kuroo incselkedve.
- Fogd be - nézett rá újra Kenma szúrós szemekkel.
- Mert különben ha nem mi le... - válaszolt vissza Kuroo, viszont Kenma félbeszakította egy csókkal.
Így szerencsére Kuroo végre befogta a száját
YOU ARE READING
𝗛𝗮𝗶𝗸𝘆𝘂𝘂!! 𝗙𝗶𝗰𝗶𝘁𝗼𝗻𝘀
RandomHEY HEY HEY! Eme csodálatos könyvben megtalálsz mindent, ami Haikyuu, úgy hogy kukkants be nyugodtan;) #2 in volleyball 2018. 12. 06. #1 in hq 2019. 05. 12.